Vakantiehuis Finca Es Pla Nou

8,3

2 reviews over Vakantiehuis Finca Es Pla Nou in het Nederlands

Oase van rust

wendy, 19-6-2012

Mijn vriend en ik waren in het voorseizoen bij Basilio op de Finca. Een oase van rust. En dat is precies waar we naar op zoek waren. De appartementen zijn eenvoudig, maar prima. Buiten niets anders te horen dan fluitende vogeltjes. Het zwembad is heerlijk. Overal zijn schaduwrijke plekjes te vinden. Er zijn diverse dieren: een ezel, een hond, meerdere katten, kippen etc. Iedere dag verse eitjes! En als gast ben je vrij om groenten uit de moestuin te halen. Verser kan niet. Verder is Basilio erg vriendelijk, persoonlijk en behulpzaam. En zijn paella is een aanrader. 's zomers komen er veel gezinnen met kinderen.

Volledig onthaast kwamen we terug. Agrotoerisme is erg in opkomst in Mallorca.

Gereisd met partner in mei 2012

Oase van rust

Linda, 25-11-2010

In en om de oude finca zijn een aantal appartementen in originele stijl ingericht, uiteraard wel van alle moderne gemakken voorzien. Op het landgoed scharrelen kippen rond en in de fruitboomgaard waar je zelf vijgen, sinaasappels en appels kunt plukken, graast een ezel. Er is ook een grote moestuin waar alle gasten onbeperkt verse en onbespoten tomaten, paprika en andere groeten kunnen oogsten. Kinderen hebben hier de tijd van hun leven met alle dieren en natuur. Er is een heerlijk zwembad waar je baantjes kunt trekken en met ligstoelen om te relaxen.

De finca ligt nogal afgelegen, dus een auto is wel nodig als je wat van de omgeving wilt zien of naar het strand wilt. De omgeving is prachtig om te fietsen.

Beheerder Basilio weet wat echte gastvrijheid inhoudt: hij zorgt voor een warm welkom en dat het je aan niets ontbreekt. Ik was zelf alleen als gast op de finca aanwezig, maar heb me geen moment eenzaam gevoeld.

Absoluut een aanrader!

Gereisd alleenreizend in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Es Pla Nou in Felanitx , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Es Pla Nou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Finca Es Pla Nou scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.