Hotel Suneo Club Haiti

Hotel Suneo Club Haiti
Suneo Club Haiti

12 reviews over Hotel Suneo Club Haiti in het Nederlands

Top hotel op top locatie

Ricardo, 29-9-2017

Gevarieerd eten. Zwembad was te klein. Vriendelijk personeel erg schoon. Elke dag schone lakens. Elka dag werd de temperatuur van het eten gecheckt. Kortom top.
Gereisd met partner in september 2017

Leuk maar niet voor herhaling

Joanyida, 5-9-2017

Bij aankomst om 00.30 niks te krijgen alleen een beker water ook na navraag vind ik zeer slecht voor een all in hotel zeer lawaaierig hotel veel kinderen die over de gang rennen en schreeuwen vooral de wegkant eten op zich goed maar erg Engels en niet veel variatie snacks eenvoudig koffie bij ontbijt niet te drinken maar om 10 uur aan de bar wel goed zwembad is klein in hoofdsezoen niet genoeg plek voor iedereen moet je handdoeken leggen te weinig parasols veel waren ook stuk strand op kleine afstand wel super maar ook zeer druk veel souvernierswinkeltjes in de buurt in de avond is er te weinig zit plek voor iedereen buiten voor wat oudere kinderen is er niet veel te doen op poolbiljard na en de WiFi is gratis maar zeer slecht doet het eigenlijk niet kamers eenvoudig maar netjes elke dag schoongemaakt en schone handdoeken al met al leuke vakantie gehad maar geen 3 sterren waard
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Schone kamers

Kirsten van Strik, 2-9-2017

Kamers waren schoon, niet heel groot maar prima, wij hadden met z'n 3en een standaard kamer, hier werd dan gewoon een bed bij op gezet, dat was voor ons prima.

Bvn tv op de kamer.

Heerlijk all inclusieve buffet.

Fijn dat er ook een 16+ zwembad is, daar is het lekker rustig!

Zeer mooi strand op 10 minuten afstand met een grote boulevard met winkels en restaurants

Gereisd met vrienden in juni 2017

Zeer goed,hotel voor,een driesterren

De poorter, 30-5-2017

Niets op aan te merken, alleen de degoutante Engelsen
Gereisd met partner in mei 2017

Nooit meer

R van Eijk, 30-5-2017

De foto's en beschrijving zijn mooier en beter dan het in werkelijkheid is! Personeel over het algemeen zeer onvriendelijk! Halen je glas of bord weg voor dat het leeg is.Bedden zijn prima,eten elke dag het zelfde geen variatie.de strandbedjes zijn smerig en/of kapot. Sorry touroperator dit is geen 3 sterren waardig hooguit 1 ster. Zonde van deze duur betaalde vakantie
Gereisd met partner in mei 2017

vriendelijk personeel!

gea lukens, 13-9-2016

Een op zich prima hotel vriendelijk personeel en lekker eten.

Kamers voor alleengaande erg klein. Je krijgt echt een eenpersoonskamer en geen 2 persoons voor alleengebruik. Kamer is 2 meter breed. Klein balkon die naar de hoek naar beneden afloopt om als het nat is het water weg te laten lopen. Op zich goed maar als je 7 hoog is en de vloer loopt nogal schuin af geen lekker gevoel.

Bedjes bij zwembad al vroeg bezet maar omdat ik een strandganger ben geen probleem.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goed hotel!! Ligging perfect!

Heetebrij, 21-8-2016

Goed hotel! Eten elke dag anders, las eerder dat het zeer gericht is op de Engelse, wij gaan geregeld naar 5 sterren maar ook daar treft je het aan. Er ligt gewoon ook kaas,worst,jam en chocoladepasta.

Ja een min puntje bedjes zijn vroeg gereserveerd, voor 8:00 ligt het meestal al vol. Animatie zijn niet opdringerig je doet mee of niet.

Ligging vlak bij het mooie zand strand, heb je kinderen koop een duikbril met snorkel ook voor je zelf! Adembenemends mooi!! Winkelcentrum, je gaat uit het hotel linksaf circa 200 mtt lopen en dan rechts. Wat ons opviel was dat het zeer betaalbaar is! Huur een auto, alles is perfect aangegeven en prima te rijden. Arta, grotten bezoeken, alcudia.

Als laatste wij werden opgehaald rond 15:45, gebruik van eten en drinken ging gewoon door, hebben wij anders meegemaakt bij de luxere hotels. Wil je je eigen opfrissen ook dat kan reserveer een dag voor vertrek een kamer die hebben hun speciaal op de bovenste etage per kamer een half uur geen kosten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

niet meer dan 3 sterren waard

Irma, 2-8-2016

De kamers zijn prima en heel schoon. Het eten is heel gevarieerd en lekker. Wel veel op de Engelse gericht.

De ruimte bij het zwembad is veel te klein. Je zit met 8 rijen bedjes achter elkaar. Verschrikkelijk uitzicht heb je dan. Je kunt er nauwelijks langs lopen. Om 6.45 moet je je handdoeken wel weg leggen want als je later gaat heb je geen 4 bedjes bij elkaar of zelfs helemaal geen bedje meer. Er waren ook weinig parasols. Sommige kapot. Ze werden zelfs parasols weggehaald bij je bedje door andere gasten zodra je er even niet was.

Het terras buiten was veel te klein ´s avonds. De gasten verbleven dan ook rond het zwembad en maakte er dan een enorme rommel van. Binnen was er ook weinig ruimte om rustig te zitten en veel herrie.

Animatie team doet het overdag leuk. ´s avonds was er niets aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Een hotel goed eten en drinken

bakxduifje, 15-7-2016

De accomodatie vooral bij het zwembad is te klein voor al de mensen je zit zowat bij elkaar op schoot en waar je in de avond kan zitten is heel erg lawaaierig en haast geen plaats om rustig te zitten , te veel lawaai
Gereisd met vrienden in juni 2016

Top vakantie!

Linda, 3-7-2016

Pas terug van deze top locatie. Alles was boven verwachting goed! Wij hadden een familie kamer geboekt, omdat dit dezelfde prijs was. In de omschrijving van het hotel stond dat wij 1 twee persoons- bed hadden en één stapelbed. Tot onze grote positieve verrassing was het een gewoon één persoons- bed! De kamers zijn keurig netjes, personeel heel vriendelijk en het eten was super! Het lunch en diner buffet was elke dag anders, zodat het je niet ging vervelen na een paar dagen..Haiti is een hotel waar ongeveer 200 mensen verblijven, maar het straalt toch enorme rust uit. Alles is kleinschalig opgezet. Wij kwamen laat aan, maar er stonden netjes bordjes opgemaakt met eten en keurig afgedekt met folie. We mochten te drinken pakken wat we wilden, ook al waren we laat. Op onze laatste dag vlogen we laat, dus we hadden de halve dag geen kamer meer. Je kan een klein hotelkamertje gratis reserveren voor 30 minuten, zodat je toch nog even lekker kan douche. De service is dus toppie!

Helaas vond ik de service van touroperator ontzettend slecht! Bij aankomst geen Nederlandse reisleiding en welkoms envelop. Tijdens de busreis naar het hotel was er geen reisleidster aanwezig om de accommodaties op te noemen en de buschauffeur zei dit ook niet duidelijk! We hebben ook geen enkel nummer gehad van de reisleiding en geen noodnummer! Wij zagen de avond voor vertrek dat onze vlucht niet op het bord met de ophaaltijden stond. Overdag zit er wel iemand van touroperator in de hal aan een info tafel, maar daarna kan je het uitzoeken.Uiteindelijk heb ik de tijd moeten achterhalen via touroperator Nederland.

Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Suneo Club Haiti bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Suneo Club Haiti in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Suneo Club Haiti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Suneo Club Haiti scoort een 7.97 uit 10 op basis van 12 reviews.