Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***

Palma Bay Club***
584 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Palma Bay Club***
C/ Bartolomé Calafell, 23, E-07600, El Arenal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Palma Bay Club scoort een 6,7 uit 10, op basis van 584 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palma Bay Club*** in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palma Bay Club***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Palma Bay Club*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 225 vakantiefoto's van Hotel Palma Bay Club*** vinden. Je kunt 4 video's van Hotel Palma Bay Club*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Hotel Palma Bay Club*** met andere accommodaties in El Arenal.
Even geduld a.u.b.

5,9
6,5
7,4
6,6
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Gewoon goed"vertalen
Patrick
7,0

26-10-2014 Net terug uit Palma Bay.Wij zaten in het Rio gedeelte en begrijpen niets van de negatieve beoordelingen.Wij hebben al veel gereisd,van 3 tot 5 sterren hotels maar vonden dit qua prijs/kwaliteitvehouding een erg goed hotel.Ruime schone kamer,flatscreen,elke dag schoonmaak en verwisseling van handdoeken.Personeel was behulpzaam.Ruim en goed aanbod tijdens ontbijt,lunch en diner en ook van 12u-18u snacks.Harde broodjes,geen gebakken eieren enz. klopt helemaal niets van.Misschien dat het in het hoogseizoen anders is maar in de herfstvakantie was het dus erg goed.Enige nadeel was het zwembad,dit was erg koud.

"Twitter beoordelingen"
29-09-2013 @timblomen '@TimvanOijen: Omfg hotel palma bay bij red mn vakantie' ja echt vieze kamers --- Bron: https://twitter.com/timblomen/status/384413930111893504
Sept. 2014
"Groot resort"vertalen
eiteland
8,0

28-10-2014 Beoordeling afhankelijk in welk gebouw/kamer je terechtkomt. Sahara (5)109 is een drama, klein donker, schuifraampje ,geen balkon. Je kijkt tegen een blinde muur in een vies vuil steegje. Badkamer wc moet je zijdelings op zitten, normaal niet mogelijk, geen beenruimte. Midden in de nacht aangekomen, inchecken een drama, met plattegrondje weer naar buiten, gestuurd .Gold ook voor een bijna 85 jarige Oma achter een rollator!!!Zij heeft met haar dochter ruim een half uur moeten zoeken. Volgende ochtend zijn wij naar een andere kamer Habana (6)612 verhuisd. Mooi, ruim, balkon en uitzicht over zwembad en zee. Wel € 60,00 moeten bijbetalen. Eten prima, volop keuze. Jammer van het evenementen bier!! Het is er vrij stijl, dus minder geschikt voor mensen slecht ter been. Mede door de leuke groep Nederlanders fijne vakantie gehad.

Met partner, Sept. 2014
"Fantastische plek heerlijk om er te zijn"vertalen
kim amber geerts
9,0

16-09-2014 erg leuk hotel vriendelijk personeel heel goed onderhouden schoon ik heb een top vakantie daar gehad
leuke anematie veel te doen kortom ik ga volgend jaar daar zeker weer heen

"Goed hotel"vertalen
widdershoven
5,0

27-08-2014 Ik denk dat het erg afhankelijk is van in welk gebouw je te recht komt. Wij (een groep van 7 jongeren) hebben bij het boeken aangegeven in het nieuwe gedeelte van het hotel te willen verblijven. Hier is gehoor aangegeven want onze kamers waren top in orde en helemaal nieuw (Rio).
Het eten is niet geweldig, maar ook niet enorm slecht. Het hotel is erg groot en heeft meerdere gebouwen alleen niet genoeg plek bij de zwembaden.
De ligging van het hotel is goed, het is schoon en de service is ook prima. Bij een niet werkend kluisje, werd er direct een technische medewerker naar onze kamer gestuurd en uitstapjes konden ook via het hotel worden geregeld.

"Ja en nee"vertalen
Robin Padmos
4,0
1,0
7,0

31-08-2014 De kamers waren schoon en netjes, (habana) en er werden elke dag schone handdoeken neergelegd & je bed werd opgemaakt als hier geen spullen oplagen. Er werd bij ons niet gedweild en de badkamer niet schoongemaakt (wat wel bij de buren bleek te zijn). De balken bij het balkon zaten los en was eerder al met cement vastgemaakt. Ook bij ons viel er een balk uit, wat gevaarlijk naar beneden kan vallen van 3hoog. Het eten was niet te doen, we hebben af en toe ontbeten en avondgegeten. Waarna je direct buikklachten had en misselijk van werd. Hierdoor waren wij "verplicht" extra kosten te maken om buiten te eten, waar je niet op gerekend had. Wat jammer was, is dat de bewaking om 22.15 al loopt te schreeuwen Silence Music Out. Of boos in je kamer staat en iedereen uit je kamer stuurt als je rond half 11 een drankje op het balkon loopt te doen. Voor de rest hebben wij genoten van de mallorca, maar terugkomen? Nee dat niet

Met partner, Aug. 2014
"Niet goed, maar ook zeker niet slecht"vertalen
Danique
4,0

31-08-2014 Samen met een vriendin verbleef ik in dit hotel voor 10 dagen. Wij waren bang voor het eten door de vele slechte recenties & helaas was dit waar.. Het eten was niet warm of niet koud genoeg. Het drinken is gemengd met water. De hotel kamer was opzich wel schoon. Helaas niet iedere dag schone handdoeken en het dweilen/stoffen werd ook wel eens vergeten. Lakens zijn nooit verschoond in 10 dagen. We hadden wel een ruim balkon. Wij zaten in het Habana gebouw. Ook zijn wij in 1 vd bijgebouwen geweest & dit was echt heel erg klein. Absoluut geen aanrader! Veel mensen ontmoet deze vakantie en niemand was te spreken over het eten van het hotel. Jammer want het hotel zelf kan er prima mee door. Personeel was aardig. De ligging is wel erg goed ondanks de hoge berg waar het op ligt. 5 min lopen naar de boulevard waar veel Nederlandse tenten ( waar je iets kunt eten) zitten & leuke clubs. Ook het Duitse gedeelte is erg mooi! Strand is top en er is een hele mooie blauwe zee.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Hond had t beter"vertalen
white-orchidee
2,0
2,0

21-08-2014 na aankomst 4 uur , bleken we een 2 pers te hebben verkregen ipv 4 pers. douche kapot schimmel in badkamer etc. nu verkregen we incheck papiertje waarop stond dat we ma al geboekt hadden terwijl we di aankwamen !??. wel moesten we ma erop om 11 uur uit hotel zijn terwijl we di pas terug vlogen. gemeld jenny en zij vermeldde dat dat zo eenmaal was en er niets aan te doen was. daar konden we het mee doen !! ook type kamer aangegeven maar ach t zat vol , terwijl wij mensen spraken die weggegaan waren door omstandigheden !! de maandag mochten we onze koffers stallen maar werden wel weer ff geld afhandig gemaakt voor kluis in koffer ruimte , terwijl we kluis betaald hadden in hotel kamer tot dinsdag. t gaat niet om die paar euros maar om principes !! in het eten zat plastic en niet gaar .regende het pizzeria en bbq dicht, 32 graden zwembad afgezet, nl talige animatie NOT nu vliegen wij aantal keer per jaar maar zo behandelt zijn we nog nooit , onze hond heeft het beter gehad .

"Prima hotel!"vertalen
Eva
8,0

20-08-2014 Afgelopen zomervakantie met 5 vriendinnen in dit hotel verbleven( het gebouw Habana). We hadden veel negatieve reacties gelezen en gehoord van mensen om ons heen.
Eenmaal op de kamer viel dit reuze mee. De airco werkte goed. De kamers waren ruim en de plekken die je gebruikte waren schoon. Onder de bedden werd nauwelijks schoongemaakt, ook lag er in onze kluis een lege zak chips.
Het eten vond ik toch wel een wat minder sterke kant van het hotel. De borden waren soms nog wat vies, het eten was vaak aan de lauwe kant en het vlees was niet altijd gaar!! De toetjes en de pizzapunten smaakten overigens wel goed.
's Morgens was het hotel behoorlijk gehorig. De schoonmaakster praten vrij hard en maakten veel kabaal. Het leek of ze complete kamers aan het verbouwen waren, niet prettig zo op de vroege morgen.
We kregen elke dag schone handdoeken en de bedden werden netjes op gemaakt. De vloer had wel een keer vaker gedweild mogen worden.

Aug. 2014
"Prima vakantie"vertalen
purdey

19-09-2014 Hoogseizoen 12 dgn
Vooraf wat bang, gezien vele negatieve reacties hier.
Viel me alles mee!Eerste dag al om 9uur 's ochtends in het hotel.Inchecken vanaf 2uur 's middags maar mocht koffer al wegzetten en kreeg gelijk all-in bandje om.
Kamer was prima (sahara) en schoon. Iedere dag goed bijgehouden. Ook bij iedereen die ik heb leren kennen was dit zo.
Personeel was heel vriendelijk en eten was niet heel bijzonder (mensen het is ook geen ★★★★★ dus verwacht dat dan ook niet!) Maar het smaakte mij prima. Ik als moeilijke eter luste iedere dag wel iets.

Het handdoekjeleggen is wel echt een issue hier. Ik ben iedere dag vroeg wakker, leg m neer, ga snel ontbijten en lig dan meteen aan het zwembad maar er lagen vaak al vele handdoeken van mensen die je pas in de namiddag ziet.
Af en toe heb ik het de badmeesters het eraf zien gooien (dit zijn trouwens de enige chagrijnige personeelsleden die ik heb meegemaakt)
Ook leuk dat er soms vers fruit en Sangria aan je ligbedje gebracht wordt!

"Super vakantie"vertalen
Noortje
7,0

18-08-2014 Ik ben met vijf vriendinnen een weekje naar Mallorca geweest. Door de negatieve reacties op zoover en tv waren we een beetje angstig of we wel de goede keuze hadden genomen om voor Palma bay te kiezen. Bij aankomst kregen we twee kamers aangewezen in het Habana gebouw. Beide kamers waren ruim en met airco! Onze schoonmaakster was erg vriendelijk en deed het elke morgen zachtjes aan. De handdoeken werden elke dag verschoond en onze bedden werden elke dag opgemaakt. De vloer werd daarnaast ook elke dag gedweild. Het enige minpuntje vond ik dat de schoonmaakster niet onder onze bedden heeft gekeken en daar dus niet schoonmaakte. Overal lagen haren en stof. Het eten vond ik persoonlijk voor een 3 sterren hotel prima! Je moet niet al te veel verwachten, maar het eten was te doen. Behalve het vlees, dat vond ik iets minder ( niet altijd gaar). Elke dag was het eten weer anders. De ligging van de accomodatie was prima. Dicht bij het strand en het uitgaansgebied. Wat mij betreft een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?