Hotel Beach Club Font de Sa Cala ****

8,7

223 reviews over Hotel Beach Club Font de Sa Cala in het Nederlands

top hotel

marina en swa, 6-10-2017

Gisteren thuis gekomen van dit top hotel en mis het nu al. Het eten was altijd heel goed, grote variatie voor elk wat wils, de mallorcaanse en het gala diner waren uitmuntend zeker dat laatste. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Pépé van de terrasbar loopt zich de benen vanonder zijn lijf vandaan hoe vol het terras ook was niemand moet lang op zijn drankje wachten een extra pluim voor deze man. Onze kamer was groot en goed onderhouden met een mooi ruim terras. Op het strand zijn wij niet geweest wij hadden een mooi plaatsje gevonden aan de relax pool, plaats was er altijd genoeg geen handdoeken op voorhand moeten leggen. Wij komen hier zeker nog eens terug het enige minpuntje vonden wij waren sommige Duitse toeristen die hun tafeltje, hun bedje en hun plaatsje schijnen te hebben en als je daar per ongeluk ging zitten ze je het wel met hun blikken duidelijk maakten. Voor de rest heel toffe vakantie gehad !!!
Gereisd met partner in september 2017
Jeffrey W, PR Manager, 8-10-2017

Goedemiddag marina.genot,

Allereerst harstikke bedankt voor uw positieve feedback.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u en uw familie een aangename vakantie hebben gehad.

Daarnaast motiveert het ons dat gasten even de tijd nemen om een goede review te schrijven.

Perfect

Marloes, 30-9-2017

Wat een schoon en mooi hotel! Het eten is goed, de mensen die er werken zijn erg vriendelijk en de meiden van de miniclub zijn super lief (vooral Domino). Iedere avond minidisco en een leuke show. Het prachtige strand ligt aan de overkant en je kunt heel mooi mountainbiken en wandelen.

1 minpunt: transfer duurde bij ons 2 uur! Erg jammer, we werden 5 uur van te voren opgehaald voor de terugreis (touroperator).

Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Jeffrey W, PR Manager, 8-10-2017

Goedemiddag Marloes,

Wij willen uw harstikke graag bedanken voor uw review hier op Zoover. Alle meningen van onze gasten helpen ons namelijk om onze service te verbeteren.

Ik zal het personeel informeren die u in uw review heeft genoemd.

Wij hopen u natuurlijk zo snel mogelijk weer terug te zien in ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel.

Super

annemarie, 26-8-2017

Animatie voor alle leeftijden en veel talen ook Nederlands onze jongens van 14 en 17 jaar vonden het prachtig en gingen ook elke avond na de show dansen in de discotheek met het animatieteam. Bij de receptie werkt ook een Nederlandse man dat is wel handig! Auto gehuurd via receptie ging ook prima. Veel keus bij eten maar niet heel warm maar daar wen je aan ik verheugde mij elke dag op het avondeten. Goed ontbijt maar jammer genoeg geen verse jus bij het ontbijt wat ik wel verwacht voor 4 sterren .Drankjes maar tot 23 uur daarna zelf betalen! Bij het pizza restaurant aan het activiteiten zwembad kun je lekker eten goede koks! wij aten daar elke middag maar voor een drankje of ijsje moet je lang wachten! er liep veel personeel maar niemand die dan even ging helpen bij de drankjes of een ijsje ging maken voor mensen die daar voor stonden te wachten tot er iemand zou komen. Pablo en Antonio vonden wij de beste en leukste medewerkers van het hotel! Schoon hotel alleen bij het zwembad mogen ze de vloeren wel beter schoonmaken. Er komen vooral veel mensen uit Frankrijk en Belgie. Helaas ook hier handoekjes leggen , om 7 uur in de ochtend is alles al bijna bezet. Strandje is leuk en aan de overkant van de weg dus je bent er zo maar pas wel op want er zijn allemaal stenen en rotsen op de bodem! Wij zijn met een taxi naar cala radjana gegaan dat koste ongeveer €16 voor heen en terug, je kunt ook met een treintje dat voor het hotel komt dan ben je €20 kwijt dus iets meer dan met de taxi!

Ondanks de lange reis naar dit hotel is het wel een aanrader voor gezinnen, de kamer vond ik voor ons gezin wel wat aan de krappe kant en de bedbanken waren erg hard, het tweepersoonsbed was mooi groot daar kun je wel met 3 in slapen. De badkamer is wel aan renovatie toe.Op het balkon gaat tegen half elf de lamp uit dus dan nog op het balkon een spelletje doen of zo zit er niet in! En jammer dat er geen kamers zijn met een aparte slaapkamer zodat je als ouders je eigen ruimte hebt. Trouwens als je aankomt moet je bij de receptie nog toeristenbelasting betalen! Wij met ons vieren bijna €60 !!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goedemorgen Annemarie,

Ik wil u harstikke graag bedanken voor de tijd die u heeft genomen om een revieuw over ons te schrijven.

We vinden het namelijk erg leuk om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Ik zal er namelijk hoogstpersoonlijk voor zorgen dat de werknemers die u in uw bericht heeft vermeldt.

Daarnaast zal ik ook de directie inlichten over uw commentaar.

Nogmaals hartstikke bedankt en hopelijk tot snel!

Hotel echt een aanrader!

Fam. Romkes, 25-8-2017

10 dagen in dit hotel verbleven en wij hebben genoten!

Fantastisch personeel en animatie die dit mede mogelijk hebben gemaakt.

Het hotel hotel en al het groen word goed onderhouden.

Kamers zijn wat sober maar voor ons geen probleem omdat we daar alleen verbleven om te slapen.

Het strand ligt op korte afstand en is daar schoon en goed vertoeven.

Loopt ook een leuk wandelpad langs de baai.

Het eten elke avond wel afwisselend en lekker. Elke ochtend en avond vriendelijk verwelkomd door het personeel.

Voor ons 2 kleine min puntjes die ook vaker worden aangegeven;

Kinderbad vond onze kleine koud (ouder kind had er geen last van)

En inderdaad de transfer die terugweg 2,5 uur duurde.

Maar dit heeft onze pret niet gedrukt!

En het zegt ook wel wat dat veel mensen al meerdere keren in dit hotel zijn geweest en in dec/jan ook.al volgeboekt is!

Goedemorgen fam.Romkes,

zeer goed

nico, 25-8-2017

Reeds voor de derde keer in deze club en nog steeds alles van hoge kwaliteit ...het eten en daganimatie staken bovenuit .Park en kamers worden heel netjes onderhouden ...het enige minpuntje was dat de avondanimatie minder sterk was dan de voorgaande jaren
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Goedemorgen Nico,

Bedankt voor uw commentaar hier op Zoover namens ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

We vinden het namelijk fantastisch om te lezen als gasten even tijd vrij maken om hun mening te geven over ons hotel.

Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat iedereen hierover geïnformeerd wordt.

Bar slechte avond animatie

Roy, 19-8-2017

Prima hotel. Eten is oke, ligging aan strand is mooi echterrrr de animatie in de avond is werkelijk niet om aan te zien. We verblijven hier tijdens dit schrijven en de staff van het hotel is het hier zelfs mee eens dat het dit jaar rampzalig is. Van alle hotels met avond vermaak waar ik bent geweest is dit met stip het slechtste wat wij hebben gezien. Het personeel proberen een themashow te laten doen terwijl deze overdag de handdoeken uitdelen huur dan voor een paar knaken meer iemand in die er wel wat van maakt zoals die ene keer in de week dat het wel wordt gedaan.

Goedemorgen Roy,

Allereerst hartstikke bedankt voor uw review hier op Zoover, uw mening is namelijk erg belangrijk voor ons zodat we onze service hier in het hotel kunnen verbeteren.

Ik zal de informatie doorgeven aan de directie en tevens ook aan de teamleader van het entertainment team.

Heel mooi hotel

Danny Netten, 14-8-2017

Heel erg mooi hotel en ruim opgezet met veel groenvoorziening.

Super vriendelijk personeel,behalve sommige badmeesters die kunnen nogal chagerijnig zijn als iemand iets verkeerd doet.

Aankomst 23.00 uur en konden toch in het restaurant nog wat eten van klaar gezette borden met wat kaas,worst,tonijn,ei met folie erover en stokbrood en drinken zelf tappen.Animatie team zeer uitgebreid en goed voor kinderen van jong tot oud.ook zeer fijn dat er verschillende Nederlands sprekende mensen werken waaronder ook bij de receptie.

Ook 3 hele mooie zwembaden op verschillende plekken door het park gelegen, 1 zwembad met Italiaans restaurant en 1 zwembad met tex mex en kinderbad met een bar voor drinken en ijs.

Nadeel van het kinderzwembad is dat het water erg koud was, dus ons zoontje van 1 jaar wilde er nauwelijks in,ook bij receptie gemeld maar die zeiden het niet te mogen verwarmen omdat het augustus is.

Het eten was niks aparts en vaak hetzelfde.

Goedemorgen Danny,

Fantastisch!

Johan Vantomme, 2-8-2017

Het leukste was een aangenaam hotel en een zeer goed animatieteam, tevens een zeer mooie ligging!

Het minst leuke, Neckermann was vergeten te reserveren??

Om 23 uur aangekomen en dan meer dan een uur wachten om alles in orde te maken, chapeau voor de werknemers aan de balie die het toch geregeld kregen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Goedemorgen Johan,

Allereerst harstikke bedankt voor uw commentaar hier op Zoover.

We vinden het fijn om te lezen dat onze werknemers aan de receptie zo snel een oplossing voor u hebben gevonden. Desondanks het onrustige begin u alsnog een fijne vakantie heeft gehad.

Nogmaals bedankt en tot snel!

Met vriendelijke groeten,

hotel met zeer veel animatie

Larisa, 22-7-2017

Wij logeerden blok A, gelegen aan het kinderzwembad, voor ons was dit perfect daar we een zoontje van 3 jaar hebben en dus niet ver moesten stappen.

Spijtig dat het zwembad pas om 10u open gaat, ook de kinderanimatie begint te laat, van 10u30 tot 12u.

Dat het hotel afgelegen is moet ik misschien niet meer vermelden daar dit wel duidelijk in de brochure staat, er zijn een 3 tal supermercado's in de straat, dus indien je iets nodig hebt moet je niet ver lopen. Wat ook duidelijk in de brochure staat is Culinaire Verwennerij en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het ontbijt is perfect, alles wat je kan denken is er aanwezig.

Het avondmaal is echter geen culinaire verwennerij. Het is eentonig en lauw ipv warm. Mijn zoontje weende dat zijn eten koud was, dus ging ik dit dan opwarmen in de microgolf, dus als een kindje het al smaakt is het wel overduidelijk! Showcooking was er niet echt, er stond iedere dag een kok vis en vlees vers te bakken, maar dit kan perfect in de keuken gebeuren want dat is geen showcooking.

Het buffet lijkt enorm ruim maar eigenlijk is de ene kant van het buffet een weerspiegeling van de andere kant. Het is niet zo dat wij dit hotel vergelijken met hotels met 5 sterren, maar als we kijken naar de hotels waar we de vorige jaren geweest (tenerife) zijn was dit voor ons toch minder goed.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Jeffrey W, PR Manager, 23-9-2017

Goedemorgen Larisa,

Harstikke bedankt voor uw review hier op Zoover over ons hotel Beachclub Font de sa Cala.

We vinden het erg jammer om te lezen dat uw vakantie niet volledig naar wens is geweest. We waarderen uw mening en dit zijn punten waar aan wij ons kunnen verbeteren.

geweldig

A.Nieuwendijk, 11-7-2017

Wij kwamen om 12.00uur s'middags aan en kregen meteen ons all incl bandje en de kamers waren ook al beschikbaar, daar werden we naar toe gebracht met een golfkar,de kamers zijn zeer netjes en schoon,alleen maakte de ventilator veel lawaai en we konden hem niet uit zetten. Bij de receptie gevraagd of zij die voor ons konden uit zetten en dat werd meteen gedaan.Ook vroegen we een extra kussen en dat was er ook direct, wat een servies.De mensen bij de receptie kunnen je ook goed op weg helpen als je naar een andere plaats op het eiland gaat met de auto en vertellen ook waar je het beste kunt parkeren.Er zijn genoeg bedjes beschikbaar op het hele park en je kunt badhanddoeken huren die je 3X per week kunt omwisselen.In de omgeving zijn links en recht van het hotel een suppermarkt waar je ook bij een geldautomaat geld kunt pinnen.Van touroperator kwam er 3X per week een hostes.Wij vertrokken om !8.30 uur naar huis en konden nog de hele dag gebruik maken van onze all incl.Ook konden we nog een kamer gebruiken tot 18.00 uur.We hebben een geweldige vakantie gehad.Alleen jammer dat er alleen gratis wifi in de lounge is en als je dat op je kamer wilt daar veel voor moet betalen en dat slechts voor een apparaat is.Dat is niet meer van deze tijd.De transfer van en naar het vliegveld is wel 2 uur, maar je krijgt er wel wat voor,jammer dat er in de bus geen toilet is dat zou toch wel prettig zijn voor zo'n lange reis zeker met veel kleine kinderen.Verder niets dan lof en hoop dat er aan de min punten iets gedaan kan worden.Dank voor de fijne vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017
Jeffrey W, PR Manager, 23-9-2017

Goedemorgen meneer Nieuwendijk,

Allereerst harstikke bedankt voor uw review over ons hotel Beachclub Font de sa Cala, want uw mening is zeer belangrijk voor ons.

Ik zal de informatie doorgeven aan de verschillende departementen die u in uw bericht heeft vermeldt.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel meneer Nieuwendijk!

Met vriendelijke groeten

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Beach Club Font de Sa Cala bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Club Font de Sa Cala in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Club Font de Sa Cala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beach Club Font de Sa Cala scoort een 8.65 uit 10 op basis van 234 reviews.