Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club ****

Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club
Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club bij:

104 reviews over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in het Nederlands

Nooit meer. Geen aanrader voor rustzoekers

Marlies, 3-10-2017

Via de anwb deze reis geboekt .Het hotel heeft 4 sterren. het is erg verouderd .animatie is zeer aanwezig om vooral de Franse mensen te vermaken.Hadden eerst kamer aan de kant van het zwembad.van 10 tot 22.30 alleen maar herrie .Andere kamer gekregen ook hier nu iedere avond verplicht tot 23.30u verplicht wakker blijven .want je kunt niet slapen vanwege keiharde muziek.
Gereisd met partner in oktober 2017

misschien

stoop ivan, 4-8-2017

Het was geen all-in zoals wij gewoon waren ( ijskast zelfs niet gevuld met water ) je kon een grote fles kopen voor 1 euro en kon je die vullen aan de bar :-( .Eten was elke dag anders en wel lekker , animatie pfff frans en italiaans , konden geen engels !! Kamer was goed en proper onderhouden ,elke dag verse handdoeken ( wel in bad gooien ) , om 23u30 was het stil dus rust genoeg .aan zwembad is er te weinig plaats voor het aantal personen dat er verblijft , we gingen elke dag naar strand op 10min wandelen .We hebben wel gans de dijk afgewandeld naar mangaluv uitgaansbuurt wel leuk om eens te zien .Personeel vriendelijk , was zelfs geen probleem om ons kamer om 13u te verlaten ,zodat we nog konden douchen voor we vertrokken ,en konden in voormiddag nog zonnen (niets moeten bijbetalen ) . Terug ga ik maar niet dit hotel ,had me anders voorgesteld .
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Joyce, 9-5-2017

Gisteren terug gekomen na een korte vakantie van 6 dagen. Wij hebben erg genoten. De kamer was erg groot, licht gedateerd maar wel schoon en netjes. In andere recensies lazen wij dat de handdoeken niet verschoond werden. Dit was alleen even een kwestie van je handdoeken in de badkuip neerleggen en dan werden ze verschoon. Dit stond met kleine letters ergens beschreven op een briefje. Verder lazen wij van te voren dat het eten niet te vergelijken was met een all in vakantie in Turkije. Dit was zeker niet het geval. Het eten was elke dag weer tip top in orde en elke dag iets anders op het menu. Misschien vond ik het zelf wel beter dan in Turkijke. De animatie is erg op Franzen gericht. Wij vonden dit juist een voordeel aangezien je al in zoveel badplaatsen vele Nederlanders tegen komt. Verder een aanrader om een dagje naar Palma te gaan. Met de Taxi kost je dit ongeveer €20 voor een enkeltje. Het strand en centrum is een kleine 10 min lopen. Wij gaan zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in mei 2017

Erg genoten.

Angela, 19-4-2017

Ibersol een fijn hotel,ruime familiekamer. Eten was goed, elke dag een ander thema. Voor de kinderen ook, maar niet zo uitgebreid. Enige minpunt is dat de animatie fransgericht is. Voor de kinderen maakte dat niet zoveel uit.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heel fijn

Elizabeth, 14-4-2017

Nette kamer, vriendelijk personeel en een centrale ligging, zonder dat je midden in de drukte zit. Naar de supermarkt, bus, strand, boulevard en Magaluf is prima te lopen als je goed ter been bent (heel heuvelachtige omgeving). Het eten vonden wij iedere dag goed. In ieder geval genoeg keus. WiFi (waar je per apparaat voor betaald als je daar gebruik van wilt maken buiten de lobby) was erg slecht dus hou daar rekening mee als je niet zonder kunt. Wij hebben hier een hele fijne vakantie gehad voor weinig geld.

Nooit meer

Teun, 14-3-2017

Deze was een grote mis koop.

Wij hadden een luxe kamer geboekt maar kregen een kamer waar het leek dat er al jaren niets meer aan gedaan was vies kapot hele slechte bedden enz

Na klacht kregen wij te horen dat de luxe voor de Franse Russische en Poolse gasten waren.

Animatie team was alleen op de Franse Russische en Poolse gasten gericht alles ging in de Franse taal na gevraagd te hebben of het in het Engels kon kregen wij nul op recest.

Het eten eten was ver onder peil.

Kortom touroperator geeft deze accommodatie een ruime voldoende.

Hier aan kunt je zien dat ze niet of nauwelijks de accommodatie controleren voor de gasten komen.

Na thuiskomst een klacht ingediend en werden afgescheept met een tegoed bon van €50.00 te besteden bij touroperator.

Heb de bon afgewezen en terug gestuurd voelde ons niet serieus genomen.

Denk eerst goed na en kijk eerst naar een andere accommodatie voor je ibersol son caliu mar boekt.

Gereisd met partner in juni 2016

Teleurstellend na de foto's

Jane Meijer, 11-1-2017

De foto's zagen er top uit, maar toen wij aan kwamen viel alles tegen. Een douche die niet warm werd, een ongezellige kamer/eetzaal, stinkende eetzaal. Eten niet lekker, absoluut geen 4 sterren waard. Bedden vreselijk slecht.

Wel schoon en netjes elke dag.

Ongezellige sport bar.

De ligging is oke. Van het gezellige plaatsje Magaluf ligt het net iets te ver.

Naar het strand is het ook ver lopen!

Gereisd met partner in mei 2016

het is geweldig hotel

th.arts, 31-10-2016

eten was prima alles in het frans vond ik niet leuk
Gereisd met vrienden in oktober 2016

nooit meer

NICO EN WENDY, 17-10-2016

eten slecht , kamers oud en versleten ,geen nedrelands televiesie kanaal . luidruchtige annimatie . slechte bedden , fitness niet proper en onderhouden .

voor ons nooit meer .....Geen 4 sterren waard

Voor ons geen tweede keer. 3 oktober 2016

S.Gommans, 12-10-2016

Het animatie team gooide de muziek open onder het ontbijt. Verschrikkelijk zo'n herrie. Als er nou veel jeugd was, maar in deze tijd van het jaar zijn het bijna allemaal gepensioneerde.

Regelmatig wat van gezegd, tot dat er soms een bui viel en dan was het even rustig.

Onbegrijpelijk dat de wedstrijd Nederland/ Frankrijk niet op de TV te zien was. Alles is Frans georiënteerd.

Ook BVN niet, terwijl er zeker 50 zenders op de tv zaten

Onze kamer was prima en het eten zeer smaakvol.

We hebben een auto gehuurd voor een week en hebben veel van dit mooie eiland gezien.

Gereisd met partner in oktober 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibersol Son Caliu Mar & Beach Club scoort een 7.37 uit 10 op basis van 109 reviews.