Hotel S'Olivera ****

7,2

13 reviews over Hotel S'Olivera in het Nederlands

Goed hotel

Koos, 30-8-2016

+ schoonmaak kamers en hygiëne

+ vriendelijkheid personeel

+ ontbijt is goed

= avondmaaltijd is prima, maar naar een week heb je dit gezien.

= heel erg gericht op Duitsers. (Geen probleem voor ons.)

= zwembad relatief klein maar goed genoeg, met goed zwemwater

= animatie. (voor mijn dochter van 14 was er niet veel te doen)

- aantal lig-bedjes bij het zwembad. Wij zijn niet van het vroege opstaan, waardoor je bijna nooit een bedje kunt krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Voor herhaling vatbaar!!

Eric, 24-8-2013

We zijn 8 dagen in hote sölivera geweest en kunnen met ons 3en niet anders zeggen dan dat het een fantastisch hotel is met een goede service een ruime keuze aan eten dagelijks veel keus van vers fruit en salades tot gebakken aardappelen en frites heerlijke desserts.Vriendelijk personeel en dagelijks schone en opgeruimde kamers.De beoordelingen die we van tevoren gelezen hebben komen zeer zeker niet met de werkelijkheid overeen!

Een heerlijke en onbezorgde vakantie wat ook nog eens onze huwelijksreis was samen met een dochtertje van drie.Ze verdienen op zijn minst 5 sterren!

Met vriendelijke groeten fam. Prins Hoogstede Duitsland 06-08-2013 /13-08-2013

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

fijne accomodatie

boon, 2-7-2013

Dit hotel Olivera was voor ons een echte verrassing. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En de kamers piekfijn in orde. 5 minuten lopen naar het strand en 4 minuten naar de winkelstraat waar ook veel leuke restaurantjes zijn. Wel zijn de kamers wat gehorig. Wij zouden er zo weer naar toe gaan.
Gereisd met partner in juni 2013

'Mwa'

bernard, 30-7-2012

Net terug van een 8-daagse reis Mallorca in dit hotel. Op zichzelf ziet het hotel er mooi uit, mooi zwembad met over het algemeen voldoende ligbedden.

Kamers zijn redelijk schoon, maar wel erg gehorig (oordoppen geen overbodige luxe, vooral met kleine kinderen in het hotel). Wel één keer een kakkerlak tegen gekomen.

Grootste minpunt was het eten, ontbijt was prima maar het avondeten had nog wel beter gekund. Ondanks dat het uitgebreid was, smaakte het allemaal niet geweldig (dus ook regelmatig even buiten de deur gegeten). Ook de lunch bij het zwembad was vaak niet lekker (soms zelf rauw)

Als je niet van duitsers houdt is dit ook geen aanrader. 90% van de gasten is duits. Zelf heb ik daar niet echt last van gehad.

Ligging: centrum is klein stukje naar beneden en het strand nog iets verder naar beneden (max 5-10 minuten), dus prima

Eindconclusie: op zichzelf een redelijk hotel waar het best uit te houden is, echter had ik van 4* wel iets meer verwacht. Vandaar de lage beoordeling

Gereisd met vrienden in juli 2012

Prima hotel met genoeg faciliteiten

Johanna, 8-5-2011

Eten is prima, kamers schoon en verzorgd, personeel doet goed z'n best. Receptie was op dag vertrek niet zo vriendelijk maar overige dagen prima. Schitterende tuin bij het zwembad en heerlijke ligbedden. Toiletten bij zwembad zijn ook schoon en dat tref je niet vaak.
Gereisd met vrienden in april 2011

leuke plaats, leuk hotel met nette kamers!!

Jansen, 14-9-2010

We zijn net terug van een lekker weekje vakantie in hotel s`olivera. We hadden een kamer met extra bed geboekt met all.incl. en dat is prima bevallen, het eten is lekker en variatie genoeg en als je all. incl. boekt hoeft het je aan niets te ontbreken, het ontbijt, lunch, snacks en avondbuffet en ook de taart en het verse fruit en ijs bij het zwembad, het is allemaal goed verzorgt en lekker!!

Wij waren met ons zoontje van 2 jaar en inderdaad het kinderbadje is veel te diep voor die kleintjes, maar je kunt die kids toch niet alleen laten bij een zwembad! personeel was erg vriendelijk, zeker met ons zoontje die zich kostelijk geamuseerd heeft deze vakantie. Het plaatsje paguera is over het algemeen erg gezellig ! Wij vonden 8 dgn. wel lang genoeg, omdat het niet z`n groot hotel is met veel faciliteiten zoals veel grote resorts wel hebben, maar je dat weet je ook als je gaat boeken!

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Prima appartement!

Angela, 19-8-2009

Wij (opa, oma, kinderen en kleinkinderen) hadden 3 appartementen gereserveerd. Waren prima in orde, vooral erg fijn dat de airco in de slaapkamer apart geregeld kon worden. Iedere dag schoonmaak en de bedden waren zeer goed. De faciliteiten in de app. om te koken zijn niet zo goed. Voor kleine kinderen (3 jaar) is het kinderbadje niet geschikt. Animatie moet je niet teveel van voorstellen. Als je van buffet eten houdt kun je redelijk eten. Maar wij vonden het niet zo goed (maar wij houden dan ook niet van buffet eten). Geldt zowel voor het ontbijt als het diner. Personeel in restaurant en bij zwembad is erg vriendelijk, bij de receptie niet zo. Ligging is prima, maar voor mensen die wat moeilijker ter been zijn is het een hele klim, gezien de accomodatie op een helling ligt. Peguera zelf is wel een leuk plaatsje, niet zo groot maar voldoende cafe's, terrassen, restaurants en winkeltjes. Wel erg duits georiënteerd. Je wordt overal standaard in het duits aangesproken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Na een keer wel gezien

Ten Buuren, 15-8-2009

Bij beoordeling eten ben ik van het avondeten uitgegaan. Het ontbijt was daarin tegen prima
Gereisd met partner in augustus 2009

prijs kwaliteit een 1

Arts, 25-5-2009

Wij verbleven in de zeer gehorige appartementen van dit complex. Omdat de deuren naar het balkon niet goed sluiten hebben wij 7 nachten tot na 3 uur naar het gelal van de kroeg "bei hermine" tegen over het appartementen complex moeten luisteren. Als het warm is gaat dak van deze kroeg namelijk open met alle ellende van dien. Verder was er toen wij er waren niks te doen voor onze dochter en aangezien er 1 glijbaan, met daar onder de lokale kattebak 1 schommel en 2 wipkippen staan ben je snel klaar. Ook het kinderbadje is niet geschikt voor de kleintjes tot 3 jaar, veel te diep. Ons appartement zat verder onder de mieren, 1 pitje van het elect fornius deed het maar en de ingebouwde radio ruiste alleen maar. We hebben er melding van gemaakt bij de receptie maar helaas.

Het personeel was verder wel zeer vriendelijk en erg aardig. Ook werd er goed schoon gemaakt . Gezien de prijs die wij hebben betaald waren de verwachtingen echter veel hoger en is het allemaal erg tegen gevallen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

HG, 13-5-2008

Wij zijn net terug van een vakantie uit Mallorca.

We hadden geboekt bij Hotel s'Olivera en kregen een appartement toegewezen. Helemaal geweldig.

De matrassen in de bedden waren perfect, ook die op de slaapbank en extra bed.

Eten vonden wij ook erg goed. Duits georienteerd, maar elke dag weer iets anders. Veel vis, maar ook diverse vlees gerechten.

Ontbijt was ook goed, maar minder variatie.

De animatie voor kinderen was ook goed.

De animatie voor volwassen hebben wij niet aan meegedaan, omdat we daar niet het type voor zijn.

Het personeel was ook erg vriendelijk ook voor kinderen. Engels, duits alle talen kun je tegen ze spreken.

Het appartement ligt aan de achterkant van het hotel, als je een doodlopend straatje oversteekt.

Elke dag werd de kamer schoongemaakt en elke dag lekker schone handdoeken.

Hotel ligt op goede loopafstand van het strand en van de boulevard, waar diverse winkeltjes zijn met allerlei leuke dingetjes. Ook zijn verschillende suprmarkten in de buurt.

Gereisd familie in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor S'Olivera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel S'Olivera in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel S'Olivera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel S'Olivera scoort een 7.23 uit 10 op basis van 28 reviews.