Hotel Encant ***

6,2

70 reviews over Hotel Encant in het Nederlands

Fantasties

Fam van Aken, 18-9-2017

Alles was geweldig komen er voor de15 de keer geweldig personeel heel vriendelijk en behulpzaam mooie Schoone kamer eten is prima geweldige vacantie gehad volgenjaar weer naar hotel Encant
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer!!

Kaylee, 11-7-2017

Chagrijnig personeel, slecht eten, smerige kamer.

Kamers werden niet of nauwelijks schoongemaakt. Overal in de kamer was schimmel.

Eten was koud, vies en soms leek er schimmel op te zitten.

Personeel was onbeleefd en hielp slecht.

Absoluut geen aanrader!!!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed gehad

Change, 6-10-2016

Mijn partner en dochter van 1 jaar en ik waren er 8 dagen geweest. Hadden vol pensioen . Hebben genoten en het goed gehad .perfecte locatie . Zwembad was simpel maar wij waren elke dag naar het strand.kamer was schoon goed genoeg. Nadelen was geluidsoverlast schreeuwjongeren maar dat kan je ook verwachten als je op die locatie zit. Als je dat niet wil moet je er niet heen gaan. Verder was echt alles duits gericht .het leek wel of we in duitsland zaten dat vonden we wel een min punt. En het hotel eten ochtend tja ei en brood was lekker verder niet mijn ding.en lunch wel ok.en avond eten ook totaal niet ons ding.wij gingen na de 1e avond elke avond uiteten. Al met al hebben we genoten maar niet om weer terug heen te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

R.J.K., 14-5-2016

De ligging van het hotel is echt super! Je loopt het hotel uit en je staat op het strand en bij alle leuke (Nederlandse) restaurants en kroegjes.

Van het hotel moet je geen luxe verwachten, maar de kamer is schoon, bedden zijn goed, de douche is heerlijk en vrijwel vanuit elke kamer uitzicht op zee en boulevard. Ook het ontbijtbuffet is goed! Het zwembad van het hotel hebben wij geen gebruik gemaakt, maar zag er wel aanlokkelijk uit.

Tevens is er een Nederlands sprekende receptioniste, wat makkelijk is wanneer je vragen etc. hebt. Vanuit het vliegveld ben je met de taxi binnen 15 minuten bij het hotel voor €20,-!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima Hotel voor zijn prijs

Cornelius, 4-12-2015

Verder is het een ramp dat er zoveel jongeren dit hotel boeken. Niet alleen zuipende en schreeuwende Duitse groepen, ook de Nederlandse jeugd die hier komen is een ramp. Geen van deze jongeren weten wat fatsoen is.
Gereisd alleenreizend in mei 2015

Fantasties

Fam van Aken, 22-9-2015

Geweldig heel fijn personeel geweldig ontvangen eten goed volgende keer weer dan word het de13keer en altijd goeg
Gereisd met partner in september 2015

Eenmalig goed te doen!!

Ra, 18-6-2014

Vandaag terug gekomen van dit hotel...

Wij zullen beginnen met de positieve punten.

- afstand naar het strand 50m

-Dagelijkse schoonmaak plus handdoeken wissel.

Overig hebben wij als negatief ervaren.

- Veel schreeuwende jongeren tot 06:00 in het hotel

- kamers erg oud, en bedden apart

- op het strand word je continu aangesproken door mannen die zonnebrillen verkopen, watermeloenen, drank en Thaise vrouwen die je willen masseren.

Dan nog niet eens gesproken over de mannen die je uitnodigen voor hun club en of café.

- op de boulevard eveneens alleen maar schreeuwende groepen Duitsers met harde muziek boxen en veel drank.

In deze badplaats zijn 90procent man en 10procent vrouw.

Als je dit allemaal kan hebben is het leuk voor 1x.

Wij hebben het beste ervan gemaakt, en zullen hier zeker niet meer terug komen.

Besluit u hier toch heen te willen, wil ik u graag eetcafé Aroma en eetcafé Del Sol adviseren. Goede prijzen en zeer goed eten.

Gereisd met partner in juni 2014

Prima voor jongeren!

Anoniem, 14-10-2012

Goed hotel voor jongeren, ideale locatie voor het uitgaan en strand in NL gedeelte. Het eten is niet geweldig, maar als je niet zo'n te pietje precies bent wel prima, maar buiten de deur eten is ook niet zo duur! De kamers zijn wel een beetje ouderwets en het verschilt enorm waar je zit, sommige kamers hebben mega balkonnen! Ook het zwembad is klein maar wel prima, aan het einde van de middag schaduw. Prima vakantie gehad
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Super vakantie

Lucy, 21-8-2012

Het hotel ligt echt perfect voor Nederlandse jongeren. Je zit aan het begin van het Nederlandse gedeelte. Je zit 20 meter van 2 nederlandse kroegjes af en 5 minuutjes lopen van de rest. Strand ligt voor het hotel. Het personeel was heel erg aardig. De kamers werden elke dag netjes schoongemaakt. Badkamer zag er goed uit. Onze kamer zag er wat ouderwets uit. Bedden lagen niet super maar als je op stap vakantie bent kun je er makkelijk in slapen. Discotheek veronica ligt achter het hotel en je ligt naast de kroegjes dus je hoort de jongeren wel die op stap zijn. Wij hebben er helemaal geen last van gehad. Vooral omdat we zelf veel opstap gingen maar vaak ook erg moe waren dus meteen sliepen. (Terwijl wij toch redelijk lichte slapers zijn). Voor jongeren is dit echt een perfect hotel. Voor mensen die niet op stap willen niet. Je hebt wi-fi in de lobby. Wij hadden er geen eten bij dus weinig over te zeggen. Zwembad prima werd elke dag schoongemaakt, groot balkon. Redelijk veel duitsers.
Gereisd met vrienden in juli 2012

dit nooit meer

Carine, 19-8-2012

Hotek Encant is een net hotel, de ligging en kamers zijn prima.

Elke dag 4 schone handdoeken en schoonmaak.

Geluidsoverlast is heelvervelend, gaat door tot s'morgens 7 uur.

Herrie, schreeuwen, deuren slaan en zelfs alarms die afgaan 's nachts.

Voor 30 plussers zou ik zeggen, niet doen.

Het ontbijt is prima, maar het avondeten is vreselijk.

Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Encant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Encant in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Encant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Encant scoort een 6.21 uit 10 op basis van 73 reviews.