Appartement Don Juan *

7,3

166 reviews over Appartement Don Juan in het Nederlands

Super

F., 29-8-2017

Nette kamer en het was goed schoon. Niet luxe, maar dat is logisch aangezien er (toen wij er waren) alleen jongeren zaten. Het personeel is heel vriendelijk en gezellig (mits je je gedraagt). De afstand naar het strand en uitgaansgebied is ongeveer 5 minuten lopen. Wij waren erg blij met dit appartement en bevelen het dan ook zeker aan!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima appartementen

laura, 4-7-2017

Appartementen zijn echt simpel ingericht maar logisch omdat er veel jongeren komen, kan er ook weinig gesloopt worden.

Wel jammer dat er geen airco in zit, is eigenlijk wel te warm om in te slapen in de nacht.

Ligging is prima, ongeveer 10 minuten lopen naar het strand en de bars.

Super vriendelijk personeel, maakt gezellig met iedereen een praatje en spreken over het algemeen allemaal redelijk engels.

Voor families met kinderen is dit zeker geen aanrader, komen echt veel jongeren voor een stap vakantie.

Appartementen waren ruim, stond nog een extra bed in de woonkamer en een bank waar eventueel een 4e persoon op kan slapen.

Alles gewoon schoon, alleen keuken was wel simpel maar alles werkte wel gewoon prima.

Meerdere keren per week schone handdoeken en bedlinnen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super vakantie

Maaike, 13-3-2017

In de zomer van 2016 heb ik hier met 4 vriendinnen een super vakantie gehad.

Toen we geboekt hadden kwamen we erachter dat er een paar slechte recensies van het appartement waren. Eenmaal aangekomen in het appartement waren we allemaal heel erg verrast, de appartementen waren net gerenoveerd. Wij hadden een appartement met 2 badkamers, wat natuurlijk ideaal is met 5 meiden. De badkamers waren schoon en de douche was heerlijk. De kamers zelf zijn ruim en schoon. Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers en een slaapbank in de woonkamer die we lekker verplaatst hebben naar een van de slaapkamers. De keuken was wat gedateerd maar dat was voor ons geen probleem aangezien we maar 1x gekookt hebben. Het zwembad is klein maar fijn.

Vanaf het appartement ben je binnen ongeveer 7 minuten lopen bij de Strip en het strand. Hier zitten ook alle winkeltjes en restaurants. Je kan ook rollend gaan, dan ben je misschien iets sneller. Het appartement ligt op een nogal steile weg. Dit is niet zo erg wanneer je naar het strand gaat, maar het valt toch best wel tegen als je je boodschapjes de helling op moet sjouwen in de hitte of een avondje flink gefeest hebt.

Na een avond stappen zijn wij bij thuiskomen wel een keertje verwelkomd door een kakkerlak. Dit was natuurlijk wel even schrikken, maar gelukkig hebben ze bij de receptie insectenspray. Kakkerlakken heb je nou eenmaal in warme landen.

Een nadeel is wel dat er naast Don Juan een ander hotel zit die elke dag om 10 uur 's ochtends keihard de muziek aanzet voor de aquarobics ouzo. Dat is misschien niet echt iets waar je op zit te wachten na een avond stappen.

De mensen bij de receptie zijn lief maar wel streng. Wij hebben een waarschuwing gekregen omdat ze vonden dat we te luidruchtig na 22:00. Bij een volgende waarschuwing zouden we het appartement uitgezet worden dus zorg ervoor dat je lekker binnen meekrijst met Broederliefde in plaats van op je balkon.

El Arenal zelf is ook een geweldige plek. Je kan er super leuk uitgaan en er zijn genoeg restaurantjes. Het strand is super chill en er zijn ook veel dingen te doen.

Kortom, Don Juan is zeker een aanrader. Vooral in het hoogseizoen want dan zitten er alleen maar jongeren en dat is natuurlijk super gezellig.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Don Juan bij:

Het was een super vakantie.

Eline Koehoorn, 13-10-2016

Het was een lekker rustig complex en niet ver van het strand. We hebben 5 dagen een fiets gehuurd. Wat kan je daar mooi fietsen gewoon super.

Lekkere sangria op het terras bij Jose. Het nadeel was dat je wel een steile weg naar beneden en om hoog moest.

Waar voor je geld (y)

Benny Boy, 4-10-2016

Mooi gerenoveerd appartement met een super klein zwembad en een aardige ligging in een rustige wijk (enige nadeel laatste stukje straat is erg stijl en een behoorlijke klim)

Personeel is zeer vriendelijk aan de receptie en de bar.

Toch nog een nadeel ??? Ja, beddengoed en handdoeken werden slecht gewisseld, meerdere keren om verversing moeten vragen en dat werd wel goed opgelost, maar toch, een beetje jammer.

Leuke hele drukke boulevard en strand met bedjes voor een redelijke prijs.

Let op koop gen drank of fruit op strand, word voor veel te hoge bedragen verkocht (voorbeeld, klein stuk watermeloen 7 Euro op strand in winkel nog geen één euro)

Super vakantie gehad mede dankzij José en zijn team van App Don Juan (y)

Gereisd met partner in september 2016

Waar voor je geld en goede service

Snijders, 17-9-2016

Het appartement was basic, maar had alles wat we nodig hadden voor een heerlijke vakantie. Het was schoon en handdoeken werden regelmatig verschoond. Keukeninventaris/apparatuur wel erg beperkt en sommige dingen toe aan vervanging. Zeer goede service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Toen we aankwamen lag er een erg doorgelegen matras in het appartement. Toen we hier bij de receptie naar vroegen, kwamen ze 10 minuten later een veel beter matras wegleggen. Ook bij andere vragen gelijk goede hulp.

Zwembad maar 1 keer gebruik van gemaakt, is erg klein. Als je voor het zwembad gaat, zou ik hier niet naar toe gaan.

Ligging prima, eventjes lopen naar de boulevard (max 10 min) vonden wij geen probleem. Ook veel te doen in nabije omgeving met bv een auto, wij hebben een motor gehuurd.

Luxe appartement

Lisa, 11-8-2016

Ik ben hier in het hoogseizoen geweest met een paar vriendinnen. Toen we binnen kwamen waren we echt positief verrast. Alles was net gerenoveerd en we hadden 2 badkamers! Ook hadden we een groot balkon. In beide slaapkamers en in de woonkamer hangen vens. Appartement is ongeveer 10 minuten van de strip en het strand af. Het enige nadeel is dat het appartement op een helling ligt! Het zwembad is klein maar je gaat meestal toch naar de zee en in het zwembad neem je even een frisse duik. Dit is absoluut geen kindvriendelijk appartement. Ga hier dus niet met kinderen naar toe! Het is echt een appartement voor jongeren die op zuipvakantie gaan! ;)

Erg leuk!

Naomi, 10-8-2016

Het appartement is pas gerenoveerd en ziet er prima uit. Wij waren met 5 vriendinnen en we hadden 2 badkamers wat erg handig was. In het hoogseizoen zou ik het niet aanraden om er met kinderen naartoe te gaan omdat er dan veel jongeren zitten. Het enige nadeel van het appartement is dat het aan een hellende weg ligt dus als je een lange avond hebt gehad is dat niet altijd fijn maar wel te doen. De eigenaren zijn heel vriendelijk en willen je met alles helpen. De ligging is prima de strip en het strand liggen op ongeveer 10 minuten lopen. Wij hebben erg genoten van onze vakantie!

boven verwachting

Hoekstra, 29-5-2016

Appartement was erg netjes en schoon. Het hele complex was keurig en zeer vriendelijk personeel. in het voorseizoen is het prima te doen hier. bijna geen jongeren gezien, In het hoogseizoen is het een ander verhaal schijnt. Voor de kinderen is er verder niet veel te doen maar onze meiden vermaakten zich prima in het zwembad. Tip: huur een auto en koop een goede wegenkaart, dan ontdek je de mooiste plekjes en prive baaien op het eiland.
    Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

prijs kwaliteit verhouding meer dan goed!

fdw, 28-5-2016

alles is net gerenoveerd! leuke locatie! aardig personeel. top vakantie....
    Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Don Juan bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Don Juan in El Arenal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Don Juan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Don Juan scoort een 7.28 uit 10 op basis van 166 reviews.