Hotel Isla Mallorca & Spa ****

Isla Mallorca & Spa

3 reviews over Hotel Isla Mallorca & Spa in het Nederlands

Goed hotel

Paul, 8-6-2013

Goed hotel. Kamers zijn niet super groot en de liften zijn heel klein. Gelegen iets buiten het centrum maar wel vlak bij de boulevard. Alles is wel op loop afstand. Bijzonder vriendelijk personeel. Ontbijt goed.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Hotel Isla Mallorca

Marijke, 6-10-2012

Wij zijn net terug van een weekje Palma de Mallorca en logeerden in Hotel Isla Mallorca & Spa. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. Wij hadden een superior kamer geboekt met balkon. Balkon en uitzicht is fantastisch. De kamer is erg klein, maar wel fris en schoon. Klein bed, dus neem een kamer met 2 losse bedden. Badkamer is oké. Ligging is oké. 20 minuten lopen naar het centrum. De lift is veel te klein. Ontbijt is goed. Personeel vriendelijk (vooral bij de receptie) alleen ruimen ze vuile tafels niet af, waardoor het rommelig oogt. Wij hebben niet in het restaurant gegeten.

Ook hebben wij niet van het kleine zwembad gebruik gemaakt. Er stond dat er op de kamer koffie en thee faciliteiten waren, maar wij hebben ze niet gezien. Wel een gratis kluisje...Vorige keer zaten wij in het AC Hotel (is vlakbij) en dat was stukken beter...

Gereisd met partner in september 2012

Hartstikke rustig...!

Petra, 8-7-2012

Van 29 juni tot 2 juli verbleven in dit hotel. Hele hippe, mooie kamers (wij hadden drie verschillende kamers in het hotel). Allen superschoon en netjes. Het hotel ligt in ee hele rustige week. Wel twintig min. lopen naar centrum. Geen hotel voor een weekje vakantie (zwembad te klein), maar prima voor een paar dagen. Strand is met de taxi's goed te doen. Taxistop is waarschijnlijk vlakbij hotel want die stonden in no-time voor de deur. Het hotel heeft een ontbijbuffet. Niet groot, maar goed genoeg voor een paar ochtenden. De service was goed en de airco's werkte, ook 's nachts, naar behoren. Kortom, aanrader voor lang weekend of krap weekje.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isla Mallorca & Spa in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isla Mallorca & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isla Mallorca & Spa scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.