Aparthotel Whala!Beach ***

5,6

236 reviews over Aparthotel Whala!Beach in het Nederlands

Onterecht 400 euro betaald

Mark k, 24-9-2017

Het appartement waarin wij zaten had schade aan de meubels, wat er overduidelijk al járen zat! We hadden de directie in de kamer en we moesten 400€ betalen! Terwijl we ons van geen kwaad bewust waren. Aangezien dit vaker voorkomt hier, en het zelfs op tv is! Maak ik hier ook een melding van. We hadden de keus: betalen of er uit!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

Ermers, 23-9-2017

Alles is niet zoals op de foto's en zijn nu met meerdere Nederlanders hier en klagen allemaal over t hotel. Kamers slechte bedden slechte afwerkingen en nooduitgangen bij trappenhuis afgesloten s'nachts. En kwa prijs is dit echt een twee sterren hotel. Ligging top einde of begin van de boulevaar. Pfff ging hierheen om rust te krijgen maar slik nog meer rustgevende middelen om t maar te nemen zoals t nu is. blij als ik naar huis mag.
Gereisd met partner in september 2017

Mirjam, 6-9-2017

Geen aanrader voor groepen jongeren.

Slechte service, geen schoonmaak, geen schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Onverwachts

Lis Hendriks, 28-8-2017

Ik ben met een vriendinnengroep van 7 meiden, die wel iets kennen. Maar dit kon niet. De lamp hing los aan het plafond, aan het bad zat schimmel, de airco bleek een waaier te zijn en we hadden een opscheplepel waar nog eten aan zat. Het was niet schoongemaakt voordat wij in onze kamer kwamen. We hebben onze reisleider opgebeld en die kwam vrijwel 10 min. later. Hij vond het niet zo erg. 'Zo smerig was het niet'. De airco ging hij regelen, bestek is vernieuwd en er kwam een schoonmaker.

Ze maken maandag en zaterdag schoon. Wij kwamen maandag en hebben 5 dagen dezelfde handdoeken moeten gebruiken. We hebben ze daarna van de schoonmaak kar afgepakt.

Bij het appartement zijn twee zwembaden. Bij een zwembad kon je de bodem niet zien omdat het water troebel was en bij het andere zwembad moest je uitkijken dat je niet tegen een spijker aan kwam. Want die staken uit de rand van het zwembad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar !

Patricia, 31-7-2017

Persoonlijk ben ik erg ontevreden over het hotel. Ik was met vriendinnen op vakantie. Op een ochtend werden wij naar de receptie geroepen met het verhaal dat wij overlast hadden veroorzaakt. Ze konden alleen niet zeggen hoe het was gebeurd, waar het was gebeurd (welke verdieping) en hoe laat het was gebeurd. Wij vonden dit oneerlijk, aangezien we zeker wisten dat we het niet waren geweest. De mensen van de receptie zijn zeer klantonvriendelijk en willen het gesprek niet aangaan. Onze enige optie was 100 euro voor overlast betalen anders zouden onze pasjes geblokkeerd worden en konden we niet bij onze spullen. We hebben dit toen maar gedaan, want enig medeleven en respect was er niet bij dit hotel. Na dit incident zijn onze handdoeken niet meer vervangen tot de laatste dag, net voordat we weg gingen. Erg kinderachtig als je het mij vraagt. Verder is de ligging van het hotel wel super. Dichtbij het strand en de strip.
    Gereisd met vrienden in juli 2017

veelste streng!

Fleur van Heijningen, 31-7-2017

Ik was hier op vakantie met een groep van 11 meiden. Alles was goed geregeld via touroperator en stonden na onze vliegreis dus binnen een half uurtje in ons hotel. Op het eerste gezicht ziet het er allemaal goed en netjes uit. De kamers zijn mooi en vooral het uitzicht op zee was echt super. De airco van 1 van de kamers deed het niet en ze beloven dat ze ernaar gaan kijken maar er is niks aangedaan. Helaas kwamen wij ook na een paar dagen erachter dat de kamer maar 2 keer per week wordt schoongemaakt, jammer genoeg was dit bij ons de eerste dag en de laatste dag waardoor we de hele week geen handdoeken hebben gehad. Als we dit bij de receptie navroegen moesten we per handdoek 3 euro betalen!!

het personeel is echt heel streng en er komt geen sprankje vrolijkheid vanaf. Nadat wij voor geluidsoverlast hadden veroorzaakt moesten we bij de receptie 100 euro dokken. Toen wij aangaven dit niet te willen doen werden alle pasjes van de kamers zonder pardon geblokkeerd en konden wij niet bij onze spullen. We werden dus genoodzaakt om 100 euro te betalen. Ze willen ook echt niet met je in discussie gaan en er werd ons verteld dat we maar op straat moesten wachten. Gelukkig konden we onze reisleider contacten en hij is uiteindelijk met ze in gesprek gegaan (zonder reisleider ben je echt nergens in dit hotel). Je mag ook niemand meenemen het hotel in en gooien je gewoon naar buiten dus verwacht ook geen gezellig voorbakkie met een paar vrienden van buitenaf.

dus als tip! Denk nog 3 x na voordat je dit hotel boekt als je een aanwezige, gezellige groep hebt want je wordt er echt uitgegooid!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super vakantie

Lizanne, 25-6-2017

Het hotel heet voortaan 'Whala!Beach'. Het is helemaal gerenoveerd. Het hotel heeft hotelkamers en appartementen. Wij hadden een appartement. De kamers zijn schoon en goed. De badkamer is ook netjes. De douche is fijn, schoon, maar wel smal. De ligging is perfect. Als je de straat uitloopt ben je direct op het strand, dit is nog geen 5 minuten lopen. Het ligt recht tegenover het strand. Wanneer je om de hoek gaat ben je meteen aan het begin van de strip waar zich alle restaurantjes, winkeltjes en uitgaansgelegenheden bevinden. Bij aankomst was er bij ons 1 bed met afgebroken pootjes. Toen we dit meldden, probeerden ze het te maken, maar dat lukte niet en het werd verder ook niet echt goed opgelost. De bedden sliepen wel lekker, dus het was ook niet zo'n probleem, omdat er stevige lattenbodems in liggen. De balkons schelen heel erg veel in ruimte. Sommige kamers hebben hele ruime balkons (voor ruim 6 personen zitplaats), maar sommige kamers hebben echt een mini balkon (zitplaatsen voor net 2 personen). Wij lagen in appartementen met kleine balkons helaas. Vanaf een uur of 11 's avonds verwacht het personeel dat je zachtjes doet (onmogelijk voor ons en heel veel anderen), maar ze gaan op een gegeven moment waarschuwingen uitdelen, dus gingen we maar op het strand drinken voor het stappen. Je krijgt vanuit het hotel 2 keer per 8 dagen een poetsbeurt op de kamer en schone handdoeken. Ze komen de kamer op, ook als je nog slaapt en dan 'poetsen' ze even snel. Je krijgt ook niet vaker handdoeken als je hierom vraagt, dus wees er zuinig op. De airconditioning is wel heel fijn en daardoor konden we de kamer goed koel houden. Omdat wij is een appartement lagen, hebben we geen gebruik gemaakt van het eten. Ook zijn er direct om de hoek supermarktjes en winkeltjes te vinden, om even broodjes, stokbrood, beleg, drank, frisdrank, luchtbedden enz. te halen. Het waren dus maar kleinigheidjes die wel beter kunnen, maar we hadden een top vakantie! Het is een goed hotel.
    Gereisd met vrienden in juli 2016

Te schandalig voor woorden

Gervais, 13-5-2017

app nr 1208. Wat smerig. Muizenkeutels in een keukenkastje, emmer vol met lege blikken bier en flessen drank in het kastje er onder. Overal zand op de vloer, echt bultjes alsof iemand zijn schoenen op de kop had gehouden. Keukenkastje met schroefdraad waar ooit de knop zat. Kapotte koelkast. Afzuigkap kapot, elektrische draden hingen los. Bij het douchen stroomde ook nog eens het water de keuken in. Toen waren wij er klaar mee. Volgende dag ander appartement gehad. Deze was drie keer zo groot en enigszins acceptabel. Wel stoffig. Locatie is wel heel mooi. Zwembad op de 9e etage is voor de helft gevuld. Geen idee waarom maar daardoor komt het water niet door de filters en zit er een waas van een mix van zonnecrèmes overheen. Wij zijn echt wat gewend maar dit is echt schandalig. Voor de oudere mensen vinden we het heel sneu. Lobby is Ikea, niet bestemd voor intensief gebruik zoals dat in een hotel verwacht mag worden. Wij zijn ouder dan 30 en horen niet bij de luidruchtige medebewoners
    Gereisd met vrienden in mei 2017

Geweldig appartement en goede service

mirjam, 27-4-2017

Via touroperator nu voor de 3e keer naar Whalabeach. Zelf voor de 2e x actie ondernomen om een bepaald 2 kamer appartement te krijgen. Weer gekregen en met plezier gaan we in mei 2017 naar Whala. Lekker dicht bij het strand en 3 weken genieten van het strand, zee en zon en de heerlijke boulevard. Keukeninrichting is minimaal, wel goed bestek, maar geen geen oven of magnetron, beetje behelpen. Wat wij doen is een sandwichmaker meenemen. Kost een tientje en heb je jaren plezier van. Wij hebben hier de ruimte en balkon van zeker 10 meter en uitzicht op zee, strand en boulevard, winkelstraat. Al die vervelende verhalen zullen waar zijn, zal aan de leeftijd liggen en hotelkamers, wij een koppel hebben het alleen super fijn gehad.
    Gereisd met partner in mei 2016

Bo, 22-10-2016

De foto's op de site zijn mooier dan het in werkelijkheid is. De kamers zijn verwaarloosd en een monteur kennen ze daar niet. Erg gehorig.

Het hotel is een doolhof, je moet er niet aandenken als er brand uitbreekt.....

Het hotel ligt aan het einde van El Arenal in het oude centrum. Het is ongeveer 20 min. lopen naar het gezellige deel van El Arenal.

Onvriendelijk personeel bij de receptie. 10 euro per dag voor internet.

Een boarding pass uitprinten is al teveel gevraagd, daarvoor moet je naar een internetcafé.

Het ontbijt en warm eten is erg goed, aardig personeel, willen alles voor je doen.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Whala!Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Whala!Beach in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Whala!Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Whala!Beach scoort een 5.59 uit 10 op basis van 240 reviews.