Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***

Palma Bay Club***
525 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***
C/ Bartolomé Calafell, 23, E-07600, El Arenal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palma Bay Club scoort een 7,0 uit 10, op basis van 525 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palma Bay Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 218 vakantiefoto's van Hotel Palma Bay Club*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Palma Bay Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Palma Bay Club*** met andere accommodaties in El Arenal.
Even geduld a.u.b.

7,1
6,2
6,6
7,7
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Nov. 2013
"Gezellig hotel"vertalen
willem kenselaar
7,0

5-12-2013 palma bayis een prima hotelmet verzorgde maaltijden,en zeer vriendelijk personeel.voor herhaling vatbaar!!

"Twitter beoordelingen"
29-9-2013 @timblomen '@TimvanOijen: Omfg hotel palma bay bij red mn vakantie' ja echt vieze kamers --- Bron: https://twitter.com/timblomen/status/384413930111893504
"Prima hotel"vertalen
G.Roovers
8,0

21-10-2013 Hotel Palma Bay is een zeer goed hotel!
We zijn pas terug van een 15 daags verblijf en zijn heel tevredan.
Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen en met name Patrick is een heel goed aanspreekpunt omdat hij Nederlands spreekt en zeer vriendelijk is!
Het eten was prima en gevarieerd, de kamer werd elke dag schoongemaakt en steeds schone handdoeken.
Vanuit het hotel loop je in 10minuten naar de zee met zijn gezellige boulevard. Kortom, een schitterende locatie en we komen volgend jaar weer graag terug

"Super!! Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
marjanne
8,0

26-9-2013 Wij zijn (moeder en dochter) 8 dagen in Palma Bay geweest. Afgelopen zondag zijn wij terug gekomen.
We hebben genoten van het lekkere ontbijt, snacks, bbq, pizza, lunch, de avond maaltijd kon iets beter, maar was oke. De cocktails smaakten ook goed.
Personeel uiterst vriendelijk en in voor een grapje. Dagelijks werd de kamer goed schoongemaakt.
Bij de zwembaden waren voldoende ligbedden in de zon en ook in de schaduw.

"Nooit meer"vertalen
lindam
3,0
1,0
4,0

8-10-2013 algemene indruk was goed, tot we op de kamer kwamen.
bij binnenkomst wilde we eigenlijk al weer naar huis.
we zaten in het oudste gedeelte.
viezige kamer, bad was smerig(niet schoon te krijgen) schimmel in de randjes, kapotte lattenbodem 2 v/d 3 bedden.
wel elke dag kwamen ze schoonmaken en schone handdoeken als je de vuile in het bad legde.
grenst aan een achterstandswijk.
als je niet veel lust, dan is het eten niks. (toetjes lekker)

met partner, Sept. 2013
"Bijgebouw Gobi is zeer klein en rumoerig"vertalen
Wijnand en Silvia
3,0

14-10-2013 Bijgebouw Gobi is zeer klein en rumoerig. Hadden voor Sahara geboekt, maar werden geplaatst in Gobi. Kamer krap, meubels zelf verplaatst om ruimte te creëren. Balkon kon je net met z'n tweeën opzitten.
Rumoer; dronken toeristen 's nachts lallend langs ons gebouw; vuilniswagens, touringcars met toeristen, bevoorradingwagens, allen hele nachts door. Hadden deur graag dicht willen doen voor geluid, maar helaas werkte de airco niet afdoende.
Accommodatie; beetje aftands. Zwembaden erg saai. Binnenplein om 's avonds gezellig te kaarten, etc. = stoelendans voor volwassenen.
Overal moet je voor betalen; Wi-Fi 4 euro per dag, internet 1 euro per 10 minuten (internetcafé 1 euro per uur).
Positief: kamer werd goed schoongemaakt door zeer vriendelijke schoonmaakster én 1 baliemedewerker die behulpzaam en vriendelijk was; Patrick Lamin. Andere baliemedewerkers minder behulpzaam; 2 jonge meiden geboekt bij touroperator, welke net failliet ging, werd geen hulp aan geboden.

met vrienden, Sept. 2013
"Een geweldige vakantie voor een prima prijs!"vertalen
Marcel Honing-Meije...
9,0

30-9-2013 Net terug van 10 dagen in dit hotel. Voor elk wat wils, ook qua eten. Vooraf een beetje geschrokken van ervaringen die we op Zoover lazen maar ik vraag me oprecht af wat een mens nog meer kan verwachten voor zo'n prijs. Prima kamers, uitstekende schoonmaak en genoeg keuze bij het eten. Bovendien voor iedereen die moeite met talen heeft loopt de Nederlands sprekende Patrick Lamin er rond die voor iedereen klaar staat en open staat voor suggesties. Het personeel is sowieso erg vriendelijk. Voor ons in elk geval voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, 2013
"Het was fantastisch!"vertalen
marjanvermaat
8,0

14-9-2013 We hebben een heerlijke vakantie gehad in Palma Bay. De ligging is perfect; vlakbij het strand en uitgaansleven, maar ook weer niet midden in de drukte. Het eten in het buffetrestaurant was lekker en zeer variërend. Ook het oriëntal restaurant is ons erg goed bevallen. Tussendoor kan je ook nog snacks, pizza of bbq halen. Ga je een dagje weg, dan staat er een lunchpakket voor je klaar. De drankjes en coctails waren ook heerlijk, en we hebben hier echt nooit lang voor in de rij hoeven te staan. Het animatieteam was super gemotiveerd. Onze kinderen hebben zich geen moment verveeld, maar ook de shows en sangriaparty bij het zwembad, e.d. waren erg leuk. De schoonmaak was prima in orde; ook dagelijks schone handdoeken. De medewerkers over het hele complex waren erg vriendelijk. Bij de receptie wordt goed Engels gesproken en indien nodig is er Patrick, hij spreekt ook goed Nederlands. Wij hebben genoten van deze vakantie en gaan hier zeker nog eens naar toe.

"Unieke vakantie bestemming"vertalen
Gerard van Vuuren
9,0

6-10-2013 Mijn vrouw en ik komen hier al vele jaren naar grote tevredenheid. Kamers, personeel, eten en verzorging zijn goed geregeld. Tijdens onze laatste vakantie, tot en met 2 oktober 2013, een overbooking ervaren. De manager bij de receptie heeft kosten nog moeite bespaard om ons vervangende hotel goed te regelen. Daarin zijn ze wat ons meer dan voldoende (uitstekend) in geslaagd.Als laatste: speciale dank uitspreken voor Patrik voor zijn bemoeienissen

met vrienden, Aug. 2013
"Zeer tevreden!!"vertalen
evy
8,0

7-9-2013 Tot in tegenstelling wat ik van sommige gelezen had voor ik vertrok. Waren wij zeer tevreden over dit hotel. Het eten was top en zeer verschillend! All in formule ook top! je kan heel de dag door lekker eten! Ook het bezoek aan het restaurant oriental was een succes. Er waren verschillende zwembaden en overal voorzien van voldoende ligstoelen, alles werd zeer goed onderhouden.
Kamers waren ook goed in orde en werden steeds netjes proper gemaakt! Ook super goed gelegen, gezellig centrum! en zeer dicht bij de zee. Kortom ik en mijn reispartner hebben een super toffe reis gehad in dit hotel. En raden dit zeker aan!

met partner, Aug. 2013
"Top vakantie gehad"vertalen
Barry
7,0

28-8-2013 Een complex wat prijs/kwaliteit verhouding goed is met een ligging op 300m van strand en winkels.
Het personeel is zeer vriendelijk/behulpzaam en de bestellingen gaan vrij snel.
De snacks 's middags vonden wij lekker op de diverse locaties, verder géén massale vreet partijen.
Elke dag schone handdoeken en een opgemaakt bed, de vrolijke schoonmaakster had er veel zin in.
Het aanbod om 1 keer in de week oriental te eten met als gastheer Patrick was zeer goed en tevens een mooie afwisseling.
De verbeterpuntjes zijn, een likje verf kan géén kwaad op bepaalde onderdelen, de lepeltjes in de plastic bekertjes mogen iets langer en de glazen mogen iets groter.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?