Hotel Venecia ***

Hotel Venecia
Venecia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venecia bij:

3 reviews over Hotel Venecia in het Nederlands

Zou er zo weer naartoe gaan

laura_honders, 24-7-2010

Dit hotel wordt gerund door een erg vriendelijke familie. Ze deden erg hun best om het ons naar de zin te maken en dat is ze goed gelukt! Het jaar erop wilden we weer maar het was al volgeboekt. Wel een dagje naar Paguera gegaan en ze herkenden ons nog. Erg leuk!
Gereisd met vrienden in juli 1996

Ik zou er zo weer heen gaan

Joop korte, 5-10-2009

Voor een 3 sterren netjes en schoon,neutraal eten,wel wisselend,en je moet je tafeltje delen met andere gasten,tafeltjes zijn ingepland.
Gereisd met partner in oktober 2009

Marjon Broere, 15-5-2008

Relatief klein hotel gerund door een familie; ligt op ± 300 mtr. afstand van boulevard en strand. Kamers netjes en schoon. Eten: hoewel de keuze bij de buffetten niet zo groot is, is er m.i. voor elk wat wils en het is kwalitatief goed. Alleen jammer dat zij het afbakken van brood(jes) nog niet uitgevonden hebben. Wij zijn er geweest van 2-9 mei en het was er relatief rustig. Geen entertainment ter plekke (voor ons geen probleem) en in de 'woonkamer' en de aangrenzende bar was nooit iemand te vinden. Mocht ik nog ooit teruggaan naar Mallorca zou ik zeker voor dit hotel kiezen.
Gereisd met vrienden in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venecia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venecia in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venecia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venecia scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.