Appartement Cala Blanca **

8,2

19 reviews over Appartement Cala Blanca in het Nederlands

Al vele jaren een geweldig verblijf in Cala Blanca

A.Th.Andreae, 21-5-2011

Al jaren voor ons een topper.Zeer vriendelijke receptie.Heb je een vraag of iets nodig ,ze helpen altijd.
Gereisd met partner in september 2010

ideaal app.op het strand

MRS in`t hout-de mul, 21-7-2010

al meerdere keren hier geweest goed app. ligging is ideaal(op het strand) goede service
Gereisd met partner in juni 2010

Prima vakantie

Bernarda, 1-4-2010

In 2005 heb ik met een groep vrienden in deze appartementen gelogeerd op basis van logies. Het eerste waar ik aan moest wennen, was dat er geen zwembad is (luxe probleem). Daarentegen was er recht voor de deur een heel groot “zwembad”, namelijk de zee. Het complex ligt direct aan het strand en aan een winkelstraatje. De appartementen zijn eenvoudig ingericht en zeer ruim! Wij waren er in het hoogseizoen en een ventilator of iets dergelijks was geen overbodige luxe geweest. In het gebouw zit geen lift. Ik heb begrepen dat deze appartementen via Nederlandse reisorganisaties niet meer te boeken zijn, wat erg jammer is! Prijs/kwaliteitverhouding was (zeker ook voor jongeren) zeer aantrekkelijk.
Gereisd met vrienden in juli 2005

prachtige locatie

m en m, 26-2-2010

Simpel appartementengebouw op een prachtige locatie.

Je kijkt uit over de baai van palma nova, mits je appartement aan de zeezijde hebt.

Vraag hier wel om aangezien de straatkant erg lawaaierig is en je dan geen mooi zicht hebt.

Zo hoog mogelijk gaan zitten 5e of 6e etage en en je overzier de hele baai .

Er is een receptie, beperkte openingstijden en een lift.

Geen zwembad of andere faciliteiten.

Onder het gebouw is een goed restaurant met vaak live muziek, goed eten voor weinig.

Ruime 2 kamer appartementen met aparte keuken, ruime badkamer en groot balkon, bereikbaar vanaf de woon en slaapkamer.

Beetje oubollig maar wel redelijk schoon en functioneel.

Prima prijs kwaliteit !

Nu niet meer te boeken via nederlandse reisorganistie.

Gereisd met partner in januari 2010

Een hele mooie week gehad

Janita, 16-11-2009

We hebben een hele mooie week gehad.

auto gehuurd voor 5 dagen ECHT EEN AANRADER.

We hadden een 3 kamer appartement.

heel erg mooi ingericht

Gereisd met vrienden in juli 2008

Klein maar fijn !

Tinke, 2-10-2008

Een klein appartementencomplex, direct gelegen aan het strand en in het centrale toeristengebied. Het appartement was netjes en basisingericht en werd schoongehouden.

Veel Engelse toeristen maar daardoor ook veel pubs,winkeltjes en restaurantjes rondom het appartement.

Met lokale bussen zijn leuke tripjes te maken naar andere plaatsen in de buurt.In ieder geval naar Palma, de hoofdstad.

Gereisd familie in oktober 2008

mooi verzorgd appartement

Hendrickx, 7-9-2008

Lift is wat aan de kleine kant. Indien je op de 5 de etage zit en zwanger bent is het redelijk zwaaar om meerdere malen per dag de trappen te lopen.
Gereisd met partner in augustus 2007

Prachtig uitzicht op het strand

van Dijken, 20-7-2008

Wij hebben het erg naar onze zin gehad. Prachtig uitzicht op het strand en de zee. Vlakbij de winkels.restaurants,strand etc. Mooi schoon strand met veel activiteiten.
Gereisd familie in juli 2008

B. Teunissen, 19-10-2007

Het complex ligt aan het strand. Goede en schone appartementen. De lift is erg klein.
Gereisd met partner in oktober 2007

Herman en Bertie Ostendorf, 15-9-2007

Teveel (jonge) al of niet dronken Ieren, die 'savonds/'snachts over de boulevard voor het gebouw en op de gangen in het gebouw feestvieren, dit is niet bevorderlijk voor de nachtrust. Dit gebeurt ook op de verdiepingen die door onze touroperator gehuurd worden, ook op die etages worden appartementen aan jonge Ieren verhuurd.

Dit in tegenstelling tot hetgeen in de brochur staat vermeld, daar staat dat uitsluitend de gasten van onze touroperator op de bovenste 3 etages verblijven.

Gereisd met partner in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala Blanca in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cala Blanca scoort een 8.19 uit 10 op basis van 20 reviews.