Hotel Playa Sol **

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Playa Sol bij:

1 review over Hotel Playa Sol in het Nederlands

Leuk voor goedkope stapvakantie

formele_doeleinden, 12-6-2011

Hotel Playa Sol is een prima hotel voor jongeren die iedere avond willen stappen. Zelf zijn we een stel dat dat niet elke avond wil. We hebben slecht geslapen door jongeren die de hele nacht door dronken binnen kwamen druppelen. Na de eerste nacht hebben we dan ook oordoppen gekocht.

Kamers zijn simpel ingericht. Met tv en airco (geen eigen afstandsbediening hiervoor, wordt centraal geregeld). In de advertententie van de reisorganisatie stond dat de airco inclusief was. In het hotel aangekomen sprak het hotel dit tegen. Ze probeerden ons er voor te laten betalen. Uiteindelijk is het gelukt om airco te hebben zonder te betalen. Na een paar dagen hingen er echter aankondigen in het hotel. Voor de airco moest nu 3 euro per dag betaald worden. Nette badkamer.

De kussens waren klein en sliepen niet lekker. In 13 dagen geen schoon beddengoed. Er zaten brandgaten van sigaretten in de dekens. Ontbijt was matig. Ligging wel goed. In 5 min. bij drukte.

Gereisd met partner in mei 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playa Sol in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playa Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Playa Sol scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.