Appartement Cala Pi­ Club ***

Cala Pi­ Club

14 reviews over Appartement Cala Pi­ Club in het Nederlands

redelijk

Dhr Bunnik, 18-8-2017

Mooie locatie aan beschutte baai met klein strand. Leuk animatieteam. Goed ontbijtbuffet. Kamers echter zeer gehorig. Daardoor slecht geslapen. Afgelegen, dus auto een noodzaak. Binnenland Mallorca viel ons tegen, kust is mooi.
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Prima appartement met hele slechte bedden

hovenkampw, 8-11-2012

Appartementen complex ziet er prima uit, goed onderhouden. Zwembad niet verwarmd, dus in oktober erg koud (logisch). Winkel in het complex aanwezig, waar brood en verschillende levensmiddelen gekocht kunnen worden. Is wel aan de prijzige kant. Tegenvallend zijn de bedden en de bank (stoelen). De bedden zijn keihard en de banken zijn versleten. Dit aangegeven, maar kon niets aangedaan worden.

Bedden worden dagelijks opgemaakt en handdoeken dagelijks vervangen.

Ligging erg mooi en vlakbij een schitterdende baai. Omgeving niet veel te doen. Auto is noodzakelijk.

Door de kwaliteit van de bedden en het meubilair zullen wij dit appartementen complex niet aanbevelen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

Wow!

cleo, 9-8-2012

Heerlijke vakantie gehad! we waren er eind mei en hadden er top weer.

we hadden een appartement aan de voorkant: zeer ruim! Prachtig complex met een bijzonder mooie baai waar je heerlijk kan snorkelen. In het dorp zelf zijn 7 restaurantjes en voor de rest niets. Als je meer wilt dan relaxen en zwemmen dan zou ik een auto boeken. Weinig Nederlanders in dit resort. Het animatieteam is erg leuk voor volwassen en voor kids. Heb je er geen zin in dan heb je er ook geen last van. Schoonmaak is goed. Wij gaan zeker nog een keer!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cala Pi­ Club bij:

Geweldig leuk en het is er prachtig!!!

Paul en Rinske, 11-5-2012

We zijn er in de meivakantie geweest 2 volw en 3 kids. Het was nog heerlijk rustig. De Baai waar de appartementen op uitkijken is prachtig.!! We kregen eerst bij aankomst een kamer met balkon met uitzicht op de weg en ochtend zon. Het balkon was klein voor 5 pers. Ik heb dit bij de receptie aangegeven. En een Nederlandse receptionisten heeft ons super geholpen en ons een kamer met balkon, avond en ochtend zon (dakterras) gegeven. Zodat we altijd buiten konden zitten en continue zon hadden (erg fijn in het voorjaar). De animatie (waar onze kinderen normaal niet van houden) was GEWELDIG. Laura en de rest van de animatie heel erg bedankt. Prijs kwaliteit is super! Alles ook netjes schoon en de tuin wordt prachtig bijgehouden. Het ligt wel afgelegen. Maar wij vonden dit geen enkel probleem, met de auto kom je overal, dit is dus wel aan te raden. Wij komen zeker nog eens terug, ik heb nu al heimwee!! Wij gaan zeker nog eens.
Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Zeer ruim app. Rustige ligging. Een echte aanrader

Anoniem, 28-7-2011

Cala Pi Club ligt aan een mooie baai, maar het dorpje zelf stelt niks voor.

Auto echt noodzakelijk, maar dan ligt cala pi echt ideaal. Binnen 25 minuten rij je naar de hoofdstad of binnen 20 minuten naar de prachtige stranden van El trenc. (Echte aanrader. Wil je voordelig gaan boek alles los.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima complex op een rustige plek!

Carmen, 13-6-2011

Cala Pi club is een prima complex voor een onbezorgde vakantie. Wij hebben meteen bij aankomst ontbijt erbij geboekt. Prima buffet en heerlijk ontspannen je dag beginnen. Appartementen zijn ruim en schoon. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Heerlijke zwembaden met ligbedden. Helaas ook hier wel je handdoek op tijd neerleggen anders heb je geen plek meer.

Animatieteam krijgt van ons een grote pluim. Wat een enthousiasme voor jong en oud! Zorg wel dat je een auto hebt, want het complex ligt behoorlijk afgelegen.

Ook het buffet s'avonds is prima. Voldoende en afwisselend. Zelf waren wij behoorlijk enthousiast over Taverne Paleta, wat bijna tegenover het complex ligt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Nooit meer

Tja, 14-12-2010

De appartementen zien er zeker netjes uit en worden dagelijks schoongemaakt, maar ze zijn vreselijk gehorig!!! Is niet erg als je op de bovenste verdieping zit, maar wel als je tussenin zit, en slaapt naast een badkamer van de buren waar 6 mensen douchen. De douche leek zo je oor binnen te stralen, zo ook de wc. Je kon alles horen! We hebben de eerste 4 nachten geen ook dichtgedaan. Ook het zwembad onder het balkon, dus daar kon je ook al niet rustig zitten, steeds harde muziek. Daarna ander app. aangevraagd. Wel gekregen en deze lag gelukkig iets rustiger. Al met al geen uitgerustte vakantie voor ons.

Het ontbijt was echt niet lekker. Je kan beter geen ontbijt nemen en zelf croissantjes en brood halen in het winkeltje, veel lekkerder.

Baaitje was mooi, maar als hheel het complex er lag was het hutje mutje.

Auto is zeker aan te raden, kun je naar Sa Rapita waar je een leuk zandstrand hebt waar het veel rustiger was.

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

Unieke plek

Wim, 31-10-2010

Cala Pi Club ligt op een unieke plek aan een mooie baai. Een auto is een must, in de omgeving is naast de baai (snorkelen) weinig te beleven. Animatie voor de kinderen en volwassenen is prima geregeld. De tuinen rondom het complex zien er schitterend uit. De apartementen zijn schoon en ruim en het personeel is erg vriendelijk. Bezoek aan de struisvogel-boerderij vlakbij Sa Rapita is zeer de moeite waard! Kortom in de herfstvakantie naar Cala Pi club is een relaxte aanloop naar de nederlandse winter.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

perfecte accomodatie

eveline, 2-8-2010

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad. Leuk animatieteam die alle kinderen (en volwassenen) erbij probeert te betrekken. Het zijn ruimte appartement die dagelijks verschoond worden. Zowel binnen als buiten wordt alles netjes schoon gehouden. Tegenover het hotel zijn leuke restaurantjes (3 stuks) en op loopafstand nog 3 restaurantjes. Alle mensen zijn supervriendelijk voor de kinderen. Er zijn weinig Nederlanders, veel Italianen, Fransen en Spanjaarden. Je kan ter plekke HP of VP boeken voor een goede prijs.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Geweldig mooie locatie

Nico, 29-6-2010

Schitterend apartement op een geweldige locatie. Heerlijk restaurant en vriendelijk personeel. Alleen de jongen van de zwembadbar hanteerde volgens ons zijn eigen prijzen. Zelf de kinderijsjes waren aanzienlijk duurder dan aangegeven was op de kaart!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cala Pi­ Club bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cala Pi­ Club in Llucmajor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cala Pi­ Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cala Pi­ Club scoort een 8 uit 10 op basis van 14 reviews.