Hotel Mayurca ****

Hotel Mayurca
Mayurca
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mayurca bij:

2 reviews over Hotel Mayurca in het Nederlands

Uitstekend

Puk en Piet, 8-9-2010

We hebben hier een prima verblijf gehad. Het is een kleinschalig hotel; leuk zwembadje / bar / restaurant / ijssalon / tuin. Onze kamer was mooi gerenoveerd; maar nog wel gehorig (oordopjes meenemen). Even zeuren: hier en daar is het hotel een beetje oudbollig; maar het past er ook wel bij. Ook om het hoekje stofzuigen kan geen kwaad. Personeel super aardig; geen last gehad van eigenaren. Huur van bad handoeken + koelkast werd niet in rekening gebracht; aardig! Op kruip afstand van het strand, locatie dus top. Ontbijt was trouwens niet super uitgebreid; er was afwisseling maar dat was het dan ook. 2.20 voor verse jus vragen is dom. Al met al : AANRADER !
Gereisd met partner in september 2010

Geweldig ontbijt!!! Geweldige ligging!

Fred en Nicolette, 19-2-2010

Ja dat begint positief, zijn we ook over het algemeen. Alleen ..............

Helaas de service is slecht. Niet de service van het personeel, maar van de eigenaren zelf. Je kan iets te eten of drinken bestellen en je betaald als je weggaat. Tussendoor wilden we de rekening alvast betalen, en helaas dingen klopten niet en dat werd de volgende dag pas opgelost. Dat valt dan hard tegen.

Ook was 1 van de eigenaren erg onbeschoft naar me.

Maar ondanks die paar negatieve punten hebben we heerlijk genoten van onze vakantie.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayurca in Canyamel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayurca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mayurca scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.