Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***

Palma Bay Club***
576 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***
C/ Bartolomé Calafell, 23, E-07600, El Arenal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palma Bay Club scoort een 6,7 uit 10, op basis van 576 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palma Bay Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 220 vakantiefoto's van Hotel Palma Bay Club*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Palma Bay Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Palma Bay Club*** met andere accommodaties in El Arenal.
Even geduld a.u.b.

5,9
6,5
7,3
6,5
Toon score en beoordelingen van:
"Goed hotel"vertalen
widdershoven
5,0

27-08-2014 Ik denk dat het erg afhankelijk is van in welk gebouw je te recht komt. Wij (een groep van 7 jongeren) hebben bij het boeken aangegeven in het nieuwe gedeelte van het hotel te willen verblijven. Hier is gehoor aangegeven want onze kamers waren top in orde en helemaal nieuw (Rio).
Het eten is niet geweldig, maar ook niet enorm slecht. Het hotel is erg groot en heeft meerdere gebouwen alleen niet genoeg plek bij de zwembaden.
De ligging van het hotel is goed, het is schoon en de service is ook prima. Bij een niet werkend kluisje, werd er direct een technische medewerker naar onze kamer gestuurd en uitstapjes konden ook via het hotel worden geregeld.

"Twitter beoordelingen"
29-09-2013 @timblomen '@TimvanOijen: Omfg hotel palma bay bij red mn vakantie' ja echt vieze kamers --- Bron: https://twitter.com/timblomen/status/384413930111893504
"Ja en nee"vertalen
Robin Padmos
4,0
7,0

31-08-2014 De kamers waren schoon en netjes, (habana) en er werden elke dag schone handdoeken neergelegd & je bed werd opgemaakt als hier geen spullen oplagen. Er werd bij ons niet gedweild en de badkamer niet schoongemaakt (wat wel bij de buren bleek te zijn). De balken bij het balkon zaten los en was eerder al met cement vastgemaakt. Ook bij ons viel er een balk uit, wat gevaarlijk naar beneden kan vallen van 3hoog. Het eten was niet te doen, we hebben af en toe ontbeten en avondgegeten. Waarna je direct buikklachten had en misselijk van werd. Hierdoor waren wij "verplicht" extra kosten te maken om buiten te eten, waar je niet op gerekend had. Wat jammer was, is dat de bewaking om 22.15 al loopt te schreeuwen SILENCE MUSIC OUT. Of boos in je kamer staat en iedereen uit je kamer stuurt als je rond half 11 een drankje op het balkon loopt te doen. Voor de rest hebben wij genoten van de mallorca, maar terugkomen? Nee dat niet

met partner, Aug. 2014
"Niet goed, maar ook zeker niet slecht"vertalen
Danique
4,0

31-08-2014 Samen met een vriendin verbleef ik in dit hotel voor 10 dagen. Wij waren bang voor het eten door de vele slechte recenties & helaas was dit waar.. Het eten was niet warm of niet koud genoeg. Het drinken is gemengd met water. De hotel kamer was opzich wel schoon. Helaas niet iedere dag schone handdoeken en het dweilen/stoffen werd ook wel eens vergeten. Lakens zijn nooit verschoond in 10 dagen. We hadden wel een ruim balkon. Wij zaten in het Habana gebouw. Ook zijn wij in 1 vd bijgebouwen geweest & dit was echt heel erg klein. Absoluut geen aanrader! Veel mensen ontmoet deze vakantie en niemand was te spreken over het eten van het hotel. Jammer want het hotel zelf kan er prima mee door. Personeel was aardig. De ligging is wel erg goed ondanks de hoge berg waar het op ligt. 5 min lopen naar de boulevard waar veel Nederlandse tenten ( waar je iets kunt eten) zitten & leuke clubs. Ook het Duitse gedeelte is erg mooi! Strand is top en er is een hele mooie blauwe zee.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hond had t beter"vertalen
white-orchidee
2,0

21-08-2014 na aankomst 4 uur , bleken we een 2 pers te hebben verkregen ipv 4 pers. douche kapot schimmel in badkamer etc. nu verkregen we incheck papiertje waarop stond dat we ma al geboekt hadden terwijl we di aankwamen !??. wel moesten we ma erop om 11 uur uit hotel zijn terwijl we di pas terug vlogen. gemeld jenny en zij vermeldde dat dat zo eenmaal was en er niets aan te doen was. daar konden we het mee doen !! ook type kamer aangegeven maar ach t zat vol , terwijl wij mensen spraken die weggegaan waren door omstandigheden !! de maandag mochten we onze koffers stallen maar werden wel weer ff geld afhandig gemaakt voor kluis in koffer ruimte , terwijl we kluis betaald hadden in hotel kamer tot dinsdag. t gaat niet om die paar euros maar om principes !! in het eten zat plastic en niet gaar .regende het pizzeria en bbq dicht, 32 graden zwembad afgezet, nl talige animatie NOT nu vliegen wij aantal keer per jaar maar zo behandelt zijn we nog nooit , onze hond heeft het beter gehad .

"Prima hotel!"vertalen
Eva
8,0

20-08-2014 Afgelopen zomervakantie met 5 vriendinnen in dit hotel verbleven( het gebouw Habana). We hadden veel negatieve reacties gelezen en gehoord van mensen om ons heen.
Eenmaal op de kamer viel dit reuze mee. De airco werkte goed. De kamers waren ruim en de plekken die je gebruikte waren schoon. Onder de bedden werd nauwelijks schoongemaakt, ook lag er in onze kluis een lege zak chips.
Het eten vond ik toch wel een wat minder sterke kant van het hotel. De borden waren soms nog wat vies, het eten was vaak aan de lauwe kant en het vlees was niet altijd gaar!! De toetjes en de pizzapunten smaakten overigens wel goed.
's Morgens was het hotel behoorlijk gehorig. De schoonmaakster praten vrij hard en maakten veel kabaal. Het leek of ze complete kamers aan het verbouwen waren, niet prettig zo op de vroege morgen.
We kregen elke dag schone handdoeken en de bedden werden netjes op gemaakt. De vloer had wel een keer vaker gedweild mogen worden.

"Super vakantie"vertalen
Noortje
7,0

18-08-2014 Ik ben met vijf vriendinnen een weekje naar Mallorca geweest. Door de negatieve reacties op zoover en tv waren we een beetje angstig of we wel de goede keuze hadden genomen om voor Palma bay te kiezen. Bij aankomst kregen we twee kamers aangewezen in het Habana gebouw. Beide kamers waren ruim en met airco! Onze schoonmaakster was erg vriendelijk en deed het elke morgen zachtjes aan. De handdoeken werden elke dag verschoond en onze bedden werden elke dag opgemaakt. De vloer werd daarnaast ook elke dag gedweild. Het enige minpuntje vond ik dat de schoonmaakster niet onder onze bedden heeft gekeken en daar dus niet schoonmaakte. Overal lagen haren en stof. Het eten vond ik persoonlijk voor een 3 sterren hotel prima! Je moet niet al te veel verwachten, maar het eten was te doen. Behalve het vlees, dat vond ik iets minder ( niet altijd gaar). Elke dag was het eten weer anders. De ligging van de accomodatie was prima. Dicht bij het strand en het uitgaansgebied. Wat mij betreft een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!!"vertalen
Willemsen
9,0

18-08-2014 Ook wij waren huiverig na het lezen van zoover. Punt is als 1 ervaring slecht is, behoeft niet meteen het hele hotel slecht te zijn. We hebben verschillende ervaring gehoord tijdens ons verblijf. Als er 1 schoonmaak slecht is, zijn ze dat niet meteen allemaal. Wij zijn verhuisd van Habana naar Acapulco vanwege de hitte en we graag kamer met airco wilden. Maar de kamers in Habana zijn geweldig, groot, netjes, schoon. En ja, ook bij ons lag er nog een sok onder het bed, ze zijn dus niet onder het bed door geweest. De zwembaden zijn super, het eten is zeer divers, goed op (warme en koude) temperatuur. Echt genieten. We vonden het jammer dat we maar 1 week waren. Willen volgend jaar weer. Voor deze prijs met deze kwaliteit, geweldig. En nee, je moet bij 2 en 3 sterren gebouwen (daar bestaat Palma Bay uit) geen 4 en 5 sterren kwaliteit en service verwachten. Onze schoonmaakster was geweldig, vooral naar de kinderen. Restaurant personeel allemaal vriendelijk. De all inclusive helemaal top!!

met jonge kinderen, 2014
"Fijne vakantie"vertalen
Inge
7,0

08-08-2014 Huiverig waren we door alle recensies vooraf. Onze aankomst midden in de nacht was ook niet veelbelovend, lange incheckrij, onvriendelijk receptiepersoneel en onze sleutelkaart deed het niet (4 keer in 10 dgn.). Onze familiekamer in Habana was groot en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Geen kakkerlak gezien in het complex. Iedere dag opgemaakte bedden en schone handdoeken.

Wij hebben veel plezier gehad met de ober in het restaurant en vonden het eten ruim voldoende. Iedere dag ander vlees, vis en vegetarisch, rijst, aardappels, pasta en patat, verschillende salades, fruit en een uitgebreid toetjesbuffet. Tussen de middag onbeperkte pizza en BBQ, en de hele dag door gefrituurde snacks.

Ligging perfect, vlak bij het strand. Zwembaden,speeltuin, draaimolen en kinderdisco. Prachtig Mallorca, heerlijk weer. Onze meiden hebben genoten.

Mensen die zich druk maken om een vieze kitrand of lange wachtrijen, moeten bedenken dat het een 3*acco is. Betaal dan €1.000,- extra en ga naar RUI.

met een groep, Aug. 2014
"Club palma bay"vertalen
sander van bilderbe...
6,0

11-08-2014 Ten eerste boekten we een hotel met daarbij airco, wat kregen we natuurlijk geen airco. Vervolgens zaten we op de eerste verdieping waar alle rotzooi naar beneden werd gegooid en niet werd opgeruimd. Daarnaast werden de handdoeken nauwelijks vervangen en zaten in de schone handdoeken haren. Tenslotte was het eten niet vers en smaakte van geen kant. De kakkerlakken liepen s'ochtends in de ontbijtzaal.

met vrienden, Juli 2014
"Goed hotel, smerig eten"vertalen
Annabelle
8,0

12-08-2014 Samen met een vriendin ben ik hier op vakantie geweest. We kwamen om half 10 's ochtends aan en mochten pas om 2 uur de kamer in. Dit is wel logisch vanwege de schoonmaak en de koffers konden we achterlaten.
Lopen naar het boulevard en het strand was ongeveer 5 minuten, goed te doen dus. De zwembaden waren schoon, en er was meestal wel genoeg plek.
De eerste dagen hebben we bij het hotel gegeten, we vonden het erg vies. Er zit weinig smaak aan en aan het vlees zit heel veel vet. Na de vierde dag hebben we alle twee boven de wc gehangen en dus besloten voortaan ergens anders te gaan eten.
De kamers waren schoon en de bedden liggen prima. Het is wat gehorig, maar aangezien we 's nachts uit waren hebben we niet veel last gehad.

We zouden hier nooit meer terugkomen, alleen omdat het eten zo slecht is.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?