Hotel Bellevue Vistanova ***

Hotel Bellevue Vistanova
Bellevue Vistanova

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bellevue Vistanova bij:

2 reviews over Hotel Bellevue Vistanova in het Nederlands

Hans Bajema, 6-5-2007

Een hotel midden in de Engelse uitgaanswijk. Wij waren er een week in april 2007. Elke nacht veel dronken Engelsen die voor heel veel lawaai zorgden. Discoteken voor de deur. 8 nachten niet geslapen.Kamers veel te klein. Zijn niet meer van deze tijd, 3 X 3 m. Op de kamer 1 stoel en een kleine tafel. Met het bed was de kamer vol. Goede buffetten. Valt in de categorie; eens maar nooit weer.
Gereisd met partner in april 2007

ikke, 16-8-2005

We waren in dit hotel in periode mei '05: is een ideaal hotel voor fuifbeesten want ligt net aan de hoofdstraat van magaluff. We lagen op de bovenste verdieping van dit hotel maar hadden de eerste nacht veel lawaaihinder. (volgende nachten vierden we mee:-)) Onze kamer was proper en groot genoeg, terwijl ik hier wel wat schrik voor had want op engelse site van hotelbeoordeling stond dat de kamers bijzonder klein waren + dat poetsvrouwen veel diefstal pleegde, maar ook hier hebben we niets van gemerkt. Eten was lekker maar altijd lauw ipv warm.Zwembad proper.Alleen maar engelsen, maar bijzonder veel ambiance 's nachts en dat is de reden om dit hotel te boeken. Je ligt ideaal om te gaan stappen.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bellevue Vistanova in Palmanova, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bellevue Vistanova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bellevue Vistanova scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.