Aparthotel Iberostar Pinos Park ****

8,7

21 reviews over Aparthotel Iberostar Pinos Park in het Nederlands

Prachtige ligging Siper hotel

Leo Baggen, 13-8-2017

Super Hotel. Kleinschalig. Uitstekende keuken en all-in service. Super vriendelijk personeel. Keurige bediening enthousiast en geen wachttijden bij de bar. Bediening aan de pool en bij animatie . Een topper
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuk verblijf!

Hoornaert Charlotte, 8-8-2017

- mooie ligging aan baai + mooi groen op binnenplein hotel; niet veel te doen op wandelafstand van hotel

- service van receptie iets minder: niet hulpvaardig, verkeerde info etc. => voor fouten wordt niet geëxcuseerd / noch rechtzetting / noch vorm van compensatie,... service van animatieteam, daarentegen is top

- eten was meestal heel lekker en gevarieerd; koude groenten waren vers, warme groenten vond ik persoonlijk te ver gekookt, weinig smaak

- kamers zijn basic en verzorgd, isolatie is wel een ramp! We konden pas slapen als show voorbij was en 's morgens werden we vroeg gewekt door lawaai van poetsers in naastliggende kamers etc.

- zeer kindvriendelijk, weinig op aan te merken

- variatie aan zwembaden, en meestal wel een plekje te scoren

Ontspannende vakantie gehad, slechte isolatie was voor mij belangrijkste punt van ergernis, zeker met kleine kinderen mee die hun nachtrust optimaal nodig hebben. Maar los daarvan is het zeker een aanrader, de 4 sterren waard!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastische gezzinsvakantie

sigrid vandenbussche, 19-10-2016

Tijdens de vakantieperiodes is dit hotel vooral gericht op families met ( kleine ) kinderen.

Heel uitgebreide buffetten / mooie kamers / rustige ligging / uitstekende ( Nederlandstalige ) animatie.

Het personeel is super vriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie locatie!!

Ellen Groothuis, 4-5-2014

Wij zijn in de meivakantie een week in Pinos Park geweest. Mooie baai met strandje, wel even buiten het dorp. Het eten vonden we zeer goed. Kamers waren ook prima, bedden ook! Veel voor kinderen, buiten een ruime speelplaats, waar kinderen van allerlei dingen konden doen. Ook goed aanbod van animatie. Men was net een prachtig kinderzwembad aan het bouwen, wordt erg mooi! Zwembad met zeezicht, wauw! Veel bedjes, genoeg schaduw. Vriendelijk personeel, kortom wij vonden het een aanrader!!!
Gereisd met jonge kinderen in april 2014

leuk met kinderen.

Frankie, 15-8-2012

Eerder kleinschalig hotel met geen al te groot zwembad.

Mooie ruime kamers , wij hadden een familiekamer met zicht op zee , deze hebben een slaapkamer apart , dit was ideaal met onze kleindochter van 7 jaar erbij!

Vriendelijk personeel.

Eten niet slecht maar kan beter , zeker wat de keuze van de desserts betreft want deze is zeer beperkt.

Veel Duitsers in het hotel , we werden dan ook meestal in het Duits aangesproken.

+ ruime kamers met airco

kindvriendelijkl

netjes

Service was goed.

- eten kan beter , meer variatie.

Klein zwembad met beperkt aantal ligzetels , het was handdoekje leggen vanaf 5.30u om een ligbed te bemachtigen.

- Ligging , mooi in een baai maar rond het hotel niets te doen.

Al bij al niet slecht maar niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Geweldig hotel!

Vdl, 6-8-2012

Wij hebben een prachtvakantie gehad in pinos park. Hotel ligt vlak naast de zee, dus het uitzicht is uitmuntend. Het eten was zeer lekker en drie maal per dag buffet aanwezig. Ook de mogelijkheid om een snack te eten aan het zwembad. Het zwembad was zeer proper en er waren voldoende ligstoelen aanwezig. Het animatieteam is schitterend! Ze zijn zeer vriendelijk, plannen zeer leuke activiteiten, maken heel vaak een praatje met de gasten en ook voldoende animatoren die nederlands praten.Ze zorgen bovendien meermaals in de week voor een geweldige avondshow. Het personeel is zeer vriendelijk. Op ongeveer 10 minuutjes rijden ben je in Cala Ratjada. Dit hotel is zeker en vast een aanrader. Voor elke leeftijdscateogerie is er wel iets te beleven. Het hotel is ook perfectvoor families met jonge kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Mooi familiehotel in rustig dorpje

Dimitri, 8-6-2012

Een weekje verbleven in dit hotel, all-inclusive.

Familiesuite geboekt met zeezicht. Werkelijk prachtig uitzicht op de baai. De slaapkamer en living liggen naast elkaar waardoor het terras dubbel zo breed is dan een gewone kamer. 's Avonds wel veel lawaai van de shows waardoor je niet echt rustig op je terras kan zitten. Ook van de 2 naburige hotels komt er veel lawaai overwaaien maar gelukkig stopt de muziek rond 10.30u. Goede verduisterende gordijnen en zeer stil binnenin (ons zoontje van 2j sliep probleemloos 's middag).

Wel een probleempje gehad met de airco dat pas opgelost werd na 3 dagen klagen.

De hotelgasten zijn overwegend Duits (zoals zovelen in Mallorca). Je wordt dan ook constant in het Duits aangesproken. Het eten is in buffetvorm, netjes en zeer ruim aanbod, maar alles een beetje platgekookt en (te) vettig.

Het zwembad is mooi en ruim maar niet verwarmd. Het strand ligt echt naast het hotel en wordt ook gebruikt door de 2 andere hotels. Het zeewater is mooi helder.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

rustige plek. niet al te toeristisch

joop jansen, 10-10-2011

pinos park is voor alle leeftijden aan te bevelen.

wij gebruikten de plek als uitvalsbasis om te golfen in de omgeving.

veel mooie banen en erg rustig.

leuke uitstapjes te maken naar vele dorpen en stadjes.

Gereisd met partner in september 2011

Geweldige vakantie!

Fam. Remmers, 13-8-2011

Net terug van 2 weken Pinos Park. Wat een geweldige vakantie hebben we gehad. De animatie is hartstikke leuk, het eten is gevarieerd en lekker en de familiekamer ruim. Het zwembad was zalig en genoeg ligbedden. Het strand was lekker dichtbij. Wel oppassen voor de overhangende tak op de trap naar het strand, mijn man heeft hier 3 hechtingen aan overgehouden.

Wel jammer dat de kamers gehorig wat zijn en de animatiegeluiden ook van het naburige hotel komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastisch hotel met erg vriendelijk personeel

Leen, 10-8-2011

Iberostar Pinos Park is een fantastisch hotel met goede kamers, stevige bedden en een badkamer met een ruime inloop douche. Zwembad erg druk maar het strand is dichtbij. Wat opviel was de vriendelijkheid en de behulpzaamheid van het personeel. Van de schoonmaakster tot de kok en de tuinman allemaal even vriendelijk. Animatie team is ook helemaal super, mede door de hierin werkzame Nederlanders, Stef, Bregje en Kareem hadden de kinderen een super tijd. Ook Sabrina, Fie, Leo en Micha zijn top luitjes. Elke avond leuke show, soms door eigen team, die zijn overigens erg leuk en goed en soms een act door mensen van buitenaf. Aangezien je voor vertier even naar Cala Rjada moest is een auto wel erg makkelijk. Er rijd wel een bus en een toeristen treintje naartoe maar de laatste terug gaat al om 21.00 uur. Een taxi met 5 gaat niet en om nu elke keer 2 taxi's te nemen werd erg prijzig. Eten in het hotel is goed, alleen na een dag of 10 heb je het eten wel gehad.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Iberostar Pinos Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Iberostar Pinos Park in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Iberostar Pinos Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Iberostar Pinos Park scoort een 8.74 uit 10 op basis van 24 reviews.