Hotel Sol Katmandu Park and Resort

Hotel Sol Katmandu Park and Resort
Sol Katmandu Park and Resort
7,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Katmandu Park and Resort bij:

3 reviews over Hotel Sol Katmandu Park and Resort in het Nederlands

Super leuke vakantie gehad!

Bertine, 29-9-2017

Wat een leuk hotel is dit! Fantastisch voor kinderen. Wij gingen met een baby, wat prima te doen was, maar iets oudere kinderen hebben er meer aan. Het hotel is echt gericht op gezinnen, met zelfs eind september nog animatie voor de kinderen, en een groot attractiepark ernaast.

De kamer die wij hadden was erg klein. Er kon net een babybedje in. De kinderwagen stond enorm in de weg in onze kamer, wel jammer. De kamer was wel erg netjes en de badkamer ook. De kamer had helaas geen waterkoker of magnetron, dus met een baby moet je zelf een flessenwarmer meenemen.

De Aldi zit om de hoek waar veel babyitems te koop zijn, van hydrofiel doeken tot babypotjes.

Wij verbleven er op basis van all inclusive. Het eten vonden wij erg lekker en gevarieerd. Enkele dingen waren koud, zoals de pizza, maar verder was het heel goed. Ook veel lekkere toetjes!

's Avonds is er eerst animatie voor de kinderen en daarna voor volwassenen. Wij vonden het wisselend qua kwaliteit, we hebben zeker betere gezien, maar het was prima.

Het hotel ligt op een mooie locatie, direct in het centrum van Magaluf en het strand heel dichtbij. Bus om de hoek, richting Palma.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

goed hotel, staat in de verkeerde straat

Wout, 27-9-2016

Kamers zijn aan de kleine kant verder een goed hotel en vriendelijk personeel. Stappers die snachts naar hun hotel terug gaan willen nog wel eens voor herrie zorgen op straat. Daarom een 5 voor ligging.
Gereisd met partner in september 2016

Middelmatig resort

Roela Kanho, 15-7-2015

Het ideen plakkerig en vies resort. Voor de kinderen is het park een leuke beleving. Het park is het enige plus punt aan ons verblijf. Eten is middelmatig tot slecht. Drank is niet te drinken, alle cocktails komen uit een machine. Fris is te doen. Ontbijt is redelijk, totaal niet gevarieerd.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Katmandu Park and Resort in Magaluf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Katmandu Park and Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Katmandu Park and Resort scoort een 7.11 uit 10 op basis van 3 reviews.