Beoordelingen Hotel Iberostar Playa de Muro****

Iberostar Playa de Muro****
65 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Iberostar Playa de Muro****
Albufera 8, E-07458, Playa de Muro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa de Muro**** in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa de Muro**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Iberostar Playa de Muro scoort een 8,5 uit 10, op basis van 65 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Playa de Muro**** in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Playa de Muro****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Iberostar Playa de Muro**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 82 vakantiefoto's van Hotel Iberostar Playa de Muro**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Iberostar Playa de Muro**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Iberostar Playa de Muro**** met andere accommodaties in Playa de Muro.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,9
8,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2013
"Zeer mooi hotel"vertalen
klavertje3
9,0

16-07-2013 Mooi hotel, direct gelegen aan zee. Zeer goed verzorgd, alles is zeer schoon en zeker de kamers worden perfect schoongemaakt. Ruim zwembad met verschillende dieptes. All Inclusief is goed en duidelijk, mocht je wat moeten bijbetalen bij drankjes staat dat duidelijk aangegeven. Het eten is goed, maar ik heb beter eten gehad bij Iberostar. Gewoon goed en warm, veel keuze.
Animatie is goed, niet opdringerig maar vriendelijk. Zeer zeker de mini en maxi club.
Strandbedden zijn te huur, zijn niet van het hotel

met partner, Juli 2012
"Super hotel"vertalen
D. van Tol
9,0

29-07-2012 Prachtig hotel! Circa 1 uur transfer vanaf de luchthaven in Palma. Direct gelegen aan het strand, mooi zwembad, ruime/schone kamers, heerlijk/zeer afwisselend eten, super vriendelijk personeel. In de avonduren is er sprake van professionele animatie. Zo werden wij zelfs 1 avond getrakteerd op een goede live band. Kindvriendelijk, ondiepe zee.
Het enige kleine minpuntje is dat het strand niet eigendom is van het hotel. Je moet € 10 betalen voor 2 strandbedjes en bij het zwembad zijn te weinig bedden voor alle hotelgasten. Bushalte voor de deur. Voor € 1,50 ben je binnen 10 minuten in Alcudia dorp (historisch en authentiek) of Can Picafort (gezellige boulevard met terrasjes).

met partner, Juni 2012
"Fantastisch Hotel"vertalen
Jos en Karin
10,0

09-06-2012 Het is een prachtig Iberostar Hotel. De ligging is centraal. Winkels en bus in de straat. Ligt direkt aan een mooi zandstrand. De zee is heel lang ondiep. Ideaal voor kinderen. Leuk animatie team. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn schoon. De bedden redelijk. Iets gehorige kamers. Het eten is goed. Afwisselende gerechten. Dit Hotel is een aanrader. We komen er beslist nog eens terug.

met jonge kinderen, Mei 2012
"Uitstekend hotel"vertalen
heer van der Pol

29-05-2012 Bijzonder vriendelijke staf, met name met de kinderen

met jonge kinderen, Sept. 2011
"Viel erg tegen op belangrijke punten"vertalen
Paul
4,0

25-09-2011 We zaten er in september met onze kinderen van 1 en 3 en het weer, de kamer zelf, het entertainment en het meeste personeel was erg goed en vriendelijk. We hadden dus een hele mooie en ruime familiekamer op de 2e verdieping maar zonder lift!!! Dus elke dag met kinderwagen en twee kinderen de trap op en af. Misschien wel de grootste tegenvaller was het feit dat het zwembadwater te koud was om in te zwemmen, er zat ook niemand in, wat voor de kinderen en ons een groot gemis was want dat hadden we de kinderen al weken van tevoren beloofd. De zee was warmer maar minder prettig voor hele kleine kids. Daarnaast vonden we zowel de sfeer als de kwaliteit van het restaurant erg tegenvallen. Het was prima qua selectie maar allemaal van gemiddelde tot slechte kwaliteit en er heerste een " hou je kinderen toch eens stil" sfeer. Kortom, toch een leuke week met de family maar geen Iberostar hotel meer voor ons. Mallorca was trouwens erg leuk, vooral Palma en Alcudia zijn erg leuk.

met partner, Sept. 2011
"Geen rustige plek,als men komt om uit te rusten."vertalen
odywillems
6,0
8,0

29-09-2011 Het hotel is erg gericht op groepen wielrenners uit heel west europa. Dit maakt het een erg onrustig hotel. Verder is het het hele jaar door open,vanaf 2012. Het is een kindvriendelijk hotel,en dat heeft voor mensen die rust zoeken zijn nadelen. Gillende kinderen vanaf 6 uur ;s morgens tot erg laat 's avonds.ook in het na-seizoen .
de kamers zijn erg gehorig .

met jonge kinderen, Juli 2011
"Prachtige ligging , goed eten en drinken bij AI"vertalen
Robbie
10,0

30-07-2011 Dit hotel is een mooi paradijsje, aan het strand van alle gemakken voorzien.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Perfecte locatie tov stand"vertalen
Christina
9,0

27-07-2011 Heel mooi hotel met prachtig goed onderhouden eigen terrein. Mooi zwembad omgeven door palmen met op 20 meter toegang tot het strand. Bij terugkomst van het strand zijn er voeten- en volledige douches om zand en zout water weer af te spoelen. De foto's in de brochures zijn waarheidsgetrouw. De familiekamers zijn goed uitgerust (kitchenette) en hebben een klein balkon. Aan de buitenkant van het familiecomplex is er zij-zeezicht. Wel is de animatie van het naastgelegen hotel goed hoorbaar. In het dorpje zelf is weinig te beleven. Het is een toeristenstrook met alleen restaurantjes, supermarkten en de toeristenwinkels. Wij hebben met huurauto het eiland verkend en zijn iedere dag in de omliggende authentieke vissersdorpjes aan het strand gaan eten. We hebben dus geen gebruik gemaakt van het half- of heel pension van het hotel. Er is best veel animatie voor kinderen en volwassenen maar ook hier hebben wij nauwelijks gebruik van gemaakt.

met partner, Mei 2011
"Mooi luxe hotel en met uitgebreid buffet"vertalen
Marita
8,0

22-05-2011 Wij hebben hier afgelopen week verbleven en dit hotel is zeker zijn 4 sterren waard. Het is ruim opgezet hotel met 3 verdiepingen welke aan het einde van Playa de Muro ligt. Het hotel ligt meteen aan het strand en biedt uitgebreide all inclusive. Veel keuze bij zowel ontbijt, lunch als diner. Ook drankjes als Baileys en Bacardi inclusief. Onze kamer zat aan de zijkant van het hotel, maar het hotel had ook kamers aan de voorkant (drukke weg). Goede service en hardwerkend personeel (vooral in het restaurant).Een prima keuze als je direct aan het strand wilt zitten en ook niet al te druk. Voldoende plek aan het zwembad.

met jonge kinderen, Aug. 2010
"Redelijk hotel, voor kinderen perfect"vertalen
anita
10,0

26-08-2010 wij zijn op dit moment in dit hotel.
Het eten ja er is veel keuze maar als je een moeilijke eter bent zoals ik valt het toch best tegen, heel veel vis en helaas is het gros ook vaak koud.
Wij vinden het eten in de riu hotels 10x beter.
S morgens kun je wel een gebakken eitje krijgen maar een ommelet of roerei wat ze vers voor je maken gaat helaas niet.
Jus komt uit een automaat en bestaat voor een groot deel uit water, niet te drinken.
Wij verblijven hier op all-in bassis en het valt op dat de ober hier een groot verschil in maken.
Op het terras krijgen wij bv nooit nootjes, die krijgen alleen de betalende klanten. Niet dat ik op nootjes zit te wachten maar het is te belachelijk voor woorden dat dit hier zo gaat.
Jammer ook dat het gros van de bediening zo chagerijnig is.
12 dagen kost ons 4500 euro wat toch behoorlijk veel geld is, ik had er meer van verwacht.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?