Aparthotel Canyamel Park ***

Canyamel Park
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Canyamel Park bij:

3 reviews over Aparthotel Canyamel Park in het Nederlands

Fantastisch hotel, schoon, pas helemaal vernieuwd

M.van der Burg van Egmomd, 28-9-2016

Smaakvol hotel zowel het eten als de inrichting, heel vriendelijk en goed geïnformeerd personeel.

Hotel kleinschalig in een klein dorpje, je gaat hier naar toe voor een rustige vakantie, geen massa toerisme en. Niet zo geschikt voor discogangers. Wij zijn er 10 dagen geweest en vonden het geweldig, wij gaan er zeker nog eens naar terug.

Oostelijk Majorca is meer bebost en ook wel heuvelachtig, wij vonden de rit van het vliegveld vrij lang ongeveer 90 km.

Maar de rit ernaar toe is ook erg mooi door het landschap. Aanrader !!! P.s weinig tot geen kinder fasaliteiten.

Gereisd met partner in mei 2016

fijne rustige accomodatie

annette, 21-8-2010

Door een overboeking zijn we 3 dagen later op deze lokatie aangekomen.

Wij zaten met twee kinderen van 10 en 17 jaar in het apart gelegen appartementen gebouw. Dit zag er allemaal netjes uit. Voor de jongste was er genoeg te doen en deed de animator ontzettend zijn best. Voor de oudste viel er niet veel te beleven en was een spelletje 'Wasserbal' aan het eind van de middag het hoogtepunt van de dag. Het strand is niet ver lopen en er staan genoeg bomen die schaduw geven.

Busverbindingen naar naastgelegen grotere plaatsen laat zeer te wensen over.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

geweldige locatie

Hans, 26-8-2009

Prima app.komplex, we zijn een gezin met 2 kinderen.

Fijne receptioniste (carmen)regel alles voor je, en lachwekkend en bezorgzame barman (pedro).

Een aan te raden vakantieplaats

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Canyamel Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Canyamel Park in Canyamel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Canyamel Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Canyamel Park scoort een 7.64 uit 10 op basis van 5 reviews.