Hotel Dalt Murada ****

Hotel Dalt Murada
Dalt Murada
7,7

4 reviews over Hotel Dalt Murada in het Nederlands

Hotel heeft een particuliere charme.

., 28-11-2013

Het hotel ligt in het hart van Palma met uitzicht op de kathedraal en een prachtig dakterras. Het heeft de charme van een particulier pension kunnen behouden.
Gereisd anders in november 2013

Er middenin.

., 30-9-2013

Mooi, liefdevol ingericht hotel midden in de oude stad met een mooie binnenplaats, waar het ontbijt genuttigd kan worden. Alle belangrijke bezienswaardigheden zijn gemakkelijk te voet te bereiken.
Gereisd anders in september 2013

Locatie, locatie, locatie.

., 18-9-2013

De ligging is super! Mijn vrouw en ik hadden een normaal tweepersoonsbed op de derde verdieping, zoals gebruikelijk in oude huizen, met veel charme en geen weinig plaats. Maar in normale hotels verblijven kunnen we overal. Bed was goed, maar de veren van het matras waren zeker al te oud. De badkamer klein maar goed. De kamer is 3,5-4m hoog en meteen naar voren naar de ingang, om een nauw steegje gebouwd, die hier in foto's is afgebeeld. De kamers zijn zeker naar achteren toe erg rustig, we hadden er al vroeg scooters, enz., gehoord Maar voor twee nachten was het in orde. Het huis heeft een mooi dakterras met uitzicht over de stad en de kathedraal. Droomverblijf Dus, wie niet wil verblijven in normale standaard hotels of direct in het hart van de stad, is hier op de goede plaats.
Gereisd anders in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dalt Murada bij:

Met charme, stijl en karakter - op een ideale loca

., 5-11-2012

Wij hebben het Dalt Murada als 'basis' voor onze marathon gekozen. Daarvoor is het ideaal gelegen, midden tussen het centrum en Parque del Mar (start-doel-terrein) gelegen, gevestigd in een historisch gebouw in de oude stad. Wie binnen loopafstand naar de belangrijkste attracties in Palma wil, is hier goed! De kamers zijn allemaal verschillend, ook verschillende maten - we hadden een kleine kamer, en een achtertuin-balkon. De badkamer was ook klein en helaas geen ligbad dat zou na de marathon goed geweest zijn... De kamers zijn netjes ingericht en hebben veel charme. Het personeel bij de receptie is ook in de ontbijtzaal (met een romantische binnenplaats) vriendelijk en voorkomend. Een klein meningsverschil over het gratis ontbijt, dat ze bij de kamerprijs wilden optellen, was snel opgelost. Kortom: het Dalt Murada is ideaal gelegen voor iemand die Palma wilt ontdekken, en daarbij niet een een gesloten hotelcomplex wil landen. Individueel ingericht, met charme en stijl van een zekere leeftijd. Vier-sterren hotel, maar heeft maar 3 sterren verdient.
Gereisd anders in november 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Dalt Murada bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dalt Murada in Palma de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dalt Murada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dalt Murada scoort een 7.73 uit 10 op basis van 4 reviews.