Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***

Palma Bay Club***
573 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***
C/ Bartolomé Calafell, 23, E-07600, El Arenal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palma Bay Club scoort een 6,7 uit 10, op basis van 573 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palma Bay Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 220 vakantiefoto's van Hotel Palma Bay Club*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Palma Bay Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Palma Bay Club*** met andere accommodaties in El Arenal.
Even geduld a.u.b.

7,5
6,9
7,4
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hond had t beter"vertalen
white-orchidee
2,0

21-08-2014 na aankomst 4 uur , bleken we een 2 pers te hebben verkregen ipv 4 pers. douche kapot schimmel in badkamer etc. nu verkregen we incheck papiertje waarop stond dat we ma al geboekt hadden terwijl we di aankwamen !??. wel moesten we ma erop om 11 uur uit hotel zijn terwijl we di pas terug vlogen. gemeld jenny en zij vermeldde dat dat zo eenmaal was en er niets aan te doen was. daar konden we het mee doen !! ook type kamer aangegeven maar ach t zat vol , terwijl wij mensen spraken die weggegaan waren door omstandigheden !! de maandag mochten we onze koffers stallen maar werden wel weer ff geld afhandig gemaakt voor kluis in koffer ruimte , terwijl we kluis betaald hadden in hotel kamer tot dinsdag. t gaat niet om die paar euros maar om principes !! in het eten zat plastic en niet gaar .regende het pizzeria en bbq dicht, 32 graden zwembad afgezet, nl talige animatie NOT nu vliegen wij aantal keer per jaar maar zo behandelt zijn we nog nooit , onze hond heeft het beter gehad .

"Twitter beoordelingen"
29-09-2013 @timblomen '@TimvanOijen: Omfg hotel palma bay bij red mn vakantie' ja echt vieze kamers --- Bron: https://twitter.com/timblomen/status/384413930111893504
met vrienden, Aug. 2014
"Prima hotel!"vertalen
Eva
8,0

20-08-2014 Afgelopen zomervakantie met 5 vriendinnen in dit hotel verbleven( het gebouw Habana). We hadden veel negatieve reacties gelezen en gehoord van mensen om ons heen.
Eenmaal op de kamer viel dit reuze mee. De airco werkte goed. De kamers waren ruim en de plekken die je gebruikte waren schoon. Onder de bedden werd nauwelijks schoongemaakt, ook lag er in onze kluis een lege zak chips.
Het eten vond ik toch wel een wat minder sterke kant van het hotel. De borden waren soms nog wat vies, het eten was vaak aan de lauwe kant en het vlees was niet altijd gaar!! De toetjes en de pizzapunten smaakten overigens wel goed.
's Morgens was het hotel behoorlijk gehorig. De schoonmaakster praten vrij hard en maakten veel kabaal. Het leek of ze complete kamers aan het verbouwen waren, niet prettig zo op de vroege morgen.
We kregen elke dag schone handdoeken en de bedden werden netjes op gemaakt. De vloer had wel een keer vaker gedweild mogen worden.

met vrienden, Aug. 2014
"Super vakantie"vertalen
Noortje
7,0

18-08-2014 Ik ben met vijf vriendinnen een weekje naar Mallorca geweest. Door de negatieve reacties op zoover en tv waren we een beetje angstig of we wel de goede keuze hadden genomen om voor Palma bay te kiezen. Bij aankomst kregen we twee kamers aangewezen in het Habana gebouw. Beide kamers waren ruim en met airco! Onze schoonmaakster was erg vriendelijk en deed het elke morgen zachtjes aan. De handdoeken werden elke dag verschoond en onze bedden werden elke dag opgemaakt. De vloer werd daarnaast ook elke dag gedweild. Het enige minpuntje vond ik dat de schoonmaakster niet onder onze bedden heeft gekeken en daar dus niet schoonmaakte. Overal lagen haren en stof. Het eten vond ik persoonlijk voor een 3 sterren hotel prima! Je moet niet al te veel verwachten, maar het eten was te doen. Behalve het vlees, dat vond ik iets minder ( niet altijd gaar). Elke dag was het eten weer anders. De ligging van de accomodatie was prima. Dicht bij het strand en het uitgaansgebied. Wat mij betreft een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Super vakantie gehad!!"vertalen
Willemsen
9,0

18-08-2014 Ook wij waren huiverig na het lezen van zoover. Punt is als 1 ervaring slecht is, behoeft niet meteen het hele hotel slecht te zijn. We hebben verschillende ervaring gehoord tijdens ons verblijf. Als er 1 schoonmaak slecht is, zijn ze dat niet meteen allemaal. Wij zijn verhuisd van Habana naar Acapulco vanwege de hitte en we graag kamer met airco wilden. Maar de kamers in Habana zijn geweldig, groot, netjes, schoon. En ja, ook bij ons lag er nog een sok onder het bed, ze zijn dus niet onder het bed door geweest. De zwembaden zijn super, het eten is zeer divers, goed op (warme en koude) temperatuur. Echt genieten. We vonden het jammer dat we maar 1 week waren. Willen volgend jaar weer. Voor deze prijs met deze kwaliteit, geweldig. En nee, je moet bij 2 en 3 sterren gebouwen (daar bestaat Palma Bay uit) geen 4 en 5 sterren kwaliteit en service verwachten. Onze schoonmaakster was geweldig, vooral naar de kinderen. Restaurant personeel allemaal vriendelijk. De all inclusive helemaal top!!

met jonge kinderen, 2014
"Fijne vakantie"vertalen
Inge
7,0

08-08-2014 Huiverig waren we door alle recensies vooraf. Onze aankomst midden in de nacht was ook niet veelbelovend, lange incheckrij, onvriendelijk receptiepersoneel en onze sleutelkaart deed het niet (4 keer in 10 dgn.). Onze familiekamer in Habana was groot en alles wat je nodig hebt was aanwezig. Geen kakkerlak gezien in het complex. Iedere dag opgemaakte bedden en schone handdoeken.

Wij hebben veel plezier gehad met de ober in het restaurant en vonden het eten ruim voldoende. Iedere dag ander vlees, vis en vegetarisch, rijst, aardappels, pasta en patat, verschillende salades, fruit en een uitgebreid toetjesbuffet. Tussen de middag onbeperkte pizza en BBQ, en de hele dag door gefrituurde snacks.

Ligging perfect, vlak bij het strand. Zwembaden,speeltuin, draaimolen en kinderdisco. Prachtig Mallorca, heerlijk weer. Onze meiden hebben genoten.

Mensen die zich druk maken om een vieze kitrand of lange wachtrijen, moeten bedenken dat het een 3*acco is. Betaal dan €1.000,- extra en ga naar RUI.

met een groep, Aug. 2014
"Club palma bay"vertalen
sander van bilderbe...
6,0

11-08-2014 Ten eerste boekten we een hotel met daarbij airco, wat kregen we natuurlijk geen airco. Vervolgens zaten we op de eerste verdieping waar alle rotzooi naar beneden werd gegooid en niet werd opgeruimd. Daarnaast werden de handdoeken nauwelijks vervangen en zaten in de schone handdoeken haren. Tenslotte was het eten niet vers en smaakte van geen kant. De kakkerlakken liepen s'ochtends in de ontbijtzaal.

"Goed hotel, smerig eten"vertalen
Annabelle
8,0

12-08-2014 Samen met een vriendin ben ik hier op vakantie geweest. We kwamen om half 10 's ochtends aan en mochten pas om 2 uur de kamer in. Dit is wel logisch vanwege de schoonmaak en de koffers konden we achterlaten.
Lopen naar het boulevard en het strand was ongeveer 5 minuten, goed te doen dus. De zwembaden waren schoon, en er was meestal wel genoeg plek.
De eerste dagen hebben we bij het hotel gegeten, we vonden het erg vies. Er zit weinig smaak aan en aan het vlees zit heel veel vet. Na de vierde dag hebben we alle twee boven de wc gehangen en dus besloten voortaan ergens anders te gaan eten.
De kamers waren schoon en de bedden liggen prima. Het is wat gehorig, maar aangezien we 's nachts uit waren hebben we niet veel last gehad.

We zouden hier nooit meer terugkomen, alleen omdat het eten zo slecht is.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima vakantie gehad"vertalen
Familie Welleweerd
8,0

03-08-2014 Hotel ligt op een berg, maar goed voor de conditie om de wandeling te maken vonden wij. Veel zwembaden met diep en ondiep water. Leuke animatie voor de kinderen. Personeel vonden wij erg vriendelijk en behulpzaam. Rondom het zwembad en buiten wordt de hele dag schoongemaakt en opgeruimd, maar we verbaasden ons over de rommel die de vakantiegangers steeds achterlieten. Er zijn veel gezinnen en ook veel gezinnen, wij hadden hier geen last van. Eten kon je de hele dag door, en er was voor ons voldoende afwisseling. Ondanks dat het zo groot is eet je overal apart, waardoor het niet massaal lijkt.

"Niet heel goed , Niet heel slecht."vertalen
Luc
5,0

25-07-2014 We kwamen rond half 9 in de ochtend aan. Eerst in een enorme rij gestaan toen naar voren worden geroepen om All Inclusive bandje om te doen en de chagrijnige man achter de receptie zei dat half 3 onze kamer klaar zou zijn maar dat bleek half 5 te zijn ..
Kamers zijn nog wel ruim alleen is het heel gehorig (acapulco).

Het ontbijt vonden wij slecht : droge broodjes , eieren die helemaal uitgedroogd waren en geen scrambled eggs, De lunch en het diner was wel lekker alleen sta je wel een tijd in de rij voordat je eindelijk een bord kan pakken.

Om 08:30 waren alle zwembad bedjes gereserveerd terwijl het niet mag maar daar wordt toch niet opgelet.
Ook 's avonds op het terras moet je er vroeg bij zijn voor een stoel en om 00:00 moet iedereen naar zijn kamer over naar de boulevard

Het personeel weet volgens mij niet wat service is want niemand zegt goedemorgen etc. behalve de schoonmakers die hun werk heel goed doen!

Het hotel kon veel erger maar goed is het niet.

"Nooit meer "vertalen
tess
6,0

22-07-2014 overboeking op de eerste dag, slechte kleine kamers en enorm slecht eten, ook totaal niet geschrikt voor jongeren. t

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?