Hotel Mimosa Park ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mimosa Park bij:

3 reviews over Hotel Mimosa Park in het Nederlands

Prijs kwaliteit ok

Tore De Vestele, 25-8-2017

Mooi hotel maar zeer sobere en kleine kamers. Wel zeer vriendelijk personeel. Eten was wel zeer lekker maar verwacht geen uitgebreide buffetten. Hotel was nu niet volgeboekt en zwembad lag al vol. Ideaal om enkele dagen hier te logeren. Wij waren hier 4 nachten. Mooie ligging en niet ver van het strand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

mimosa park is een redelijk hotel

Annelies Roox, 5-8-2010

Het hotel is redelijk kamers erg klein voor 3 personen.

Het eten was erg goed keuze genoeg en ook altijd goed warm.

Wij vonden wel dat de kamers en badkamer erg slecht schoon gemaakt werden.

Handoeken werden vaker niet verschoond terwijl we deze voor verschoning klaar legde.

Bedden werden niet opgemaakt.

Verder zaten er alleen maar Engelse in het hotel we waren de enigste Nederlanders.

Wij zouden zelf niet meer terug gaan naar dit hotel maar voor de prijs die we er voor betaald hebben was het wel oke.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

karla, 17-2-2008

Prima hotel, maaarrr VRESELIJK gehorig!! Geen aanrader voor mensen die gevoelig zijn voor "bij" geluiden. Een zucht van de buren hoor je werkelijk!. Dit heeft de vakantie danig verpest en nu was het niet eens in het hoogseizoen. Dan wil je hier echt niet zijn!! Het eten is prima, kamers zijn oke en de medewerkers uiterst behulpzaam!! Heel erg jammer!!
Gereisd met partner in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mimosa Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mimosa Park in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mimosa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mimosa Park scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.