Aparthotel Africamar ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Africamar bij:

3 reviews over Aparthotel Africamar in het Nederlands

aardig hotel

sas, 3-10-2014

Redelijke prijs, zeer vriendelijk personeel, zwembad buiten, wat k niet zo schoon vond. Grote tv in t restaurant. Wij hadden een appartement met een keuken, woonkamer, ruime slaapkamer en badkamer. Winkelcentrum is om de hoek, maar best prijzig. Restaurants ook best prijzig. Ik was er met partner en kind. Voor kinderen helaas weiniv activiteiten.
Gereisd met partner in september 2014

Prima

Thijs Janssen, 30-7-2012

Prima hotel, gunstige locatie en degelijke kamers.
Gereisd met partner in juli 2012

Huwelijksreis

William en Tiana, 28-11-2009

Jammer genoeg hadden we bij aankomst al de indruk te storen, onze kamer was erg klein en gehorig.Wanneer je je kamerdeur open deed stond je meteen naast de badkamer een meter verder stond een bed (heel onprettig je voelde zo de veringen ) met de kast en een halve meter daarnaast had je een balkon.We hadden bij reservatie een kamer aan de achterkant van het hotel gevraagt we kregen een kamer aan de voorkant.De zoon van het hotel was de enigste aardige gast daar en deed zich moeite voor je,maar de rest ..

De omgeving is gelukkig heel mooi, en restaurantjes kort bij je kunt niks eten in het hotel alleen maar iets drinken.

Let op wann je met het vliegtuig gaat dat je het eiland helemaal over moet om bij het hotel te komen en je dat zo'n 80eur kost aan taxi.

We zijn teleurgesteld in de service van dit hotel, gelukkig was er een mooie omgeving dat we niet teveel in onze kamer waren.er was zelfs géén tv aanwezig !

We hebben ons goed vermaakt,en dit enkel te danken aan de omgeving

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Africamar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Africamar in Ca'n Picafort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Africamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Africamar scoort een 8.13 uit 10 op basis van 4 reviews.