7,7

176 reviews over Hotel OLA Maioris in het Nederlands

Gaan we zeker nog terug

André Jacobs, 29-7-2017

Beste wat we de laatste jaren hadden. Dik in orde en uitstekend prijs/kwaliteit
Gereisd met vrienden in juni 2017

Gemengde gevoelens

jari4, 29-10-2016

Het hotel word aangeboden als all inn maar voor de wifi en de koelkast leeg en het kluisje moet je betalen 9 euro per dag .

Vanaf 8 uur s'morgens tot 23 uur is er steeds mogelijkheid tot eten .

De kwantiteit is er de kwaliteit niet .

zowel s'middags als s'avonds word er pizza aangeboden (brood met een saus allerlei pasta's .

Het vlees was vaak taai het eten lauw .

Brood ,groentenbuffet en vers fruit oke .

De lekkere spaanse keuken niet gezien.

De vernieuwde kamers zijn oke .

Men legt op tafel plastieke tafelkleed die dan met een vod afgekuist word .

4 sterren onwaardig .

Men vraagt zuinig te zijn met water en maar één papieren servet te gebruiken vanwege het milleu maar de ganse dag gebruikt men wegwerp bekers en borden.

Hoeveel afval produceert men zo ????

Koffie is de ganse dag oploskoffie enkel na 20u30 expresso maar dan drink ik geen koffie meer.

Zeep en schowergel moet men vragen aan de receptie ,de kamers worden 1 dag per week niet gepoetst voor handdoeken naar de receptie.

Wij hebben een wagen gehuurd en hebben dit mooie eiland verkend ,wij zijn 5 maal gaan eten.

Wij hadden mooi weer.

680 euro per persoon vind ik voor dit hotel teveel .

Gereisd met partner in oktober 2016

veiligheid van dit hotel is twijfelachtig

Raoul, 23-9-2016

Positieve punten :

Leuk kinderzwembad

Lekker eten, veel variatie

Vriendelijk personeel achter de bar

Vriendelijke schoonmaaksters

Goede animatie

Negatieve punten:

Onverschillig wat betreft (on)veiligheid:

Salon tafel op de hotelkamer had een losse glasplaat waar hoekjes vanaf gebroken waren.

Er lekte de eerste avond water veel uit een plafond spotje (ja je leest het goed) en kwam wat rook uit het spotje, dit leek (brand)gevaarlij dus hebben we dit aangegeven bij de receptie. Nadat er herhaaldelijk was geweigerd om ons van een nieuwe kamer te voorzien heeft mijn zwangere (hormonale) vrouw (uit frustratie) haar uitgemaakt voor stupid b i t c h , waarna de situatie er niet beter op werd. Uiteindelijk heb ik de politie gebeld. Pas nadat ik dit had gedaan kwam (in groffe/onvriendelijke bewoordingen) het aanbod om voor 1 nacht op hun kosten in een naburig hotel te verblijven, dit hebben we maar gedaan.

Gereisd familie in september 2016

Fantastisch hotel

Janna, 3-9-2016

Ruime, schone kamers

Lekker, gevarieerd eten

Supervriendelijk personeel. Goede service.

De hele dag is er animatie.

Het hotel ligt in een rustige, groene omgeving.

Gratis wifi.

gratis shutle bus naar Arenal en Palma

Gereisd familie in augustus 2016

Super hotel

Manon, 2-8-2016

Het is een super hotel. Vriendelijk personeel. Heel schoon en het eten is geweldig. Je kunt het niet opnoemen of het is er. De hele dag door lekker eten en drinken. Service dat er een gratis bus naar La Palma gaat. Je wordt netjes gebracht en gehaald. Het enige minpunt vonden wij dat er geen parasols bij het zwembad waren. Maar verder top!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel, lekker eten en goede animatie/sfeer

Patrick, 14-7-2016

Zeer verzorgde buffetten met een geweldige variatie in het aanbod. Uitgebreid ontbijt, lunch en diner steeds met wisselende gerechten. b.v. bijna dagelijks een andere soort paella..., mosselen op 4 verschillende wijzes klaargemaakt... Lekkere ijsjes (in potjes) bij diner en avondeten, softice aan het kinderzwembad. Ruime kamers, vriendelijk personeel en een enthousiast animatieteam.

Bar aan het zwembad combinatie bediening/self service, 's avonds gezellige bar met ruim aanbod van alcoholische cocktails. Altijd snacks of versnaperingen. (Chips/koekjes)

Stipte gratis bus service naar Palma en Arenal.

Enkele minpuntjes : geen gratis WIFI, slappe bekertjes voor het drinken aan het zwembad en geen vervoer naar het strand van Estrenc zoals op de site vermeld stond.

Gereisd familie in juli 2016

Goed hotel, goede ligging 's nachts rustig.

Ludo Borghs, 11-7-2016

Wij verbleven van 20 juni tot 27 juni 2016 in hotel OLA Maioris. Onze kamer 341 was rein, comfortabel en voldeed voor ons aan de vereisten van een vakantie verblijf. Het eten is goed en zeker voor elk wat wils. Het dessert buffet was wel naar de minieme kant maar je had toch voldoende keuze. Het enige nadeel dat wij moesten ondervinden was dat er tijdens ons verblijf veel jonge gezinnen waren met baby's, peuters en kleuters met het gevolg dat het steeds zeer rumoerig was met het nodige gehuil en gekrijs. De avond animatie is gevarieerd maar wij hebben maar 1 x in de zaal geweest want tijdens de shows staat de muziek zo luid dat men buiten moet gaan om geen gehoorschade op te lopen, dit was echt niet normaal en ik schat de geluidssterkte op 90 a 100 dBa. Bij aanvang van de flamenco show zat de zaal helemaal vol en tegen dat de show half was waren de helft van de mensen al weggegaan. Het receptie personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en ook het andere personeel doet zijn best.
Gereisd met partner in juni 2016

Super

luke skywalker, 23-5-2016

Veel lawaai door dichtslaande deuren.Het eten was heel goed.
Gereisd familie in juli 2015

zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Vaes Louis-Ahlers Marita, 13-10-2015

waren gelogeerd in blok A

zon van in de morgen tot s'avonds - heel leuk in laat seizoen

grote kamer - alleen meubilair wat verouderd

wordt aan gewerkt dit jaar

alle dagen schone handdoeken en netjes onderhouden

keuze aan eten zeker voldoende - voor ieder wat wils

spijtig voor excursies - eerste opgehaald en laatste afgezet

Gereisd met partner in oktober 2015

aanrader !!

Marc Casaert, 15-9-2014

Alles was SUPER, kamer,eten,drinken,animatie,personeel, kortom gezegd:we kunnen niks negatiefs zeggen over dit hotel !!
Gereisd met partner in september 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel OLA Maioris**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel OLA Maioris in Llucmajor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel OLA Maioris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel OLA Maioris scoort een 7.67 uit 10 op basis van 180 reviews.