Hotel Valentin Paguera ***

7,6

6 reviews over Hotel Valentin Paguera in het Nederlands

Prima hotel

Evelien, 18-8-2017

Prima verblijf gehad in augustus! Adult only hotel, dus heerlijk rustig aan het zwembad. Er mogen geen bedjes gereserveerd worden aan het zwembad, dit wordt door een enkeling toch gedaan! Ontbijt was goed, iedere ochtend heerlijke verse broodjes. Avondeten voor ieder wat wils, lifecooking is erg leuk. Animatie in het hotel (avond) valt wat tegen. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Kamers zijn wel een beetje vergane glorie, jammer dat er geen ijskasten op de kamer aanwezig was.

Kortom prettig hotel voor een verblijf van 1 week. Kort in de buurt van het strand en de boulevard

Gereisd met partner in augustus 2017

Hans van Duijn, 1-5-2016

Zwemwater te koud,had warmer gemogen 5
Gereisd met partner in april 2016

Geweldig

Anoek, 25-8-2010

Ik was hier samen met mijn vriendin heen.

Het was mijn eerste vakantie zonder ouders.

Er zijn heel veel duitsers en bijna geen Nederlanders.

Maar wij vonden dat geen probleem.

Erg vriendelijk personeel.

& leuke dingen te doen.

Het strand is super dichtbij.

& 's avond is het uitgaan leuk ook al zijn er maar 2 uitgaans gelegenheden.

Deze zijn wel heel leuk om heen te gaan.

En het is altijd Happy hour!

Kortom erg genoten van deze vakantie!

Zou zo weer terug willen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Geweldig Hotel

Jo en Monique, 24-8-2009

Hotel Valentin Paguera is een prima hotel, zeer goede service.

Goed en leuk personeel, er komen wel veel Duitsers maar dit is geen probleem.

Animatieteam is geweldig, iedere avond is er een show of optreden.

Eten was geweldig.

Een prima hotel voor 3 sterren.

Gereisd met partner in augustus 2009

boke, 9-8-2007

Wij zijn in dit hotel terecht gekomen wegens overboeking bij hotel Valentin Park. De app. waren ruim maar sober. In de kamer geen enkel stopcontact (babyfoon). Het zwembad was niet echt ruim maar wel niet echt druk (altijd wel een plaatsje vrij).Eten was lekker, maar weinig variatie. Brood was niet altijd vers. Netheid was gewoon OK. Ligging, niet mooi maar wel rustig en op enkele min. van centrum en strand. Animatie 's avonds heel goed, overdag was er weinig animatie. Poolbar al om 17u gesloten. All-in bevat ALLE DRANKEN vanaf 11(stipt)tot 24u. Personeel is overwegend heel vriendelijk. Wij waren er als koppel(30j en 33j)met ons zoontje van 17 mnd.
Gereisd familie in augustus 2007

ada, 16-5-2006

wij zijn er 4 jaar achter elkaar geweest. Er komen erg weinig nederlanders en veel duitsers en italianen. het ligt hoog in het dorpje en om naar zee,(mooie verkeersvrije) boulevard en de (vele) winkels te komen moet je naar beneden (de klim terug naar boven is best zwaar).Het hotel heeft een mooie tuin met 2 zwembaden. De animatie is erg duits gericht (TUI-team) maar toch erg leuk.
Gereisd anders in mei 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Valentin Paguera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valentin Paguera in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valentin Paguera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Valentin Paguera scoort een 7.58 uit 10 op basis van 8 reviews.