Aparthotel Isla Cabrera ****

8,1

6 reviews over Aparthotel Isla Cabrera in het Nederlands

Heerlijk hotel

Henderina, 18-8-2017

Wat een fijn verblijf hebben wij gehad.

De kamers zijn schoon en netjes. Worden (indien gewenst) elke dag schoongemaakt, ook de handdoeken worden vervangen. Lieve schoonmaakster.

Zwembaden zijn niet groot, maar wel heel netjes. De twee aan de hotelkant zijn rustig, altijd stoelen beschikbaar.

Restaurant is prima. Er wordt zoveel mogelijk gekookt met regionale producten. Als je niet elke ochtend en avond helemaal los gaat heb je zeker voldoende variatie. Ook Spaanse gerechten. Aan onze kleine meid werd goed gedacht!

We werden om half zeven 's morgens opgehaald en het restaurant werd speciaal voor ons geopend voor een vervroegd ontbijt. Super service.

Ook meerdere barretjes, haal zeker even een drankje bij Carlos!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer

J.valentijn, 26-6-2017

Het hotel bestaat uit 3 gebouwen waardoor we de straat over moeten steken om van de faciliteiten ge bruik te maken en ook de kamers zijn heel verschillend ,onze kamer op de kop met een uitzicht van niks en boven de vuil containers en afzuig installatie . De airco houd het niet koud op de kamer. Er zijn heel veel kinderen maar er is weinig vermaak voor de kinderen,zeker s'avonds niet.

Je kan pas om 8 uur ontbijten en om 10 uur van het zwembad gebruik maken

Gereisd met partner in juni 2017

Heel leuk met kleine kinderen

mirri, 24-7-2013

De appartementen zijn redelijk ruim, mooi fris en modern en zeer goed verzorgd.

Het complex is gelegen rond een mooi zwembad met redelijk veel bedjes. Er waren wel mensen die de bedjes reserveerden, maar die haalden we gewoon weg

Voor kleine kinderen is het een super hotel. Er is een omheinde speelhoek in de schaduw met een hele bende driewielertjes. Er is een mini club en mini disco etc.

Animatie savonds was leuk.

Het eten was buffet vorm, niet mijn smaak. Het was heel uitgebreid en genoeg keuze voor iedereen.

De bediening was vriendelijk maar s avonds duidelijk onderbezet.

Het aparthotel is mooi gelegen. In 5 minuten lopen ben je bij het strandje bij de haven. (rustig aflopend, ideaal voor kleine kinderen).

Er waren ook op grotere afstand lopen (15 minuten) meerdere stranden, maar zelf heb ik er geen ervaring mee.

St Jordi zelf is vrij modern en niet super toeristisch. Er zijn 2 grote straten die toeristisch zijn, met veel restaurantjes etc. Voor ons was het voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Gunstig gelegen

Monique, 20-5-2013

Niet al te groot complex. Ligt dichtbij de haven van Colonia met 2 mooie stranden.

De kamers zijn ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken.

Zowel het ontbijt- als dinerbuffet zijn uitgebreid. Keuze genoeg. De kwaliteit is prima. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2013

Goed verzorgd hotel

Marlies uit Zwolle, 8-8-2009

Op zich een prima locatie om te verblijven. Mooi, verzorgd hotel. De omgeving is niet spectaculair. Het is een klein stadje met enkele restaurants en souvernirwinkeltjes. Maar goed, Mallorca is ook niet echt spectaculair. Het hotel bestaat uit een hoofdgebouw, met appartementen die uitzicht hebben op het zwembad en de terrassen. Het bijgebouw is even groot, maar heeft geen levendig uitzicht. Let er dus op dat je reserveert in de main building. Wij hebben aardig moeten zeuren om een andere kamer te krijgen, maar het is wel gelukt. Was echt veel mooier en handiger en kost niets meer. Het verblijf is incl ontbijt en avondbuffet. Op zich heel goed en uitgebreid, maar na een week heb je het buffet echt wel gezien. Verder waren er nauwelijks Nederlanders, alleen maar Duitsers. 's Avonds was er wel wat entertainment, maar niet echt gezellig. Kortom: prima voor een weekje, maar langer zou ik niet aanraden.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

marian, 2-10-2003

De appartementen zijn schoon en zien er verzorgd uit. Het eten is prima en de bediening is vriendelijk. Een auto huren is een must, omdat de directe omgeving weinig te bieden heeft. Het strand is rustig en geschikt voor kleine kinderen. Weinig te beleven in dit dorp. De accommodatie was verder prima.
Gereisd anders in oktober 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Isla Cabrera bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Isla Cabrera in Colonia St Jordi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Isla Cabrera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Isla Cabrera scoort een 8.09 uit 10 op basis van 6 reviews.