Hotel Miramar Can Picafort ***

Miramar Can Picafort
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Miramar Can Picafort bij:

2 reviews over Hotel Miramar Can Picafort in het Nederlands

Goed voor een 3 sterren hotel.

Bert Grolleman, 20-8-2010

Geboekt via een touroperator, vliegen via Münster-Osnabrück (Geweldig vliegveld). Ligt vlakbij het strand (ca. 10 meter!!) Bezoekers Hotel overwegend Duits. Is niets mis mee, alleen het hotel is daar ook erg op ingesteld. De menu's waren voornamelijk Duits getint, vooral het avondeten (Nudeln dit, Nudeln dat). Daar lag voor ons ook het pijnpunt, wij waren ingedeeld voor het avondeten op ca. 20.30 uur. Dat was voor onze begrippen te laat. Wij zijn dan ook elke dag uit eten geweest. Is prima te doen want er is een overvloed aan restaurantjes waar je voor weinig geld echt prima kunt eten. o.a. Spaans, waar waren we ook alweer op vakantie...? Personeel zeer vriendelijk en attent. De kamers hielden niet over, maar waren schoon. (Elke dag werd de kamer verschoond) Op de laatste dag werden we om 18.00 uur opgehaald. Bij dit hotel kun je de koffers op een afgesloten locatie deponeren, waar je dan ook nog kunt douchen en je verder opknappen voor de terugreis. Hebben we als zeer prettig ervaren!
Gereisd met partner in augustus 2010

fIJN HOTEL vriendelijke persooneel

Esther den Uyl, 7-8-2008

wij hebben dit hotel via Duidsland geboekt,er waren ook bijna geen Nederlanders.Kamer zijn netjes alleen ons balkon was super klein eigelijk niet op te zitten (mede door een betonnen rand die er op zat kamer 507 zaten wij)Onze zoon zat 6 hoog daar zat die rand niet maar de balkon zijn echt klein.Eten is goed alleen gezetten tijden bv ontbijt van 8t/m9:15 of van 9:30t/m10:45 en avond eten gaat het ook zo.het strand voor het hotel liggen rotsen in maar een paar meter verder is dat weg.bedden worden verhuurd a 4,50 komt van zelf iemand langs.
Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miramar Can Picafort in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miramar Can Picafort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Miramar Can Picafort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.