Aparthotel Prinsotel La Dorada ****

8,9

94 reviews over Aparthotel Prinsotel La Dorada in het Nederlands

Fantastisch hotel aanrader

Pieter en Familie, 26-8-2017

Prima lux hotel, prachtig park, prima accommodaties, goede Airconditioner grote badkamer / douches. Handdoek service bij het zwembad, elk uur wel een activiteit waar je aan kan deelnemen. Elke avond muziek of een andere act om je te vermaken. Om 00:00 uur alles stil op het park. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Prima ontbijt. Voldoende eetgelegenheden in de buurt. bushalte vlak bij, voor €1,55 p/p naar oude stadscentrum Alcudia, bezoek is een aanrader. We hebben niets te klagen gehad. Zijn een week geweest met kinder 18+ ook zij hebben zich hier prima vermaakt, vooral dankzij goede Wifi.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vriendelijk personeel, verzorgd, netjes... Top!

familie, 23-8-2017

Mooie ligging naast natuurgebied, strand op loopafstand, goede service, prima vakantie gehad!

Nankman, 19-8-2017

Wij hadden een standaard appartement geboekt. Bij aankomst werden wij verrast met een appartement op de begane grond met een mini zwembad balineesbed buitendouche ligbedden. Het is er super schoon. Elke dag werd het zwembad schoongemaakt , bedden opgemaakt en elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Ligging is goed je kan , bushalte om de hoek kost je 1,50 enkele reis naar bijv. Alcudia.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prinsotel La Dorada bij:

Erg massaal aardig met kinderen

Ray Ox, 15-8-2017

De restaurants binnen het hotel zijn matig, vaak is het eten niet gaar. Het personeel is deels heel erg aardig maar ook deels te moe om nog te kunnen lachen. Buiten hotel is restaurant Picco( ook v h hotel) helemaal top helaas loopt de wachtijd oo het eten vaak uit, ach je hebt de tijd het is immers vakantie. De ligging is centraal maar ook erg gericht op het toerisme, ga je 1 km verder naar t zuiden langs de kust dan kom je pas weer spanje tegen , zo idem land inwaarts. Het hotel is netjes, schoon en mogelijke problemen worden direct opgepakt en opgelost. De prijs is mijn inziens te hoog voor de geboden kwaliteit. Zoek je een groot famillie resort dan is t prima, zoek je een relaxte vakantie bestemming dan is het een absolute no go! Te veel getatoeëerde engelse , duitse en scandinavische voetbal liefhebbers , de moraal vh verhaal goede bestemming als je drukte en geen privacy wenst.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk hotel op een mooie plek

Claudia, 17-6-2017

Onverwacht deze reis geboekt naar dit hotel maar aangenaam verrast toen we aankwamen. Mooi park, keurig verzorgd, mooie kamers, groot zwembad. Het ontbijt en avond eten was prima en de keuze was groot. Als je het hotel uit loopt zijn er diverse winkeltjes en restaurants, ook supermarkt genoeg op loop afstand. Het strand is te bereiken door de straat over te steken, mooi wit zand en een azuur blauwe zee. Er wordt ook heel veel gefietst en naast het hotel ligt een enorm natuurpark, erg leuk om te bezoeken. Kortom een aanrader!!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

super mooi schoon vriendelijk aparthotel

ellen vd sande, 30-5-2017

Ze stonden ons en de bagage op te wachten toen we aankwamen , met champagne. We werden naar de kamer gebracht.( select room met wifi , zwembad badlakens en flesjes drinken ik de koelkast). Alles schoon en fijne badkamer met grote douche en bad. Personeel heel vriendelijk. Vooral achter de receptie. Supermarkten om de hoek . Wij zijn twee keer in t restaurant gaan eten (21 euro) zeer uitgebreid buffet. Heel fijn zwembad met eind mei genoeg bedjes en parasols. Hele mooie tuin eromheen. Strand aan de overkant van de weg. Zo n blauwe zee zie je niet vaak. Er zijn geen bedjes te huur . Wel is er n strandwacht. Rondom aparthotel genoeg restaurants en winkeltjes maar niet echt gezellig. Met de taxi in de avond naar alcudia stad of port alcudia is veel gezelliger. ( 11 euro ) Elke dag wordt t appartement schoongemaakt . Ook n fijn kinderzwembad.
Gereisd anders in mei 2017

Heerlijk, alleen die vervelende muggen

Familie Emk, 27-5-2017

Rustig gelegen hotel en toch dichtbij het strand. Heerlijke bedden en vriendelijk personeel. Op strand parasol en ligbedden gehuurd voor hele periode. Met taxi of bus ben je zo in omliggende dorpjes. Zeker voor herhaling vatbaar. Geen score voor het eten aangezien we alleen logies hadden geboekt.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige vakantie

L, 27-4-2017

Net 1 week met onze jongens van 5 en 10 naar dit hotel geweest. Ze hebben zich elke dag erg vermaakt. Er is elke dag animatie die super leuke dingen met alle kinderen doen, de zwembaden zijn mooi maar een klein beetje koud voor de tijd van het jaar. Personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn mooi en schoon. De omgeving is iets minder, er zijn niet veel winkels en restaurants maar huur je een auto dan heb je op een paar km leuke winkels en dorpjes. Al met al was dit een super vakantie en een top hotel voor jong en oud! Wij komen hier vast nog een keer terug
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig resort voor gezinnen met kinderen tot 16

e, 21-8-2016

Zeer compleet en ruim opgezet resort waar alles netjes en af is. Zeer mooi zwembad dat door een mooie tuin krult. Daaromheen appartementen. De kamers zijn ruim, modern en zeer schoon. De bedden zijn uitstekend. De zee is geweldig en een paar minuten lopen vanaf het hotel. Het eten is uitstekend. We hebben in 14 dagen geen dag hetzelfde gegeten, de keuze is reuze en de kwaliteit erg goed. Het animatieteam is heel de dag geweldig alleen de avondshows zijn matig. Tocht paar minpuntjes; in zomer zijn alle bedjes bij het zwembad voor 7 uur al bezet, in de avonduren zeer veel last van muggen en de wifi is matig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig complex!!

Mark-Pruyssers, 13-8-2016

Een geweldig en mooi complex!!

Een zeer uitgebreide animatie. Er worden echt elke dag allerlei dingen georganiseerd voor jong tot oud! De jongens en meiden van de animatie zijn zelf ook dol enthousiast waardoor de kinderen de tijd van hun leven hebben.

Harde muziek?! Pas vanaf half elf in de ochtend en dan nooit zomaar, maar atijd i.v.m. een activiteit; mini disco / waterzumba / etc. etc. 99% van de mensen genoot daatvan of deed er aan mee....

Het complex zelf is erg netjes en schoon. Als je zou willen dan kan je elke dag (gratis) schone badlakens krijgen voor bij het zwembad. Je kan je eigen badlakens dus gewoon thuis laten. Op het complex is een kleine supermarkt en een pinautomaat zit direct om de hoek. Wij hebben geen avond eten genomen dus daar kan ik niet over oordelen, maar genoeg restaurants in de directe omgeving. Wel een paar keer ontbijt genomen. Dat is zeer uitgebreid en goed!

Wij hebben het geweldig naar ons zin gehad en wat ons betreft is dit dan ook een aanrader met stip!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prinsotel La Dorada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Prinsotel La Dorada in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Prinsotel La Dorada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Prinsotel La Dorada scoort een 8.92 uit 10 op basis van 96 reviews.