Hotel Sol Radiante **

Hotel Sol Radiante
Sol Radiante

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Radiante bij:

1 review over Hotel Sol Radiante in het Nederlands

eenvoudig maar okay

Jenny, 15-8-2014

lastminute geboekt tijdens hoogseizoen tegen een aantrekkelijke prijs. Betrof een 2-kamer appartement bezocht met 2 volwassenen en 2 kinderen. 2 kinderen sliepen in de woonkamer op slaapbank. Appartement aan de krappe kant met 4 personen maar je hebt niet veel ruimte nodig om te slapen. Keuken uitgerust met 2 opwarmplaatjes. Voor eenvoudige maaltijden goed te doen. Uitzet vd keuken was wel miniem. Appartement was schoon bij aankomst. Er werd niet schoongemaakt tijdens de 10 dagen dat we er zaten, wel 1 x schone handdoeken. Geen tv, airco of zwembad. Appartement hoort bij het hotel Canyamel Classic. In ons geval hadden we geboekt bij een reisaanbieder waarbij je ook gebruik van het zwembad van voornoemd hotel mag maken.

Inchecken overigens ook bij voornoemd hotel maar was nergens vermeld. Er staat ook geen naam(bord) op het complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Radiante in Canyamel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Radiante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Radiante scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.