Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Palma Bay Club ***

Hotel Palma Bay Club ***
Hotel Palma Bay Club ***
6,2

Matig

Score uit 718 reviews

Weer vandaag32°25°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,3
  • Service6,1
  • Prijs/kwaliteit6,3
  • Eten5,5
  • Kamers6,1
  • Kindvriendelijk6,4
  • Zwembad6,5
  • Hygiëne5,0
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palma Bay Club*** bij :

 

664 reviews over Hotel Palma Bay Club in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

3

Nooit meer

Frank, 15-8-2017
  • Ligging6
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk2
  • Zwembad5
  • Hygiëne1
 

Afgelopen 10 dagen verbleven op palma bay resort. Op de foto's vooraf zag het er allemaal wel redelijke uit. Bij aankomst prima geholpen en ontvangen maar toen begon de ellende bij aankomst op de kamer bij RIO Bay onderdeel van Palma bay een kamer van 6 vierkante meter waar wij met 3 man moesten slapen onze kleren konden niet eens allemaal in de kast balkon kon je net met zijn drieën staan. Badkamer was redelijk.

Eten was dramatisch 3 dagen geprobeerd maar elke keer hetzelfde en elke keer last van mijn maag de vloer in de snackbar was te Ranzig voor woorden. Ligbedden aan de zwembaden waren de meeste compleet versleten en je mocht nog niet eens 1 drankje doen aan de rand van het zwembad en stipt om 18.30 werd je weggestuurd bij het zwembad.

En wij betaalde voor deze reis 1100 euro per persoon veel geld voor zo'n hotel

En voor de WiFi moest je 15 euro per week betalen voor de koelkast nog eens 35 euro en voor de afstandsbediening zelfs 10 euro dit noem ik niet bepaald all inclusief

Gereisd met vrienden in augustus 2017
7

Prima hotel op een top locatie!

Femke, 11-8-2017
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten6
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk5
  • Zwembad8
  • Hygiëne7
 
Het hotel is schoon en netjes. De kamers zijn ruim alleen hadden helaas niet allemaal een airco. Wij hadden zelf een lekkage in de badkamer. Dit aangegeven te hebben bij de receptie is het diezelfde middag nog goed gemaakt. Het ligt op een super locatie. Dichtbij de boulevard maar ver genoeg om geen last te hebben van de dronken jongeren. Wel zaten er veel jongeren in het hotel met als doel om er een zuip vakantie van te maken. Wij hebben hier zelf weinig last van gehad. Wel van een aantal duitse jongeren.. die desondanks dit hotel midden in het nederlandse deel staat in dit hotel verbleven. Het hotel raden wij echter af voor oudere mensen die een rustige vakantie willen. Veel mensen klagen over de jongeren maar die mensen hadden beter naar een andere locatie moeten gaan dan el arenal. Het eten was prima en gevarieerd. Je krijgt waar voor je geld, dus je hoeft geen culinaire hoogstandjes te verwachten. De mensen die daar over klagen, klagen om te klagen.
Gereisd met partner in juli 2017
5

Nooit meer

Willemijn, 10-8-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten4
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad7
  • Hygiëne5
 
Ligging is wel goed en het eten is ook redelijk wel weinig afwisseling. Alleen is dit een hotel om voor het zuipen te komen. Ze kijken hier bij de boeking naar je geboortedatum en daaruit concluderen zei dat je aan de zuip gaat en dat je daardoor in een stuk van het hotel gedumpt wordt waar alle luidruchtige zuip mensen zitten. Wij zouden dit niemand meer aanbevelen. En zelf zeker nooit meer heen gaan.
Gereisd met partner in augustus 2017

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palma Bay Club*** bij :

 

2

Nooit maar dan ook nooit meer!

Esmee en Rosanne, 9-8-2017
  • Ligging5
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk3
  • Zwembad5
  • Hygiëne1
 

Wat vond ik wel goed:

Naar huis toe gaan!!

Wat vond ik niet goed:

Service een drama!!

Eten sloeg helemaal nergens op, bijna iedereen uit dit resort kwamen we tegen inde restaurants buiten dit resort!!

Na 1 dag moesten we naar een andere kamer omdat er iemand anders in wilde!

Airco was kapot, dag op moeten wachten eer deze gemaakt zou worden! Met hulp van de hostes anders zou deze nooit gemaakt worden!!

Koelkast moest betaald worden, ook een dag op moeten wachten.

WiFi was 15 euro pp voor een week!

Föhn 20'euro borg.

Voor het hotel eruit gegooid en zelf de koffers uitende bus halen(kan het hotel niets aan doen)

We hadden de negatieve berichten gelezen van dit hotel, echter zaten er ook positieve bij, maar onze insteek was, je heb er altijd zeurpieten bij zitten, dus we maken er een mooie vakantie van in dit resort!!

Nou sorry, de zeurpieten waren geen zeurpieten, deze mensen hadden gewoon gelijk!!

Touroperator stop hier mee, schaam je om dit te verhuren!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017
7

Beter bevallen dan ik gedacht had!

Sandy, 23-7-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten6
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk3
  • Zwembad7
  • Hygiëne6
 

Het resort ligt uitstekend! Je loopt de receptie uit en bent nadat je de berg afloopt op het strand. Hier is tevens ook de boulevard en het uitgaansplek te vinden!

Voor ouderen die voor hun rust komen of ouders met kinderen zou ik hier niet naar toe gaan! Het is echt een ressort voor jongeren.

Zwembad ziet er goed uit! Ieder zwembad heeft een badmeester. Wel zijn ze er streng! Je mag absoluut geen bommetje maken jong of oud je wordt aangesproken en zelfs eruit gestuurd!

De kamers zagen er prima uit! Bad was alleen wat kapot maar daar hebben wij geen last van gehad.

Het eten is prima te doen! Het eten is heel divers.

Natuurlijk komt het geregeld voor dat het niet altijd even lekker is maar hebben daar niets verkeerd over te melden. In de middag kun je op het ressort pizza en paella eten, nooit

Gezien de leeftijd en het ouder worden zal ik hier zelf niet meer heengaan, maar ik zou het de jongeren tot max 25 jaar wel aanraden

Gereisd met vrienden in juli 2017
Celeste Malenque,

Dear Sandy,

Thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease.

Thank you also for mentioning our fabulous location. It is very much appreciated and we have to agree that where we are situated in relation to beaches, local shops and restaurants is one of the many reasons we have guests choose to return to our hotel year after year.

We are pleased you found your accommodation to be comfortable and above everything else, we are truly thrilled to read you had a wonderful stay.

We thank you for taking the time to share your opinion with us and we look forward to serving you again in the near future.

Best regards,

The entre team at Palma Bay Club Resort

2

Smerig en service ver te zoeken.

K., 16-7-2017
  • Ligging9
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad8
  • Hygiëne1
 
Gebouw GOBI: Hier 8 dagen vakantie gevierd. Nooit meer. Ontzettend smerig, bij aankomst achter gekomen dat er een pleister hangt in de badkamer, dit hebben wij gemeld bij de receptie maar dit hebben ze niet serieus genomen en hangt het er nog steeds op de dag van vertrek. Goede service ver te zoeken. Wij moesten 1 euro betalen om 3x vliegtuigtickets uit te printen. Housekeeping komt je kamer binnen, maar verschoont niet eens je handdoek of vult geen nieuwe wc papier, ben je noodgedwongen om de receptie bellen en sturen ze een chagarijnige schoonmaakdame. Het eten is niet vers. Zwembad was wel fijn verkoeling in het hete weer. Liggingn was wel goed. 5 min. Bij de boulevard. Maar voor de volgende keer gaan we toch naar een ander hotel.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Celeste Malenque,

Dear guest,

Thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease.

Regarding the rooms, we may be a limited service hotel, but we never skimp on cleanliness, comfort and service. Although our rooms may be space efficient, they are intelligently designed to include all the necessary essentials for a good night’s sleep.

I am sorry your accommodation was not to your liking and that you were disturbed during your stay due to the noise coming from the guests in the hotel. This is absolutely not the experience we expect our guests to have. Should you stay with us again and are not happy with your room, please do not hesitate to contact our Reception team who will see if there is anyway of making you more comfortable.

We are saddened you did not have the holidays you were expecting . We hope you give us the opportunity to serve you again in the future.

Sincerest regards,

The entire team at Palma Bay Club Resort


2

Leuk als je 16 bent

Renate, 12-7-2017
  • Ligging5
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten6
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk2
  • Zwembad2
  • Hygiëne2
 
Palma Bay Club staat alom bekend als het slechtste hotel op Arenal. Ik heb nog nooit zoveel luidruchtige Duitsers en Engelsen bij elkaar gezien. De zwembaden zijn kleiner dan op de foto. Ouders met kids: zoek aub een ander hotel. Je kind is hier niet veilig. Volwassen mannen die bommetjes maken in het kinderbad, dronken jeugd vanaf 10 uur sochtends en veel veel te veel gasten voor dit hotel. Echt een afbreuk voor de rest van Mallorca
Gereisd anders in juni 2017
Celeste Malenque,

Dear Renate,

We would first like to thank you for taking the time to post your feedback about your recent stay at our hotel.

We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

We are disappointed to hear you felt the behaviour of clients staying at the resort completely ruined your holiday experience. Unfortunately, not all our guests show the same level of respect for their fellow holidaymakers and while we try to allow every guest the opportunity to unwind and have a good time on holiday, we would certainly never let it be at the expense of others nor to a level where it disturbs or offends and we apologise for the disturbance caused.

We would like to thank you again for your stay.

Yours sincerely,

The whole team at Palma Bay Club Resort

9

Top locatie

Rene van Lemmeren, 24-6-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit10
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 
Erg goed verzorgd, verschillende gebouwen, allemaal dichtbij elkaar, twee restaurants, verschillende zwembaden, erg vriendelijk personeel, wel allemaal op een iets stijgende oplopen of aflopende ligt eraan welke kant je op loopt ;-) weg/straat.All Inclusief was goed, maar als je echt iets mist de supermarkt is dichtbij. Goed vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2017
Celeste Malenque,

Dear Rene,

We would like to thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your holiday in El Arenal, Mallorca. Our apologies for not replying to you in your own language but unfortunately, we are not fluent in Dutch and therefore have chosen English to aid communication.

Thank you for sharing your experience from staying with us. It makes us really happy to see that you thoroughly enjoyed your stay and appreciated our well taken care of resort and facilities, lovely and helpful staff as well as our prime location.

We appreciate your kind feedback on our fantastic all-inclusive option; we do our very best to provide our guests with the best possible value for money every day and we are proud that you feel able to confirm that the quality we provide is on a level with our highly competitive rates.

It has been a pleasure to have you as our guests and we look forward to your next stay.

Fond regards,

Your team at Palma Bay Club Resort

4

Jeugdhotel

CELIEN, 23-6-2017
  • Ligging7
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad5
  • Hygiëne5
 
Als je jong bent en je wilt heel de dag dronken zijn is dit een perfect hotel. Heb je een gezin of ben je wilt graag een rustige gezellige en ontspannen vakantie...ga hier dan nooit en te nimmer heen! Alleen maar dronken en luidruchtige jongelui
Gereisd met partner in juni 2017
Celeste Malenque,

Dear Celien,

Thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your recent holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us on Zoover. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease.

We are happy to see from your scores on the different aspects of your experience that our location, accommodation and selection and quality of food met with your approval.

It is upsetting to read however that your overall impression was that our hotel fell short in completely satisfying your expectations for a great time and we are sorry the behaviour of other guests staying at the time affected this so much. We do try our level best to allow all our guests to have a good time on holiday, although unfortunately not everyone shows the same level of respect for their fellow holidaymakers and for this we can only apologise.

We do hope this will not deter you from returning as we would love a second opportunity to show you a great holiday experience.

Sincerely yours,

The entire team at Palma Bay Club Resort

3

slecht

eric, 23-6-2017
  • Ligging7
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten5
  • Kamers5
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad4
  • Hygiëne4
 
jongerenhotel waar alleen zuipen van belang is. geen rust snachts of overdag. waren altijd op de vlucht
Gereisd met partner in juni 2017
Celeste Malenque,

Dear Eric,

First of all, we would like to apologise to you for not answering you in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood as we are not fluent in Dutch.

We are very sorry for not having met your expectations for a great holiday, our guests' satisfaction is our main goal and it is with great disappointment that we read we have not succeeded on this occasion.

It has been disappointing to read your thoughts on your stay and we hope you will permit us another opportunity to correct your impression of our resort. We remain at your entire disposal.

Yours sincerely,

The whole team at Palma Bay Club Resort


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palma Bay Club*** bij :

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palma Bay Club scoort een 6.19 uit 10 op basis van 718 reviews.

Lees meer