Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***

Palma Bay Club***
551 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***
C/ Bartolomé Calafell, 23, E-07600, El Arenal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palma Bay Club scoort een 6,8 uit 10, op basis van 551 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palma Bay Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 219 vakantiefoto's van Hotel Palma Bay Club*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Palma Bay Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Palma Bay Club*** met andere accommodaties in El Arenal.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

496 beoordelingen over Palma Bay Club***

551 beoordelingen
6,9
6,4
6,5
Toon score en beoordelingen van:
"Niet heel goed , Niet heel slecht."vertalen
Luc
5,0

25-07-2014 We kwamen rond half 9 in de ochtend aan. Eerst in een enorme rij gestaan toen naar voren worden geroepen om All Inclusive bandje om te doen en de chagrijnige man achter de receptie zei dat half 3 onze kamer klaar zou zijn maar dat bleek half 5 te zijn ..
Kamers zijn nog wel ruim alleen is het heel gehorig (acapulco).

Het ontbijt vonden wij slecht : droge broodjes , eieren die helemaal uitgedroogd waren en geen scrambled eggs, De lunch en het diner was wel lekker alleen sta je wel een tijd in de rij voordat je eindelijk een bord kan pakken.

Om 08:30 waren alle zwembad bedjes gereserveerd terwijl het niet mag maar daar wordt toch niet opgelet.
Ook 's avonds op het terras moet je er vroeg bij zijn voor een stoel en om 00:00 moet iedereen naar zijn kamer over naar de boulevard

Het personeel weet volgens mij niet wat service is want niemand zegt goedemorgen etc. behalve de schoonmakers die hun werk heel goed doen!

Het hotel kon veel erger maar goed is het niet.

"Twitter beoordelingen"
29-09-2013 @timblomen '@TimvanOijen: Omfg hotel palma bay bij red mn vakantie' ja echt vieze kamers --- Bron: https://twitter.com/timblomen/status/384413930111893504
"Nooit meer "vertalen
tess
6,0

22-07-2014 overboeking op de eerste dag, slechte kleine kamers en enorm slecht eten, ook totaal niet geschrikt voor jongeren. t

met vrienden, Juli 2014
"Slechtste hotel waar we ooit zijn geweest!"vertalen
Peter Jan Maring
3,0

17-07-2014 Samen met vijf vrienden verbleven we een week in Hotel Palma Bay Club. Op hun website (en van de touroperator) zag het er erg goed uit en dus we waren er al snel van overtuigd dat we dit hotel moesten boeken . Maar bij aankomst in de avond van 9 juli kwam was de eerste verrassing al een feit: wegens overboeking moesten we direct naar een ander hotel in het Duitse gedeelte.

Na drie dagen konden we wel terecht in Palma Bay. De kamers zagen er prima uit, op een paar vieze kitranden en een smerig douchegordijn na. We kregen iedere dag nieuwe handdoeken en de kamer werd schoongemaakt. De gehorigheid in ons gebouw (alcapulco) viel wel mee.

Palma Bay is een all inclusive hotel, maar het eten was ontzettend slecht. Het eten was niet gaar of het was smakeloos. We hebben steeds buiten de deur gegeten i.v.m. angst voor voedselvergiftiging. Het restaurant was ontzettend smerig en werd nauwelijks schoongemaakt, allerlei voedselresten lagen op de grond waardoor het overal erg stonk.

"Geen aanrader."vertalen
Justin
5,0

17-07-2014 Bij aankomst in dit hotel werd er verteld dat het overboekt was en hebben 5 vrienden en ik 3 nachten in een ander hotel overnacht. Dit was al meteen een negatief punt.
De mensen achter de receptie waren echt ontzettend onaardig en totaal niet gastvrij.
Het eten is werkelijk waar ongelofelijk vies! Het is ook elke dag hetzelfde. De pasta smaakte naar zee en zaten harde stukjes steen in leek het wel.
Het hotel zelf is een massale bende, totaal niet gezellig. Dat all inclusive lijkt allemaal heel leuk maar je moet wel een kwartier wachten in de rij voor een drankje plus dat het eten niet goed is.
Dit is ook geen aanrader voor jongeren, er wordt al vroeg op de ochtend KEIHARDE muziek gedraaid. Uitslapen na het stappen zit er niet in.
Verder zien de kamers er prima uit en de ligging is ook perfect.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit meer!"vertalen
Lien
4,0

21-07-2014 Onze kamer werd niet schoongemaakt alleen de bedden werden rechtgetrokken en als je geluk had werden de handdoeken verschoond, je bent met 4 personen maar krijgt handdoeken voor 2 of 3 personen.
S`nachts totale chaos van dronken schreeuwende jongelui op de gang. Dit hotel is geschikt voor jongelui die zelf ook alleen willen feesten. zeker niet geschikt voor families. Het enigste "positieve"
was het eten, niet veel keus maar wat er lag was goed.

"Goot smerig hotel"vertalen
Jens
5,0

20-07-2014 Vies smerig en onvriendelijk hotel, als jongeren wordt je maar ergens achterin het hotel gepropt tussen de insecten (kakkerlakken zo groot als katten) , de kamers waren erg smerig, vooral het gordijn waar iemand zijn pleziertje in heeft geloosd.. dit hotel is echt niet aan te raden, eten smaakt en ruikt naar een vuilnisbelt en de cola is gewoon beker vol chloor.
PALMABAY - WEG ERMEE!

"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
marieke
9,0
9,0
8,0

12-07-2014 Voor de prijs die je betaald, heb je een prima hotel. De kans dat je de eerste nacht overboekt bent is wel 99%. Wij zaten in Gobi. We hadden een kleine kamer, maar wel met airco. Het hotel was wel een beetje gehorig, maar met oordopjes slaap je daar zo doorheen. Er werd iedere dag schoongemaakt (voor de jongeren: zelfs als je pas om 1 wakker wordt). Elke dag is er ander eten en er is altijd genoeg keuze. Je kunt 's middags normaal eten, maar ook snacks zoals pizza of eten van de bbq. Er zijn meerdere zwembaden met (bij ons) voldoende bedjes en het strand is zowat om de hoek. Bij het eten was er altijd plek en het personeel is erg aardig. Ook bij de bar was het personeel altijd vriendelijk, de rijen kort en erg gul met de drank (wij moesten zelfs aangeven dat ze wat minder vodka erin moesten doen, omdat anders je glas voor 2/3 wordt gevuld met vodka en een scheutje cola :) Voor de prijs die je betaald, krijg je dus (als je in Gobi zit) een uitstekend hotel met prima service.

"Dramatisch"vertalen
danny van bladel
10,0
8,0

15-07-2014 drama, het eten was zeer slecht, de lunch en het diner was altijd het zelfde, het eten was koud en smakeloos, salades lagen er ongekoeld, je stond minimaal 15 minuten in de rij voor een glaasje bier, (plastic) de frisdranken werden verdunt met kraan water waar je dus maag klachten van kreeg, de kamers waren zeer oud, er zaten veel kakkerlakken in het hotel ook in de kamers, van kleine kakkerlakken tot kakkerlakken zo groot als katten , de ligging was perfect je was binnen 3 minuten op de boulevard, waar we dus ook elke dag hebben gegeten,

"Nooit meer!"vertalen
Nadia Rijkers
6,0

15-07-2014 Samen met 4 vriendinnen naar Palma Bay gegaan voor 10 dagen. Ik sliep samen met 1 vriendin op de kamer. Toen wij onze kamer binnen kwamen troffen wij als eerste 2 condooms aan op het balkon. Toen we verder gingen kijken zagen we in het bed bloedvlekken, haren en gele vlekken. In de badkamer lagen ook allemaal haren. Dit is verder netjes opgelost.

Vervolgens hadden we 10 uur lang geen stroom en toen mijn vriendin verhaal ging halen kreeg ze een agressieve houding naar haar toe van de beveiliging. Hij schreeuwde ook in haar gezicht. Als we belde naar de receptie ging de hoorn erop. Dit gebeurde ook als we belde als onze kamer WEER niet was schoongemaakt en we WEER geen handdoeken hadden. Ze vonden ons mar vervelend en we moesten het zelf maar uitzoeken. Ook het eten was niet lekker. Het ontbijt was wel goed.

De service was echt onwijs slecht en tien wij thuis kwamen zagen we ook dat ons hotel bij red mijn vakantie was geweest en inderdaad niet voor niets! Ik raad het iedereen af!

"Verschrikelijk hotel !"vertalen
Els Groenestein
6,0

13-07-2014 Toen we aankwamen kregen we amper informatie en de receptie was zeer onvriendelijk. Een van onze kamers was super vies, condooms lagen op het balkon, bloedvlekken op de lakens en ga zo maar door. Het ontbijt is wel te doen alleen het avond eten en de lunch heel vies. Niet gevarieerd koud en smaakt nergens naar. Zijn de helft van de tijd maar uit eten gegaan. Onze kamer werd na een paar dagen gewoon niet meer schoongemaakt en geen handdoeken meer gebracht. Hier moesten we zelf achteraan gaan en bij het bellen naar de receptie wachtte je heel lang of er werd gewoon opgehangen. Wij zaten ook een dag zonder stroom hier werd niks aan gedaan de security kon dit niet verhelpen en wij moesten maar wachten en morgen terug komen naar de receptie. ( security heel agressief) Zijn met onze problemen paar keer naar de receptie geweest en werden steeds doorgestuurd om een andere keer terug te komen. Als s'nachts je pasje niet meer werkt mag je zelf helemaal omlopen naar de receptie.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?