Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Palma Bay Club ***

Hotel Palma Bay Club
Palma Bay Club
6,1

Voldoende

Score uit 735 reviews

Weer vandaag20°16°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging7,2
  • Service6,1
  • Prijs/kwaliteit6,2
  • Eten5,5
  • Kamers6,1
  • Kindvriendelijk6,3
  • Zwembad6,5
  • Hygiëne5,1
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palma Bay Club bij:

 

680 reviews over Hotel Palma Bay Club in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

5

Eenmalig

Pietertjr, 16-10-2017
  • Ligging7
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten4
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad6
  • Hygiëne3
 
Onhygiënisch , oud en vergane glorie
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Director de relaciones con clientes, Responsable de Ecommerce, 17-10-2017

Dear Pieter,

Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your recent stay with us at the Palma Bay Club Resort after the problems you encountered with your flights home.

We are concerned to read that we did not manage to exceed your expectations and provide you with the vacation you had planned.

Regarding your comments on the rooms, we may be a limited service hotel, but we try our level best daily to never skimp on cleanliness, comfort and service. Although our rooms may be space efficient, they are designed to include all the necessary essentials for a good night’s sleep and we are sorry you found accommodation available not to your liking.

We would like to thank you for taking the time to write this review, and hope we may welcome you back to our hotel in the near future.

Yours faithfully,

The whole team at Palma Bay Club Resort

6

verouderd goedkoop concept

Martin, 16-10-2017
  • Ligging6
  • Service6
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten6
  • Kamers7
  • Zwembad4
  • Hygiëne6
 

goedkoop te boeken hotel,verouderd concept. ziet er op eerste gezicht netjes/chique uit, bestaat uit veel gebouwen, ook buiten ressort.

Bediening/receptie: netjes, behulpzaam/meedenkend

Kamers: klein,bedden harde spiraalveren matras in meeste kamers,werden netjes schoongemaakt/bedden gedekt, betere kamers ander gebouwen met bijbetaling.

terras: drank (bier/cocktails) in plastic limonadebekers. Logisch in hoogseizoen met jeugd, maar in oktober...??? personeel vriendelijk,23.00 bar dicht...geen entertainment, 's avonds enkel mechanische muziek bar

Diverse zwembaden met zonterras, door hoge bomen echter overal te veel schaduw.

Eetzaal: diverse zalen in diverse gebouwen, onlogische indeling,

Eten geen culinair hoogstandje, je hoeft geen honger te lijden.

Kortom:Goedkoop te boeken,kleine doch bij ons schone kamers, eten matig, dicht bij boulevard/strand/personeel vriendelijk/ dicht bij strand/boulevard

Gereisd met partner in oktober 2017
Director de relaciones con clientes, Responsable de Ecommerce, 18-10-2017

Dear Martin,

Thank you very much for having chosen our Palma Bay Club Resort as your place of residence during your days in Majorca. We are very grateful for your posting it on Zoover and sharing it with the community.

We see that you also took the chance to walk about and enjoy the tourist areas of Playa de Palma. The truth is that our hotel surroundings are noted for their wide range of establishments of all sorts, which are revamped every year to provide new, enjoyable experiences for visitors to the area.

We are really pleased that your stay was so satisfactory and we will let our staff know that we took good care of you and that we should keep working hard for our customers to keep them satisfied. We hope to be able to welcome you back here at Palma Bay Club Resort soon.

Thank you again for this heart-warming review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Best regards,

Your team at the Palma Bay Club Resort

1

verschrikkelijk hier kun je dood gevonden worden

Bernadette, 10-10-2017
  • Ligging1
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad1
  • Hygiëne1
 

niet goed de kamers, het eten, de service, het zwembad, dus eigenlijk alles

de kakkerlakken lopen door de eetzaal eten is walgelijk goor zelfs de patat sla waar dus niets aan verprutst kan worden, bij vragen aan personeel wordt je afgekapt, het zwembad is zo gebouwd dat er maar op 1 klein randje zon is waardoor je dus in de "file"ligt en je bedje niet kunt verlaten voor een toiletbezoek of een drankje, de bedden op de kamer zijn keihard zere heupen geen gelegenheid ergens anders op de kamer te zitten de badkamer is beschimmeld de stoelen op het balkon te krap en als je op het terras gaat zitten zit je tussen de dronken mensen met evt vechtpartijen tot gevolg waarbij met stoelen wordt gegooid vrees voor je leven is het niet voedselvergiftiging dan kan er altijd nog een mes tussen je ribben worden gestoken en het personeel doet niets

als je denkt dat ik klaag en dat het meevalt voordeel van de twijfel echt 100 niet doen gewoon

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 15-10-2017

Dear Bernadette,

We would first like to thank you for taking the time to post your feedback about your recent stay at our hotel.

We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

We are so sorry you were disappointed with your room. Most of our 8 buildings have been completely reformed in the last couple of years and those which haven’t been are reviewed and revised every year and a lot of maintenance work is carried out. We are continually working to keep our installations in good condition and always inform our guests, should they find something not to their liking, to please not hesitate in asking our reception for all the options we have available. We are always happy to help where we can, subject to availability. I apologise if the hotel fell short of your expectations. We would like to thank you again for your stay and we hope to see you again in one of our MLL Hotels.

Yours sincerely,

The whole team at Palma Bay Club Resort


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palma Bay Club bij:

 

8

Prima prijs kwaliteit

Yves, 9-10-2017
  • Ligging8
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers8
  • Hygiëne8
 
Uitstekende uitvalsbasis voor onze dagelijkse fietstochten ,Patrick de nederlandstalige manager zorgt dat alles steeds prima in orde is (reeds 5 maal in hotel).
Gereisd met vrienden in maart 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 15-10-2017

Dear Yves, Thank you very much for having chosen our Palma Bay Club as your place of residence during your days in Palma. Your review about the hotel has made our day a bright one. We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

It is so nice to hear back from our contented guests and we are glad to see your satisfaction with every aspect of your stay reflected in your above average scoring. We thank you for saying you found our hotel an excellent base for your cycling holiday and the very fact this is your fifth visit to us confirms we are your favourite place to stay while visiting Mallorca.

We look forward to your next visit.

Best regards,

Your team at Palma Bay Club Resort

7

Niet voor herhaling

Mariette, 8-10-2017
  • Ligging8
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit7
  • Eten7
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad6
  • Hygiëne7
 

Wij verbleven in het gedeelte copacabana op het park zelf. De kamers waren ruim en schoon en hier was verder niks op aan te merken. Wat mij wel erg stoorde waren de Duitse toeristen die voornamelijk in de nacht erg veel kabaal maakte en het vele geblaf van honden( hondenkennel of pension?). Wij vonden het eten echt niet slecht. Er was voldoende keuze alleen het ontbijt vond ik matig. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Als het hotel minder rumoerig was geweest zou ik er nog een keer terug willen gaan.

Gereisd met partner in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 13-10-2017

Dear Mariette,

Thank you for having chosen the Palma Bay Club Resort for your late summer holiday and for taking the time to share your thoughts regarding your stay. Our deepest apologies for not replying to you in Dutch and using English. We chose English as it’s considered the international language and makes us able to communicate with more ease as we are not fluent enough in your native tongue.

We are very grateful for the complementary description of the room we accommodated you in during your stay. It is our goal to make sure our guests feel comfortable in clean and spacious rooms and we are really pleased to know you were very happy with yours.

We are constantly working to improve our hotel. We hope you noticed our efforts. It is true there is room for improvement in some areas referring to the construction of the hotel, but we do hope you felt very comfortable when staying with us. As you mentioned, if there is anything you need during your stay to make you more comfortable, we always tell our guests to contact the reception team. They will do whatever it takes to ensure the guests have a home away from home while staying with us.

Once again, thank you for your visit. We hope that you had a pleasant journey back home and we look forward to welcoming you again at your earliest convenience.

Warmest regards,

The whole Palma Bay Club Resort Team

3

Nooit meer!

Johan kelly, 7-10-2017
  • Ligging3
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten7
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk1
  • Zwembad3
  • Hygiëne1
 
Personeel is vriendelijk eten gaat kamers in de bij gebouwen zijn dramatisch dus dit hotel raad ik zeker niet aan en veel Duitse toeristen en ook is het ressort heel erg heuvelachtig
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 13-10-2017

Dear Johan,

We would first like to thank you for taking the time to post your feedback about your holiday at our hotel. We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily.

Your kind words regarding our staff and their helpfulness and high standard of service pleases us and we will make sure your comments are passed on to them.

We are sorry to read you were not entirely at ease with the decoration of your room and the balcony. It is disappointing to see that you weren’t happy with the room you were allocated. It is a shame you didn’t ask to see if there was another room in this category to see if it would have been preferable.

At MLL hotels, we strive to deliver every time in terms of meeting and indeed exceeding expectations, my apologies that we did not do so for every experience during your time with us. I will address your feedback with the team so we may learn from it.

I would like to thank you for taking the time to write this review, and we send you warm regards, from our sunny and beautiful island.

All the team at Palma Bay Club Resort.


7

na update.. Prima!

Brenda, 1-10-2017
  • Ligging9
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten6
  • Kamers8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 

11september samen met een ander stelletje naar Palma bay club voor 8 dagen.

Helaas flink vertraging waardoor het inchecken langer duurde doordat er te weinig personeel was. Wij hadden de standaard kamer geboekt en kwamen terecht in Rio bay, buiten het resort in een bijgebouw. De kamer zelf was degelijk.. maar... wat een doolhof, gehorig en het terras was ingebouwd tussen alle andere kamers waardoor het een soort afvalput werd. Het ontbijt, lunch en avondeten was in gebouw Acapulco. duidelijk mindere klasse, druk/ongezellig en het eten was gewoon niet lekker.. het lijkt erg groot maar er ligt 4x hetzelfde. Dit + de kamer maakte dat we dit geen 8 dagen lang vol gingen houden.. De dag daarna ons beklaag gedaan en voor €10,- per persoon per nacht een update gekregen naar de Villa's (mazzeltje!). wij zaten in villa's 4020. Dit was perfect, schoon, redelijk nieuw, en netjes. De afwerking (kitranden/lekkage) kan beter. Bij deze update kwam gelijk een update in het All-in concept, wij mochten nu in gebouw Copacabana gaan eten wat aanzienlijk beter is! het blijft een all in concept dus verwacht geen 5* maaltijd maar het ontbijt en avondeten is goed te doen. veel keuze en alles wordt op tijd bijgevuld. al met al een prima vakantie gehad na de update!

Inderdaad veel Duitse gasten die erg lawaaierig en dronken zijn.. erg jammer dat dit niet wordt tegengehouden door het personeel.

Zwembaden zijn niet groot, maar prima en zeker schoon en netjes! voldoende ligbedjes en geen race/handdoekje leggen. Wel jammer dat je rond 18:00 wordt weggekeken of weggeblazen met de bladblazer. Ideaal dat er nog een klein supermarktje op en vlak tegenover het resort ligt, daar kun je na 23:00 nog prima een drankje scoren.

de gouden tip.. voor een fijne vakantie in palma bay club.. boek de superior kamers! GEEN standaard!

In het naseizoen is de bbq en pizza/poolbal al gesloten. Snackbar is met gevaar voor eigen leven..

Gereisd met vrienden in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 13-10-2017
Dear Brenda, Thank you so much for your positive review. We are indeed pleased to hear you had an enjoyable stay with us at our hotel and we appreciate your sharing your thoughts on Zoover about your stay. We are most grateful for your assessment and kind remarks regarding our high standards of cleanliness throughout as well as our friendly and helpful staff. Thank you also for your remarks on our food in our restaurant. Our kitchen team offers our guests a wide selection of different dishes our versatile breakfast buffet fulfils almost everyone’s wishes. We will certainly pass on your comments to our kitchen as they will be delighted their challenging work got a mention. It is great encouragement and motivates us to continue working hard. The entire team of Palma Bay Club Resort sends warm and sunny greetings from Mallorca
1

Never nooit meer

Kraan Diana, 30-9-2017
  • Ligging3
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit1
  • Eten1
  • Kamers3
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad4
  • Hygiëne4
 

Kamer beschimmeld, uitkijkend op achterbuurt met afval en junkies op straat. Zeer roemoerig, enkelbeglazing. Ontbijt broodjes die 3 maanden geleden waren afgebakend. Koffie dat enkel de kleur van koffie had, verdere vergelijking houdt hier op. Fruitsap dat 10x aangelegd was. Vlees dat ze met kleurstoffen behandeld was om maar vers te lijken. Avondeten was maanden ervoor bereid en nu opgewarmd. Ranzig voor woorden. Zo voor dat wij het hebben laten liggen en buiten de deur hebben gegeten. Zwembad. Klein te weinig bedden voor de aantal gasten, om 18u werd te met een bladerblazer weggejaagd. De snackbar was vragen om voedselvergiftiging.

Wij hadden een week all inclusieve geboekt, maar zelfs de dranken waren niet te drinken. Na de 1ste nacht ander hotel gevonden en geboekt. Vakantie dubbel betaald.....

Gereisd met partner in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 15-10-2017

Dear Diana,

We apologise for not being fluent enough in Dutch to answer in your native language, however we are writing to you in English as an International form of communication.

Thank you for taking the time to share your feedback with us here on Zoover regarding your holiday at the Palma Bay Club Resort. Our guests’ feedback is extremely important to us and we take all comments into consideration.

We must admit that it was quite distressing going through your scores and we would like to apologise for the disappointment you experienced at our hotel. We do our level best to satisfy each guest’s requirements for a great value, comfortable stay and although our hotel does not offer the latest trend in design, it is still clean, with a great varied gastronomy, pleasant, and very conveniently located. Our chief aim at Palma Bay is to offer our guests a great, fun filled holiday at an affordable price and we have received many complimentary reviews confirming that our quality to value

7

Leuk voor de prijs, eten kon beter

Remco, 25-9-2017
  • Ligging7
  • Service7
  • Prijs/kwaliteit6
  • Eten3
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk7
  • Zwembad7
  • Hygiëne7
 
Ga je voor meer rust maar niet uitgestorven? Dan kan je dit hotel gerust boeken in het naseizoen. Ligging is ideaal. Kamer in copacabana was schoon, netjes en nieuwe badkamer. Zwembaden zijn klein, maar schoon. Hier en daar luidruchtige Duitsers met Bluetooth speakers. Niet zo geweldig! Teringherrie! Goed: ligging, kamer, onbeperkt fris, genoeg ligbedden, uitgebreid ontbijt, rustig in het resort. Minder goed: taai en klef ontbijt. Beetje goedkoopste keuze / fabriekseten. Middageten.... Elke willekeurige snackbar in Nederland zou geen klant overhouden. pizza en bbq was er niet meer, helaas. Avondeten niet geprobeerd. Alleen uit eten geweest. Drank en cocktails gaan in een plastic cola glas. Dus dood bier, cocktails zijn net ranja en voor bacardi moet je bijbetalen. Qua verblijf verder prima. Weet niet of je hier in het hoogseizoen wilt zijn.
Gereisd met partner in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 15-10-2017

Dear Remco, Thank you very much for having chosen our MLL Palma Bay as your place of residence during your days in Palma. Your review about the hotel has made our day a bright one. We apologise for not answering in Dutch but in English. We hope you don’t mind but as it is known as the international language, we thought it would enable us to understand each other more easily. It is nice to know that you had a great impression of the hotel and its facilities. Thanks for sharing it with the travellers’ community and for the time taken to write your review.

Thank you also for mentioning our fabulous location. It is very much appreciated and we have to agree that where we are situated in relation to beaches, local shops and restaurants is one of the many reasons we have guests choose to return to our hotel year after year.

Thank you again for sharing your review of your stay with us, we look forward to your next visit.

Best regards,

Your team at Palma Bay Club Resort

4

Nooit meer al was het gratis

Jones, 22-9-2017
  • Ligging5
  • Service2
  • Prijs/kwaliteit2
  • Eten5
  • Kamers2
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad5
  • Hygiëne3
 

ik zou een boek vol kunnen schrijven maar maak een korte opsomming van dit drama;

- je wordt in een bijgebouw gepropt waar je de weg voor moet oversteken die niet eens op de kaart staat!

- let op 3 bijgebouwen moet u de straat oversteken

- kakkerlakken

- rio bay heel erg gehorig/heeel veel gangen lijkt wel een doolfhof

- branddeuren in rio bay die sochtends tot 2x toe dicht zijn niemand weet waarom

- ongebruikt bestek wordt door gasten weer terug in de bak gelegd evenals een afgelikte toetjeslepel in de vla

- als u slecht terbeen bent Niet doen, helling is behoorlijk stijl!

- schimmel in de douche

- halve brandmelder - zwembaden lopen geleidelijk af maar geen duidelijke afscheiding (Pas op je kleintjes) - na 2300 kun je Niets meer drinken Ook Niet tegen Betaling (all inclusive) - Nederlandse animatie? (een liedje met karaoke gezongen door NLse gasten) Never ever nooit meer!!

Gereisd met vrienden in september 2017
Palma Bay Club Resort, Responsable de Ecommerce, 13-10-2017

Dear Jones,

Most importantly, thank you so much for having selected our Palma Bay Club resort to stay in during your recent holiday in Mallorca, and for taking the time to leave your comments on Zoover.

Reading through your review of your experience, we are truly disappointed and saddened to find out we have not been able to meet your expectations and provide you with a wonderful holiday, a planned, and for this we can only offer you our deepest apologies. We try our level best to ensure all our guests have a great time while residing with us, and while we do not boast to be a five star hotel, we do feel proud of our ability to offer our guests great, comfortable holidays at unbeatable prices. We would love another opportunity to surpass your expectations on every aspect of your holiday, and hope you will allow us the opportunity to do so in the future. Sincere regards,

The entire team at Palma Bay Club Resort


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palma Bay Club bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palma Bay Club scoort een 6.13 uit 10 op basis van 735 reviews.

Lees meer