Hotel Gran Playa ****

Hotel Gran Playa
Gran Playa
8,7

18 reviews over Hotel Gran Playa in het Nederlands

Fijne accomodatie in levendig plaatsje

Frits en Marian, 3-8-2017

Goed hotel met eenvoudige, schone kamer. Midden in levendig Can Picafort en vlak bij boulevard en strand. Zwembad eigenlijk te klein voor aantal gasten. Te weinig ligbedden, helemaal door de eeuwige handdoekenleggers. In hoogseizoen elke avond entertainment. Bediening in restaurant zeer attent en vriendelijk. Adults only. Restaurants en barretjes in overvloed vlakbij. Supermarkt in de buurt. Ook autoverhuur: aan de overkant.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel

Pieter, 17-5-2017

Hotel voor adults only, dus geen, kleine, kinderen met bijbehorende herrie en onrust. Erg prettig. Veelal dus ook wat ouder publiek. Ligging vlak bij toeristisch centrum en strand. Onlangs gerenoveerd. Kamers modern en schoon. 's avonds animatie voor de liefhebbers. Uitgebreid ontbijtbuffet. Behulpzaam personeel. Onduidelijkheid over transfer terug naar het vliegveld werd bij voorbeeld vlot opgepakt en opgelost door het receptiepersoneel, ondanks dat het een externe vervoerder betrof. Zwembad wat klein maar met het strand om de hoek maakte dat verder niet veel uit. Mochten we in de toekomst opnieuw naar Ca'n Picafort gaan, dan boeken we zeker weer dit hotel.
Gereisd met partner in mei 2017

centraal ligging en prima keuken

Niro, 27-10-2016

Probeer een kamer die dichtbij de open straatbar ligt te vermijden,

ontzettend lawaai(tenzij men hier van houd).

wij kregen kamer aan de noordkant 3 hoog uitzicht op rustige straat,en beetje zeezicht.

In het restaurant kan het druk zijn,beter na19.30 uur gaan eten.

Eten 3 soorten vis en vlees. Ook direkt van de warme plaat (showcooking)

kamer schoonmaak en aanvulling douchegel e.d zeer matig.

Volgens receptonist wordt het hotel dit najaar gerenoveerd.

Gereisd met partner in oktober 2016

Zeker fantastisch !

Dom Robert, 12-10-2016

Gewoon gaan genieten van de rust, service en klantvriendelijkheid.

Mooi net hotel met op loopafstand het strand, buffetten om u tegen te zeggen en een zeer grote vrijheid wat de accommodaties betreft.

Een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in september 2016

Super hotel

Luyckx ilse, 16-9-2016

Zeer rustig en goedgelegen hotel. Lekker eten. Zeer proper.
Gereisd met partner in januari 2016

Fenomenaal Hotel met een geweldige keuken

Marja & Marco Dijkstra, 3-7-2016

De diversiteit en hoge kwaliteit van het eten. De prima ligging, zowel dicht bij het strand als centrum. Goede - zij het ietwat gedateerde kamers- met alles erop en aan. Zeer vriendelijk personeel en elke dag (enigszins overdreven) schoonmaak van de kamers! Niet kindvriendelijk, maar daar is het ook een 'adult' hotel voor. Prima zwembad voor afkoeling en ruim voldoende luxe ligbedden aanwezig. Onderdeel van de THB Hotels concern, waarvan er 16 van zijn. Met andere woorden. 'we hebben nog even te gaan'.
Gereisd met partner in juni 2016

Super Hotel

Lisett, 9-6-2016

THB GRan Playa is een super fijn Hotel, het heeft een perfecte ligging in het centrum en ook super kort bij het strand. Het is een kleiner Hotel waar je echt als gast behandeld word, kamers zijn niet groot maar wel schoon, en er word ook iedere dag met zorg schoongemaakt en altijd schone handdoeken. Wij hadden Halfpension, het eten zowel s'morgens en s'avonds was perfect klaar gemaakt er was altijd voldoende eten aanwezig. Het personeel was altijd goedlachs en zeer vriendelijk, en je kon in het Engels en Duits heel goed met hun praten. Zwembad is niet al te groot maar ook erg schoon, bedjes waren er genoeg. Je hoefde niet in alle vroegte handdoeken te gaan leggen waar ik zelf een hekel aan heb. Al met al was het een geslaagde vakantie, en het stadje Can Picaford is heel leuk, en het heeft een heel mooi strand en leuke boulevard om heerlijk de avond door te brengen. Wij zullen zeker terug gaan naar het Hotel en ook naar de Plaats.....
Gereisd met partner in mei 2016

Mooi, schoon hotel

Elly, 19-8-2015

Het hotel ligt middenin het centrum van gezellige winkelstraat, barretjes, veel levendigheid. Heel dichtbij het strand. Cocktails 1 tot nr.3 op de kaart moet je betalen, de rest zijn wel gewoon gratis. Eten vond ik goed, mijn partner vond dit wat minder. Maar er is genoeg variatie. Personeel is super vriendelijk, hotel is perfect schoon. Iedere dag schone handdoeken. Er is handdoekservice voor zwembad/strand. Ik zou er absoluut nog een x naartoe gaan. Het enige minpunt is het zwembad, deze is te klein en veeeeel te warm voor afkoeling in hoogzomer. Kamers vrij klein
Gereisd met partner in augustus 2015

Prima Hotel

anoniem, 9-8-2015

Prima Hotel, eten was prima, bediening TOP!

Alleen last van iets te veel ge-en verboden.

Jammer dat er onderscheid werd gemaakt tussen All Inclusieve en overige gasten.

Gereisd met partner in augustus 2015

Op en top luxe!

A., 24-5-2015

Het hotel is gelegen in een gezellige winkelstraat en staat vrijwel direct aan het strand. Het is geen groot hotel, dus ik adviseer niet om hier langer dan een week te verblijven, dan heb je alles wel gezien. De kamers zijn netjes en stralen luxe uit. Er wordt dagelijks schoongemaakt. Het zwembad is klein, maar wel netjes.

Het restaurant is netjes en er is veel variatie in eten. Er wordt door het personeel echt zorg gedragen dat het er allemaal netjes bij ligt.

Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam.

Let wel op dat als je op basis van All Inclusieve bent, de cocktails niet inclusief zijn. Je betaald hier dan de helft van de prijs voor. Dat vonden wij erg jammer en zijn wij niet gewend van andere all in hotels.

Op de dag van vertrek moet je uiterlijk 12.00 uur zijn uitgecheckt, maar tegen een hele kleine vergoeding kun je nog de hele dag blijven en overal gewoon gebruik van blijven maken. Erg fijn!

Gereisd met partner in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gran Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Playa in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gran Playa scoort een 8.65 uit 10 op basis van 20 reviews.