Appartement Saganova **

7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saganova bij:

3 reviews over Appartement Saganova in het Nederlands

Henk, 21-8-2006

Leuk complex voor jongeren, echt rumoerig dus! Veel engelsen, ieren en scandinaviërs die 's nachts ladderzat al schreeuwend thuis komen! Complex heeft 's nachts een portier maar dat is een watje en maakt dus geen indruk op dit soort mensen. Hier is iemand met kloten nodig.

Wij hebben hier 2 weken gezeten, van 31-07 t/m 14-08. Na 2 a 3 nachten lawaai hebben wij de manager duidelijk gemaakt dat wij dit zo niet pikten. Deze heeft toen wel maatregelen genomen en ook zelfs mensen uitgezet! Daarna is het beter geworden maar niet om te zeggen zoals het zou moeten zijn. De omgeving is trouwens ook vrij rumoerig.

Het personeel is verder wel zeer vriendelijk en probeerd het je naar je zin te maken, maar kan soms ook niet op tegen wat de reisorganisaties uit het buitenland ze toeschuiven. Dat weten ze zelf maar al te goed. Er werd wel eens lachend gezegd SagaBronxs i.p.v. Saganova.

Gereisd anders in augustus 2006

tiny van der linden, 20-7-2006

wij zijn het met bovengenoemde eens maar wil er aan toevoegen dat het voor oudere mensen beslist een slechte keuze zou zijn.wij waren er va.02-07 tm 07-07.

wij waren de enige nederlanders ook veel geluid overlast waar de receptie niets aan doet.onze reisorganisatie heeft ons overgeplaatst.dus echt een jongerencomplex.

Gereisd anders in juli 2006

edwin, 19-7-2006

het is een mooi appartement. de ligging is goed en ook echt vlakbij het strand. Verder zit je aan een straat met vanalles eraan. Winkels, eetgelegenheden, bar's en nog veel meer. Het nadeel is dat het wel een plek is voor jongeren. Veel engelse jongeren die dus ook graag feesten en het 's avonds laat maken! Dus echt een rustige plek is het niet. je nachtrust kun je hier niet echt krijgen. Verder een top appartement en ik heb er een leuke vakantie gehad.
        Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Saganova bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Saganova in Magaluf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Saganova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Saganova scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.