Aparthotel Alzinar Mar ****

8,1

58 reviews over Aparthotel Alzinar Mar in het Nederlands

Erg mooi hotel

Marloes, 12-5-2017

Wij zaten in gebouw 3, junior suite. Dit was het gerenoveerde gedeelte. Erg mooie kamer. Elke dag goed schoon en schone handdoeken.

Elke dag erg afwisselend eten, zowel ochtend als avond. Vriendelijk personeel. Entertainment was niet helemaal ons ding. Qua afstand dicht bij het strand maar wel hellende weg waardoor het verder lijkt op de terugweg.

Bij het zwembad genoeg bedjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig

Sanne, 20-2-2017

Het was echt geweldig in Aparthotel Alzinar Mar! Het liefste zou ik dit jaar weer direct dit hotel boeken, maar ik heb nog een zoontje van 12 en jammer genoeg is het hotel vanaf dit jaar 18 plus geworden. De ligging was top! Het hotel lag in een leuk plaatjes. Er was elke avond aan de boulevard en markt wat goed op loop afstand was. Genoeg bedjes ondanks we in het hoog seizoen waren. De kamers waren ruim en schoon en het eten was top! wij hadden zowel ontbijt en avondeten en altijd was er genoeg keuze. Super vriendelijk personeel. Ze stonden altijd voor je klaar. Dit hotel is erg uniek door het grote zwembad. Dit kon niet beter. Wij hebben de vakantie van ons leven gehad!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super hotel met vriendelijk personeel

Han, 5-9-2016

Het is een fijn hotel met mooie ruime kamers. Erg vriendelijk personeel, niks was teveel gevraagd. De mensen van het restaurant waren altijd erg leuk met onze kinderen. Het eten was elke dag anders en voor spaanse begrippen goed te eten.

Het zwembad is leuk voor de kleinere kids met glijbaantjes en watersproeiers. Animatie elke dag ongeveer hetzelfde maar super leuk met de kids. vooral superman doet het erg leuk. Elke dag is er minidisco en daarna een aantal keren een spectaculaire show gehad. Het strand is op loopafstand ook prima te doen met kleine kinderen. Al met al hebben wij een super vakantie gehad en raden we deze accommodatie zeker aan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijn hotel! Super personeel

Marielle, 15-4-2016

Hotel is super schoon erg lekker eten en zelfs de cocktails all incl. Erg groot zwembad met meer dan genoeg stoelen.

We waren in dit hotel omdat onze dochter de laatste week van haar stage hier doorbracht. Ze werd zeer slecht door de leidinggevende van de animatie behandeld. Zelfs andere gasten en personeel en zelfs de chef van de horeca vonden dit. Dit maakte dat wij niet helemaal eerlijk hierover kunnen beoordelen. Hotel ligt wel een stukje lopen van het strand af. Ligt aan de doorgaande weg maar hier hoor je niks van. Om 23.00 is het overal rustig.

Gereisd met partner in oktober 2015

Goed!

Ferry, 25-8-2014

+ goede kamer

+ goed eten (over het algemeen)

+ zwembad lekker ruim, weinig chloor

+ schoon, dagelijks schoonmaak (muv zondag) en schone handdoeken (ook op zondag)

- kinderbad behoorlijk koud

- animatie 100% Duits (voor NL niet leuk)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Voor ons niet meer.

Suzanne, 9-6-2014

Het was voor ons de 8ste keer op Mallorca en nog nooit in z'n slecht hotel gezeten. Personeel heel onvriendelijk ons zoontje zat vol bulten van het zwembad. Receptie waren ze zeer onvriendelijk. Eten was goed. Bedjes gelukkig genoeg. Kamer zeer verouderd wel redelijk schoon.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Goed hotel voor zijn prijs

Frank Reulink, 1-9-2013

Goed eten met ruim voldoende keus.

Zeer mooi zwembad met genoeg plaats rondom en genoeg ligbedden. Aan te raden om gebruik te maken van de handdoeken service. Kost €10 en elke dag na het zwemmen inruilen voor schone. Geld krijg je aan het eind terug.

Erg vriendelijk personeel.

Ongeveer 85% Duitse gasten. Rest beetje Nederlands en Deens.

Animatie begint pas vanaf 20:30. Beetje laat voor de kids.

Animatieteam doet goed hun best om de kinderen te vermaken.

Kamers worden op zondag na elke dag schoon gemaakt.

Personeel probeert alles in en rondom het hotel zeer netjes te houden. Dit lijkt soms niet zo te zijn omdat in mijn ogen wel een begin gemaakt mag worden aan een kleine renovatie.

Strand op 10 minuutjes wandelen.

Al met al een prima vakantie gehad. De kinderen hebben zich ook prima vermaakt. Moest ze het zwembad uit trekken.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige vakantie

Renee, 23-8-2013

Heerlijke vakantie gehad! De kamer is aan de kleine kant maar we leefden gelukkig alleen maar buiten. Groot zwembad, apart pierenbad was fijn voor mijn zoontje want die vond het kinderbad met glijbaan en waterval beetje eng. Ligbedden zijn er in overvloed, parasols niet. Iedereen reserveert een parasol om 7u 's ochtends dus daar moet je optijd bij zijn.

Prima eten, vriendelijk personeel.

Hotel is gehorig maar mijn zoontje sliep daar overal doorheen en sliep al om 20u. Elke avond animatie (Duits) en overdag wordt er ook vanalles ondernomen. Geen laat van gehad!

Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken als je wilt. Van buiten ziet het gebouw er niet uitaar eenmaal binnen.. Netjes!!

Strand is 10in lopen maar stelt weinig voor, busreis 5 kwartier.

Kortom heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima vertoeven en goed eten

tukkers, 3-8-2013

2e jaar Mallorca en Ca'n Picafort. Alzina Mar is een prima hotel, geweldig zwembad en ook mooi apart kinderbad. Eten in buffetvorm maar kwalitatief goed, zeker niet alleen maar frituur, in tegendeel ! Hotel op kleine 10 minuten lopen van strand. We hadden zelf een drie kamer appartement, prima bedden maar wel wat gehorif
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

DUITS!!!! ( maar wel erg genoten!!)

marieke diependaal, 27-7-2013

4e vakantie in Mallorca en erg genoten.

Maar zoals de titel al omschrijft is het hele hotel Duits.

Zelfs aan de receptie werden we in het Duits aangesproken!!! de kinderanimatie, alle shows zijn in het Duits.

Musical Cats is nagesynchroniseerd, bingo alleen in het Duits.

Ok, de Duitse toeristen waren in de meerderheid maar er waren ook genoeg Nederlandse en Deense gezinnen om tenminste 1 animator uit dat land aan te nemen. Beetje jammer voor de kinderen, die zijn normaliter dol op de spelletjes en knutsel uurtjes, nu zijn ze er niet geweest.

Lange Busreis ( 2,5 uur) maar verder valt er echt niets op aan te merken.

Ook het plaatsje is erg leuk met ook mooie winkels naast de vele souvenirs shops, mooi schoon strand etc.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alzinar Mar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Alzinar Mar in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Alzinar Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Alzinar Mar scoort een 8.09 uit 10 op basis van 62 reviews.