Aparthotel Alcudia Pins ***

7,8

279 reviews over Aparthotel Alcudia Pins in het Nederlands

Leuk hotel!

Janneke, 23-9-2017

Prima hotel, kamers netjes (we hadden 2 k ap), met een aparte slaapkamer erbij met schuifdeur. Werd 2 dagen in de week netjes gepoetst. Gebouw is wel erg gehorig. We zaten in gebouw A naast het strand. Het hotel ligt aan het strand, echt ideaal. Restaurant die voor de receptie lag (main buffet) hadden ze de meeste keuze en was lekkerder als het restaurant aan het strand. Strand lag wel wat rommel (stukjes plastic) jammer dat ze niet opruimde. Wel handdoekjes leggen anders had je naar 10 uur al geen bedje meer (kosten 12 euro p d), dat betaal je overal in Alcudia. Zee wel wilder (1 dag heel wild) dan in de baai van Alcudia waar we vorige jaar zaten. Een prachtige zee. Mijn zoontje vond de Nederlands touroperator man heel leuk die regelmatig bij de recept was, hij noemt mijn zoontje elke keer bij zijn voornaam en hij ging er stickers halen voor op zijn kaart als hij in het restaurant iets anders geproefd had. Zwembaden erg leuk. verschillende kinderen badje, maar water was in die badje erg koud (was vorige jaar in viva hotel ook). Grote bad wel wat verwarmd. Zeen was veel warmer! Kort om prima hotel met erg lekker eten en lekker dichtbij de zee!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leuk plekje als je er ook op uit gaat

Bianca, 3-7-2017

Voor een leuke prijs is dit een prima plek . Het strand is prachtig , personeel super lief, goede schoonmaak en kamers en eten is echt top. Maar druk is het echt zeker

Wel en met name de zwembaden zijn wel echt vol. Wij hebben vooral gegeten bij het strand restaurant en maak zeker gebruik van de a la carte die je wekelijks mag gebruiken. Omgeving is prachtig en alcudia strand is heerlijk. Wel met auto of bus want lopen is t echt te ver. De mensen zijn super lief dus echt voor met kinderen helemaal prima ! Ook disco in de avond leuk gedaan .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Wat een massaal hotel!

C. Van Dijk, 11-6-2017

Op de site van touroperator oogt het erg leuk en gemoedelijk, het is echter het tegenovergestelde. Het hotel heeft ruim 400 kamers en zelfs in het voorseizoen zit het al helemaal vol met (voornamelijk Engelse) gezinnen. De faciliteiten zijn hier echter niet op afgestemd. Er zijn onvoldoende ligbedjes bij het zwembad, staan rijen voor het restaurant en bijvoorbeeld een speeltuintje zit propvol kinderen. Het is een komen en gaan van bussen. Het hotel ligt aan het strand, maar de strandbedjes zijn tegen betaling (EUR 14). Het personeel is niet vriendelijk, niet erg behulpzaam en er wordt weinig initiatief getoond. Kamers zijn niet erg ruim voor een familiekamer, zeker niet met een babybedje. Schoonmaak 5 dagen. Ik vind de prijs/kwaliteit niet passend, was een relatief dure vakantie voor wat je ervoor krijgt. Zonde want Mallorca zelf ik echt wel heel mooi, maar dit hotel zou ik zelf niet adviseren. Ben je op zoek naar iets minder massaals, boek dit dan vooral niet!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima accomodatie

Eric, 17-9-2016

Positief:

- Door de grote van het complex veel faciliteiten.

- Geschikt voor kinderen van alle leeftijden (zelf voor de allerkleinste hebben ze op het complex een inrichte kamer waar je baby kan slapen, flesje kan verwarmen etc.)

- Kamer is modern

- Veel zwembaden en het complex ligt aan het strand

- Eten is van prima kwaliteit

- Altijd voldoende zonnebedjes

- Voor 1,50 pp enkele reis kan je de bus pakken naar diverse plekken op het eiland.

Negatief:

- Met 598 kamers erg massaal

- Badkamer gedateerd

- Watertemperatuur zwembaden fris. Met name de kinderbaden

- Diverse glijbanen waren gesloten

- Kamer niet helemaal schoon (vieze roosters in badkamer en een erg vieze filter van de airco)

- Je moet extra betalen voor de georganiseerde kinderactiviteiten

- Buiten het resort om is er weinig te doen op loopafstand (paar winkeltjes). Zo mis ik bijvoorbeeld een gezellig boulevard.

- Twee bedjes en een parasol op het strand huren kost bijna 12 euro.

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Heerlijke vakantie

Jeroen, 29-8-2016

Mooi resort, veel Scandinavische en Engelse gezinnen. Prima eten en nooit lang in de rij staan. Een heerlijk strand met langzaam aflopende zee. Het enige minpunt is dat het zwembad erg druk is. Alle bedjes zijn bij het zwembad al vroeg bezet en de capaciteit van het zwembad is te klein. Er zijn niet heel veel nederlanders soms wel jammer. Een aanrader is het grill restaurant, hier krijg je korting. Heerlijke wijntjes en drankjes inclusief, al met al een top vakantie gehad voor 2 weken.

Het personeel was ook top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie

Patrick, 12-7-2016

Aparthotel Alcudia Pins is een echt tophotel.

De kamers zijn schoon en groot. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten is goed en er is veel variatie en volledig op kinderen in gesteld. Het hotel ligt aan een mooi strand met een geweldig uitzicht. Mooie zwembaden, bijzonder actieve en leuke kidsclub met jong personeel die vele talen spreken, alleen geen Nederlands. Restaurants en voedselvoorzieningen waren goed. Lekker eten van goede kwaliteit. Een aanrader!

Het enige minpuntje is het ontbreken van een boulevard en de afstand tot het centrum. Aparthotel Alcudia Pins is absoluut de moeite waard voor diegene die op zoek is naar een relaxte vakantie zonder zorgen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Drama door ziekte

Fam. vakantie, 7-7-2016

Een mooi hotel, leuk opgezet moderne kamers maar veel en veel te druk. Het hotel zit vol, mensen maken ruzie om de bedjes. Helaas hoor je veel mensen met bronchitis, oorontateking diarree en overgeven, maar liepen onze beide kindjes hier het enterovirus op in dit hotel waardoor opname in het ziekenhuis in Palma nodig was. De arts in het hotel heeft het ontzettend druk, en is erg aardig en kundig. Ook op internet verder als je intypt sick alcudia Pins lees je de minst leuke dingen over wat er allemaal in het zwembad zit. De receptie reageert afhoudend bij melding van dit probleem ondanks het op papier staat van het ziekenhuis. Uiteindelijk doordat onze kindjes nog te ziek waren en de arts niet akkoord gaven om naar huis te vliegen, moesten wij een ander hotel zoeken omdat ze compleet vol zaten. Naar ons idee niet slim om geen noodkamer voor een noodsituatie vast te houden in deze overvolle zomer. Voor ons geen Alcudia Pins meer.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Familie hotel

Jorgen, 6-7-2016

Een touroperator family life formule.

Een prima hotel, kamers erg netjes.(sommige gebouwen niet echt een mooi uitzicht) wij verbleven in blok H met uitzicht op t restaurant, niet echt mooi maar wel lekker rustig en geen last van de herrie van t zwembad of entertainment. Eten is goed maar niet echt verrassend. Personeel vriendelijk en werkt hard.

Ligging fantastisch aan zee met een geweldig strand. En zeer langzaam aflopend in zee. Ideal voor kinderen.

Wel erg druk en te weinig ruimte bij t zwembad. Het entertainment voor kinderen is prima en de shows voor kinderen erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Fantastische plek

Meijer23, 10-9-2014

Het was een super vakantie. Leuke mensen, mooi hotel, lekker eten. Echt een aanrader.
Gereisd met partner in januari 2013

Prima hotel met alle voorzieningen

Rick, 31-12-2012

Heerlijke vakantie gehad hier. Direct aan het strand, dus veel kamers hebben uitzicht op zee. Zwembad ook lekker groot al zal het wel druk zijn in het hoofdseizoen. Helaas weinig te doen in de directe omgeving, er ligt alleen een supermarkt. Wel kun je in de lobby een auto huren. Wij hebben 1 dag een Jeep Wrangler gehuurd en zijn daarmee met een kaart in de hand het hele eiland rondgereden. Heel mooi eiland met mooie bergen en slingerwegen.

Het hotel was netjes, de kamers ruim en het weer was er prima. Om te eten kun je beste een stukje richting de 'bewoonde wereld' lopen waar veel restaurantjes en winkeltjes langs de weg liggen.

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alcudia Pins bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alcudia Pins in Playa de Muro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alcudia Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alcudia Pins scoort een 7.78 uit 10 op basis van 288 reviews.