Hotel Palau Sa Font

8,5

4 reviews over Hotel Palau Sa Font in het Nederlands

Graag weer.

., 2-10-2013

Het hotel ligt zeer centraal. Ontvangst, ontbijtruimte en kamers zijn zoals beschreven. De kamer was schoon en leuk ingericht, zoals op de voorhanden foto's te zien is. Het personeel in dit hotel was erg aardig en vriendelijk. We konden zelfs op de dag van vertrek onze kamer nog tot 18 uur behouden, omdat ze de kamer niet voor de volgende dag nodig hadden. Zou opnieuw naar dit hotel gaan.
Gereisd anders in oktober 2013

Direct terug!

., 11-9-2013

Gezellig, klein stadshotel, aantrekkelijke inrichting, superontbijt. Het is wel logisch dat het er in een stad luider aan toegaat en vooral in Spanje zijn de nachten erg lang, maar dat is niet de schuld van het hotel. Het hotel is echt aan te bevelen, het zwembad op het dakterras heeft een heel unieke uitstraling. Wij zouden er zo terug heen gaan. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand, je hebt geen auto nodig.
Gereisd anders in september 2013

Altijd weer.

., 23-8-2013

Locatie top, kamers oké voor de prijs, ontbijt absoluut fantastisch! De badkamer is al wat ouder, de inrichting is geheel oké. Al met al een perfecte uitvalsbasis, om 's-avonds uit te gaan!
Gereisd anders in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palau Sa Font bij:

Prachtig hotel in de oude stad met veel flair.

., 28-2-2013

De Palau sa Font is een prachtig hotel in de oude binnenstad en alles is dichtbij. Personeel, faciliteiten van het hotel zorgen voor een vriendelijke sfeer. Daarbij komt dat in februari Palma echt rustig is, ik kan dus niet klagen over geluid en wantoestanden, hoewel ik kan begrijpen dat het bij volledige bezetting anders is. Tijdens een paar nachten was de kamer naast mij bezet, gelukkig met een rustige gast. Maar ondanks dat de kamers niet vrij waren ging ik niet naar andere hotels. De kamer zelf was in tegenstelling tot de inrichting van het hotel een beetje, nou zeg maar, eenvoudig. Een beetje kleur, kleurrijke kussens of tafellaken zou mogen. Heb uiteindelijk niets gemist, behalve dat het te koud was om in het zwembad en op het mooie terras te gaan. Ontbijt erg lekker, gevarieerd en de koffie is een hit! Tafel met uitzicht op een fontein - heerlijke mini patio. Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en deed alles, zodat u zich thuis voelt. Ik heb het perfecte hotel in Palma gevonden en kan het iedereen aanbevelen die van Spaanse stijl houdt!
Gereisd anders in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palau Sa Font bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palau Sa Font in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palau Sa Font zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palau Sa Font scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.