Hotel Allsun Hotel Paguera Park ****

Allsun Hotel Paguera Park

42 reviews over Hotel Allsun Hotel Paguera Park in het Nederlands

nooit meer

Katja Pol, 5-8-2017

Goed was het ontbijt, de nette kamers.

Kamers zijn wel gehorig. Wifi op kamer moest je betalen, klein zwembad waardoor er vele irritaties bij de kinderen ontstaan. Het avondeten was niet gevarieerd.

Alleen maar Duits sprekend personeel. De animatie was zeer gering en in het Duits. Heb je een all inclusieve geboekt dan moet je nog de deur uit gaan om een je te amuseren. Zeer zeker geen 4 sterren waard :-(.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fris hotel, super en vers eten in leuke omgeving

Harold, 30-4-2017

Personeel is echt super, aardig en heeft zichtbaar lol in werk. Eten is dagelijks vers en veel wordt ter plekke voor je bereid. Wij hadden all- in geboekt wat zeker aan te raden is. Het is een klein stukje lopen naar winkelstraat/ strand (350meter). Hotel ligt stukje op de heuvel, waardoor lichte klim. Straat waarin hotel staat is niet echt inspirerend. Kamers super schoon en zijn zo goed als nieuw opgeknapt. Wel nog licht gehorig door verspringende indeling van kamers. Zo kon je bij ons s'nachts de badkamer van de buren horen vanuit de slaapkamer. 85% was bij ons Duits en de gemiddelde leeftijd is 60 plus. Voor ons en onze kinderen geen probleem want die vermaakten zich in het vaak lege buiten en binnen zwembad. Deze zwembaden zijn niet groot, dus voor 12 jaar en oudere kinderen zou ik een ander hotel kiezen. Mede omdat animatieteam op de kleintjes (< 10jr) gericht was. Vind je vissen leuk; vanaf de rotsen vang je leuk. Voor een onbezorgde goed verzorgde vakantie een prima adres. Tip: Als je een auto huurt houdt rekening onderweg met de vele racefietsers die de hellingen afsuizen; auto huren hoeft niet duur te zijn (buren hadden voor 100 euro een hele week de auto all risk). Parkeren kan gratis op veel plekken rondom het hotel (hoe dit in hoogseizoen is weten we niet).
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk hotel, goede plek, prima service en eten!

Hans en Carola, 22-6-2016

Dit gerenoveerde hotel is echt top. Alles is nieuw, netjes en schoon. Eten is gevarieerd en smakelijk, all inclusive is een aanrader. Hotelmedewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook komen zij uit allerlei landen, dus door een Vlaamse medewerker konden we gewoon Nederlands praten. Veel Duitse gasten, maar dat past ook wel bij Mallorca. Het is even wennen dat het hotel in 3 gebouwen bevindt, maar dat vonden we geen bezwaar. Zwembad speciaal voor volwassenen of juist met kinderen maakt dat het precies kunt krijgen als je wilt. Service van onze touroperator uitmuntend zoals we ook al eerder hebben ervaren. Locatie was perfect: op loopafstand van een mooi en rustig strand, veel eetgelegenheden vlakbij en leuke excursies te boeken zoals een Trike tocht. Plaatsje Paguera is erg mooi, aan zee, dichtbij de bergen en ook dichtbij Palma. Je kunt dus alles doen wat je zou willen, alles vlakbij.
Gereisd met partner in april 2016

niks op aan te merken

Nathalie, 13-7-2014

Dit hotel is pas helemaal verbouwd waardoor oude recenties niet veel meer zeggen over hoe het nu is. Het is een prachtig hotel met mooie ruime kamers, eigen balkon. Wij hadden al inclusive dat is wel aan te raden, want anders moet je veel betalen voor bijvoorbeeld drankjes aan de bar. Er ligt bij elke locatie een zwembad, eentje meer gericht op kinderen en de ander klein en rustig. Er is meestal wel een tekort aan stoelen rond het zwembad waardoor het s ochtens handdoekje leggen werd. mocht je geen plaats hebben bij het zwembad is het strand ook op 5 min lopen. net als het centrum met een lange winkelstraat. in de nabije omgeving van het hotel is niet zo veel te belezen en s avonds is er ook niet veel te doen dus gingen wij vaak het dorpje in. Eten is er prima en ruime keuze. airco op kamer werk een beetje maar goed genoeg om lekker te kunnen slapen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Geen aanrader!

Hendriks, 30-7-2012

zomer 2012 geweest met mijn vriend, wij gaan hier igg nooit meer naartoe!

Voor Nederlanders is deze plaats sowieso niet aan te raden, het is één en al duits! (en een beetje engels)

Het hotel is verouderd, kan wel een likje verf gebruiken..

Aan het zwembad zat dagelijks een groep luidruchtige engelsen die de hele dag door bier drinken; Ook savonds is het erg gehorig.

Het ontbijt was prima, voor ieder wat wils.

Van de lunch hebben wij geen gebruik gemaakt.

Het avondeten was verschrikkelijk, we hebben 2x een poging gedaan om te eten, maar alles was zó vet en smaakloos; Pasta met een likje tomatensaus, hele vis uit de frituur (overigens kwam bijna alles uit de frituur)

De drank was ook niet al te best, alleen de cava en het bier is aan te raden; de cocktails en mixdrankjes smaakten nergens naar (namaak bacardi etc. Wij hebben iedere avond lekker op de boulevard gegeten bij Lola's; leuk tentje!

We hebben al met al een lekkere vakantie gehad, maardit is zeker niet aan het hotel te danken!

Gereisd met partner in juli 2012

1 keer is genoeg

Ton, 14-10-2011

Ouder hotel met drie sterren.

Is ook wel te merken - drankjes plastic bekers , eten weinig variatie.

Animatie is wel leuk maar kleinschalig en meer gebaseerd op de kids.

Dit was onze eerste vakantie en ondanks de gebrekkigheid daar was het toch een mooie vakantie.zwembad te klein voor als het druk is.

Strand zo'n 1000 meter lopen maar wel de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2009

Goed middenklasse hotel

John, 9-10-2011

Ik heb betere hotels gezien maar ook zeker slechtere. Grootste minpunt was de drank in kartonnen en plastic bekers. Voor de rest was het hooguit 3 sterren. We hebben de hele week in het hotel gegeten dus dwz dat het goed is. Ontbijt en diner voldoende keus en afwisseling: 1 soort vlees en 1 soort vis, aardappelgerecht en pasta warme en koude groente, en div soorten salades. Nagerechten ook voldoende keus. Entertainment was 3 vd 8 dagen, niveau lachwekkend. Als je niks tegen het personeel zei, zeiden zij ook niks (ook geen goedemorgen). Kortom, het is maar wat je ervan verwacht en met wat voor instelling je de vakantie doorbrengt. Mallorca is een prachtig eiland met ruime excursiemogelikheden (vooral de eilandrondrit is zeer aan te bevelen!!). Voor deze prijs heb je een goed hotel. Wil je beter en luxer zitten ben je toch een stuk duurder uit. En hoeveel tijd breng je nou in het hotel door?
Gereisd met vrienden in september 2011

Erg verouderd sinds 2008

Mimi, 6-9-2010

Wij zijn net terug en het viel ons op hoe verouderd het hotel is sinds 2008.

Het avond-eten is een stuk slechter geworden, de is keus minder, tussen de middag zijn we niet één keer wezen eten, het ontbijt is redelijk, diverse soorten brood, alleen weinig keus in beleg. Verder was het personeel nog net zo aardig, alles mag en kan. De schoonmaak van de kamers is prima maar de kamer is wel verouderd. Het hele hotel is duidelijk aan een op knap beurt toe. We zijn nu drie keer geweest maar nu naar deze ervaring gaan we niet meer terug ondanks dat het een koopje was. Het centrum is nog steeds de moeite waard, maar het hotel niet meer.

Hotel Novo Park was altijd meer als een drie sterren hotel maar dat is nu zeker niet meer het geval. Als je luxe en gevarieerd eten niet op prijs stelt maar je wil wel een goedkope vakantie op een mooie plek met een gezellig centrum dan kan je er makkelijk een tijdje vertoeven. Ons viel het helaas op hoe slecht het er geworden was.

Gereisd met partner in augustus 2010

prima eenvoudig hotel

rietje6, 29-8-2010

prijs/kwaliteitverhouding is prima.

2 aparte hotels, naast elkaar liggend, met tegenover receptie, eetzaal e.d.

Weinig animatie, 2 keer per week bingo, darten ed.

Niet veel keuze in eten, maar wat er is smaakt prima. Iedere dag 1 vissoort en 1 vleessoort, veel rauwkost.

Iedere dag vers fruit, heerlijke toetjes, maar alles eenvoudig, doch smakelijk.

Ligging perfect, 2 minuutjes van strand/boulevards met alle cafá's restaurants winkeltjes.

Vanaf half 11 bar open, koffie/koekjes alle drankjes tot 's avonds 23 uur

Gereisd met partner in augustus 2010

Gaan zo weer terug.

peter, 12-8-2010

Kamers waren schoon,Hotel lag op mooie afstand van strand,plaatsje gezellig veel winkeltjes en disco's,eten was goed met elke dag vis,vlees en patat maar niet buitensporig veel keus ook ontbijt wel goed met ei,jam,honing en div beleg niet buitensporig veel, wel elke dag fruit, het is maar waar je je op instelt,het is nooit zoals thuis.De man van de animatie deed het goed en was vriendelijk tegen de gasten en kinderen.Genoeg te drinken en zelfs op onze laatste dag(we vertrokken om 20.40)uitchecken om 12.00 uur maar om 18.30 kregen we nog een sleutel van een kamer om even te douchen en dat zonder bijbetaling.Goede keus voor die prijs,gaan zeker nog een keer.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Paguera Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Paguera Park in Peguera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Paguera Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Paguera Park scoort een 7.03 uit 10 op basis van 45 reviews.