Hotel Torre Azul & Spa ****

Torre Azul & Spa
7,1

5 tips over Torre Azul & Spa

Jos en Carla Eikholt, 8-7-2015
wij hadden zeezicht kamer, mooi maar wel heel wat uren pal in de zon. Airco had er moeite mee om kamer beetje koel te houden. Wellicht beter om zwembad kant te kiezen.
Aaldonk, 21-9-2014
Met de snelle rode bus in 15 minuten naar La Palma zonder verder stoppen tot midden in het centrum a 1.80 euro per persoon. Tegenover hotel leuk lokaal barretje om nog wat te drinken voor je naar bed gaat.
roger vanderwaeren, 29-10-2012
Bezoek Arenal nooit in juli of augustus want dan zijn de troosteloze "slaapkazernes" - in oktober reeds gesloten - open en bevolkt met "toeristen" die zelden de zon te zien krijgen maar des te meer de "pubs" en aanverwanten, die Arenal en het naburige Plaja de Palma (ont)sieren

karin, 26-9-2012
wij hebben 2 uitstappen gedaan een verassingstocht en het andere palma met 132 haarspeldbochten was wel mooi
Kelly Ackermans, 12-8-2012

Restaurants: Q-Lounge, El Bistro, Del Sol, TexMex

Kroegje: Heeren van Amstel

Bezienswaardigheid: Palma (doe dit via de bus.. wij hebben fietsen gehuurd en tot twee maal lekke band.. en ze zijn niet goed te bereiken.. ook scooter was het een en ander mee aan de hand) Bus is daarnaast 1,50 euro

Strand: rechts van de haven van Arenal = zandstrand.. verder rotsstrand dus nogal pijnlijk!