8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Beach Club Font de Sa Cala**** bij :

217 reviews over Hotel Beach Club Font de Sa Cala in het Nederlands

Heel mooi hotel

Danny Netten, 14-8-2017

Heel erg mooi hotel en ruim opgezet met veel groenvoorziening.

Super vriendelijk personeel,behalve sommige badmeesters die kunnen nogal chagerijnig zijn als iemand iets verkeerd doet.

Aankomst 23.00 uur en konden toch in het restaurant nog wat eten van klaar gezette borden met wat kaas,worst,tonijn,ei met folie erover en stokbrood en drinken zelf tappen.Animatie team zeer uitgebreid en goed voor kinderen van jong tot oud.ook zeer fijn dat er verschillende Nederlands sprekende mensen werken waaronder ook bij de receptie.

Ook 3 hele mooie zwembaden op verschillende plekken door het park gelegen, 1 zwembad met Italiaans restaurant en 1 zwembad met tex mex en kinderbad met een bar voor drinken en ijs.

Nadeel van het kinderzwembad is dat het water erg koud was, dus ons zoontje van 1 jaar wilde er nauwelijks in,ook bij receptie gemeld maar die zeiden het niet te mogen verwarmen omdat het augustus is.

Het eten was niks aparts en vaak hetzelfde.

Gereisd familie in augustus 2017

Fantastisch!

Johan Vantomme, 2-8-2017

Het leukste was een aangenaam hotel en een zeer goed animatieteam, tevens een zeer mooie ligging!

Het minst leuke, Neckermann was vergeten te reserveren??

Om 23 uur aangekomen en dan meer dan een uur wachten om alles in orde te maken, chapeau voor de werknemers aan de balie die het toch geregeld kregen!

Gereisd familie in juli 2017

hotel met zeer veel animatie

Larisa, 22-7-2017

Wij logeerden blok A, gelegen aan het kinderzwembad, voor ons was dit perfect daar we een zoontje van 3 jaar hebben en dus niet ver moesten stappen.

Spijtig dat het zwembad pas om 10u open gaat, ook de kinderanimatie begint te laat, van 10u30 tot 12u.

Dat het hotel afgelegen is moet ik misschien niet meer vermelden daar dit wel duidelijk in de brochure staat, er zijn een 3 tal supermercado's in de straat, dus indien je iets nodig hebt moet je niet ver lopen. Wat ook duidelijk in de brochure staat is Culinaire Verwennerij en daar ben ik het absoluut niet mee eens. Het ontbijt is perfect, alles wat je kan denken is er aanwezig.

Het avondmaal is echter geen culinaire verwennerij. Het is eentonig en lauw ipv warm. Mijn zoontje weende dat zijn eten koud was, dus ging ik dit dan opwarmen in de microgolf, dus als een kindje het al smaakt is het wel overduidelijk! Showcooking was er niet echt, er stond iedere dag een kok vis en vlees vers te bakken, maar dit kan perfect in de keuken gebeuren want dat is geen showcooking.

Het buffet lijkt enorm ruim maar eigenlijk is de ene kant van het buffet een weerspiegeling van de andere kant. Het is niet zo dat wij dit hotel vergelijken met hotels met 5 sterren, maar als we kijken naar de hotels waar we de vorige jaren geweest (tenerife) zijn was dit voor ons toch minder goed.

Gereisd familie in juli 2017

geweldig

A.Nieuwendijk, 11-7-2017

Wij kwamen om 12.00uur s'middags aan en kregen meteen ons all incl bandje en de kamers waren ook al beschikbaar, daar werden we naar toe gebracht met een golfkar,de kamers zijn zeer netjes en schoon,alleen maakte de ventilator veel lawaai en we konden hem niet uit zetten. Bij de receptie gevraagd of zij die voor ons konden uit zetten en dat werd meteen gedaan.Ook vroegen we een extra kussen en dat was er ook direct, wat een servies.De mensen bij de receptie kunnen je ook goed op weg helpen als je naar een andere plaats op het eiland gaat met de auto en vertellen ook waar je het beste kunt parkeren.Er zijn genoeg bedjes beschikbaar op het hele park en je kunt badhanddoeken huren die je 3X per week kunt omwisselen.In de omgeving zijn links en recht van het hotel een suppermarkt waar je ook bij een geldautomaat geld kunt pinnen.Van touroperator kwam er 3X per week een hostes.Wij vertrokken om !8.30 uur naar huis en konden nog de hele dag gebruik maken van onze all incl.Ook konden we nog een kamer gebruiken tot 18.00 uur.We hebben een geweldige vakantie gehad.Alleen jammer dat er alleen gratis wifi in de lounge is en als je dat op je kamer wilt daar veel voor moet betalen en dat slechts voor een apparaat is.Dat is niet meer van deze tijd.De transfer van en naar het vliegveld is wel 2 uur, maar je krijgt er wel wat voor,jammer dat er in de bus geen toilet is dat zou toch wel prettig zijn voor zo'n lange reis zeker met veel kleine kinderen.Verder niets dan lof en hoop dat er aan de min punten iets gedaan kan worden.Dank voor de fijne vakantie.
Gereisd familie in juni 2017

Beach club een schot in de roos

hanscageman, 1-7-2017

Een prima hotel. Lekker ruim opgezet met div. losse gebouwen (bij zaten in gebouw F, lekker rustig) die toch dicht bijelkaar liggen. Keurige en schone kamers. Overdag geen moeite om vrije stoelen bij de zwembaden te zoeken. Ont bijt/diner was zeer uitgebreid en prima. Steeds wisselende onderdelen naast vaste keuzes (pasta, patat,...).

Obers zijn erg kindvriendelijk. In restaurant door vele kleine kinderen wel wat remoerig, maar dat was niet erg. Al met al een prima 14 daagse vakantie gehad.

Uitstpajes: eilandtour, noorddeel eiland, palma stad. Prima te doen, maar touroperator levert hier geen nederlandse gidsen mee. Jammer (maar ook geen ramp). Daarnaast nog 2 dagen auto gehuurd om oa grotten en Arta te zien. Aanraders.

Nadeeltjes: geen winkelstraat oid in de directe omgeving.

Gereisd met partner in juni 2017

Aanrader!

Ellen, 30-6-2017

Een aanrader voor wie een ontspannende vakantie wil met zijn jonge kinderen.

Kindvriendelijkheid is in dit hotel duidelijk heel belangrijk. Zowel onderhoudspersoneel, als aan de bar, als in het restaurant iedereen was even vriendelijk en geduldig.

Basic kamers waar toch alles aanwezig is wat je nodig hebt. Groot terras aan de kamers.

Hier en daar moet wel wat vernieuwd worden, maar niets dat storend was.

Propere zwembaden, waar zowel voor volwassenen als kinderen plezier verzekerd is.

Animatie in wel 5 verschillende talen!!!

Heel lekker en gevarieerd eten.

Wij komen zeker een keertje terug.

Prachtige vakantie

Redondo, 28-6-2017

Het hotel meer Noordoost gelegen, op 3,5km van Cala Ratjada en ligt dus ver van de meer toeristische zones rond Palma, El Arrenal, Magaluv.

Cala Ratjada is een klein mooi stadje dat eenvoudig met de bus of het toeristentreintje te bereiken is en het bezoeken waard is.

Het hotel is dan weer ideaal voor gezinnen met jonge kinderen (+-3-4j). Er is een kinderzwembad waar ze zich kostelijk kunnen amuseren. Buiten dit zwembad zijn er nog 2 grotere en diepere zwembaden met telkens een kleine afgebakende zwembad zone voor de kleintjes. Het eten is goed en gevarieerd, de bediening zeer vriendelijk. Het hotel is heel proper. Aan elk van de 3 zwembaden is ook een bar Voor de sportievelingen is er heel veel te doen. Er zijn 11! tennisvelden, een klein voetbalveldje, basketbalveld, beachvolley, fitness met airco, ping pong etc... Voor elk wat wils. Fitness en tennis zijn wel tegen betaling.

Elke avond is er animatie voor de jongsten en de volwassenen voorzien.

Het animatie team bestaat uit Nederlands, Spaans, Engels, Spaans en Duits sprekenden.

Gereisd familie in juni 2017

Super tevreden over de hele lijn!

Jeroen claesen, 5-6-2017

Zeer goed hotel, we zijn er geweest met 2 kinderen van 4 en 6 jaar en hebben ons super geamuseerd.

Er is de hele dag animatie voor jong en oud voorzien zodat er op geen dood moment was in onze vakantie.

Ook de avond animatie was zeer leuk met een leuke mini disco en erna een show van behoorlijk goed niveau.

Het ontbijt en avond eten zeer goed in orde met genoeg variatie.

Het middagmaal nuttigden wij in 1 van de 2 a la carte snackbars, en die waren ook top.

Het enige min punt is dat er in de snack bars aan tafel gerookt werd, dit vonden wij als niet rokers met 2 kinderen storend.

Voor de rest Super goed hotel en echte aanrader met jonge kinderen!

Gereisd familie in mei 2017

Fantastich Hotel, echte aanrader!!

Sofie D, 30-5-2017

Prachtig hotel met lekker en gevarieerd eten, vriendelijk personeel, ook Nederlandstalige animators, perfect voor kleine kinderen, mooie ligging en strand. enkel jammer voor de lange (2u) transfer. Zeker de moeite om nog eens terug te gaan.

Super! Top! Voltreffer!

Kelly Fredrickx, 29-5-2017

Heel leuk hotel, groot domein, voor elk wat wils, zwembaden zijn leuk, veel ligplaatsen. Lekkere keuken met veel variatie. Hotel ook gericht op groepen, voldoende grote tafels in het restaurant. Wij verbleven in half penion, hebben een clubcard aan receptie gevraagd en kregen dan 20% op bestellingen, zeker de moeite! Hebben ons geamuseerd, komen zeker nog eens terug!
Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beach Club Font de Sa Cala in Capdepera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beach Club Font de Sa Cala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beach Club Font de Sa Cala scoort een 8.65 uit 10 op basis van 228 reviews.