Hotel JS Yate ***

7,2

11 reviews over Hotel JS Yate in het Nederlands

Prijs / Kwaliteit gied

Karin Maat, 26-8-2017

Het hotel geboekt op All inclusivebasis. Kamers sober maar ruim met airco. Wat ons opviel dat er geen rookmelders hingen. Het eten is smaakvol en gevarieerd. Personeel zeer vriendelijk.Het zwembad klein.En ook hier handdoekjes leggen. WiFi kost €15 p.w en geen ontvangst in de kamer..alleen in de lobby.Meerendeels Duitse en Engelse gasten Parkeerplaats zeer moeilijk te krijgen voor je huurauto in de omliggende straten. Strand op loopafstand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Anita, 21-1-2016

Het eten was heel gevarieerd en het personeel erg vriendelijk. Lekker dicht bij het strand. De plaatsen in de zon rond het zwembad beperkt, maar wel altijd een bed beschikbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Goed hotel

Frank, 26-8-2015

Goed hotel, schoon, prima bedden.

Eten en drinken volop aanwezig en goed.

Gastvrij hotel en personeel zeer vriendelijk.

Is een Duits hotel waarschijnlijk, en dat is te merken. Veel duitsers en personeel spreekt ook duits. Maar met engels komen ze ook een eind.

Als enigste min puntje, is dat de borden glazen niet altijd schoon waren. Maar dat was alleen even goed op letten

Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel JS Yate bij:

Mooi hotel met goede ligging

mevrouw Woesthoff, 9-6-2014

Bij aankomst konden we gelijk onze kamer in. Vriendelijk personeel en wat erg fijn was dat we elke dag schone handdoeken kregen en bed opgemaakt werd. Het ontbijt en de lunch is prima. Het diner is ook best goed, maar af en toe wel uit eten geweest.
Gereisd met partner in juni 2014

Als je gek bent op Duitsers......

Szn, 4-7-2013

Hotel is over het algemeen netjes. De kamers worden elke dag goed schoongemaakt. De inrichting van de kamers is wat gedateerd. Het hotel ligt op ongeveer 50-100 meter van het strand. Het personeel is heel behulpzaam en klantvriendelijk. Er wordt veel moeite gedaan om je vragen te beantwoorden. Het eten is heel slecht. Geen variatie. Elke dag frites, spaghetti en dezelfde groente (zowel bij lunch als diner). Als je geen vleeseter bent of alleen vis eet dan blijft er weinig over. Er verblijven alleen maar Duitsers. Dus als je je Duits wil bijspijkeren of geen keuze kon maken tussen Spanje en Duitsland dan is dit de ideale plek. Overal word je in het Duits aangesproken, niet alleen in het hotel, maar zelfs in elke winkel in het plaatsje.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Goeie plek

Dennie Willemsen, 13-7-2011

Hotel Yate in can picafort is een leuk en rustig hotel om heen te gaan, het eten is niet altijd even warm, maar best wel lekker. Het strand is echt heel dichtbij 100 meter lopen ongeveer en je zit eigenlijks midden in het centrum wat ook wel fijn is.

Verder 9 leuke dagen gehad in het hotel, met vriendelijks personeel.

Gereisd met partner in juli 2011

Een goed 3 sterren hotel.

nicole1988, 27-1-2011

Slechts 100 meter van het strand. Het eten was prima, maar niet zoveel keuze. Wel lekker voor de mensen die vis eten. De kamers waren netjes en eenvoudig, maar daarvoor is het ook een 3 sterren hotel. Verder is het wel minder dat je voor de stoelen en paracol op het strand moet betalen (10 euro per dag).
Gereisd met partner in januari 2009

Netjes

Linda, 18-9-2009

Super vriendelijk personeel,

Net rustig hotel.

Nette kamers en lekker eten!

Niet geschikt voor kleine kinderen.

Dichtbij strand en centrum!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Goed 3 sterren hotel

Wilma, 16-8-2009

Wij zijn zojuist terug van Hotel Yate. De ligging is perfect ongeveer 150 meter van strand en het levendige centrum.

We kwamen aan om 11.00 uur en konden meteeen in onze kamer (perfect). We vertrokken om 18.00 uur en konden nog de gehele dag gebruik maken van all inclusive.

De kamers zijn wel erg oud maar werden elke dag keurig schoongemaakt. De bufetten waren eenvoudig maar voor 3 sterren prima. Het zwembad was erg klein. Er was de gehele dag annimatie voor alle leeftijdsgroepen. Het hotel werd gedurende onze periode (1/8 t/m 15/8) vooral bezocht door russen en duitsers en erg weinig nederlanders.

Excursies zijn goed te boeken rechtstreeks via het hotel i.p.v. reisaanbieder vaak aanzienlijk goedkoper!!

Het is leuk om eens fietsen te huren die worden veelvuldig aangeboden.

Gereisd met partner in augustus 2009

Prima hotel

Annemiek, 9-7-2008

net terug van 8 dagen hotel yate. Wij hebben een goede vakantie gehad. Het eten is goed en voldoende variatie. De kamer waren erg schoon en groot. Wordt elke dag goed schoongemaakt. Het hotel is 100m. van het strand en centerum! Het zwembad is wel klein maar omdat je zo dicht bij het strand bent ga je daar vaak naar toe. Elke avond is er iets te doen in het hotel zoals een dansavond. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! veel engelse en duitse gasten maar dat vonden wij geen probleem!

Hotel Yate is zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel JS Yate bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JS Yate in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JS Yate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JS Yate scoort een 7.18 uit 10 op basis van 14 reviews.