Accommodaties Can Pastilla

25° / 32°

1 september 2015

Can Pastilla
154 beoordelingen
Wordt Can Pastilla je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Can Pastilla.
Even geduld a.u.b.

Straal:
Zoover Awards 2015
Zoover Award Bronze (1)
Type accommodatie
Appartementen in Can Pastilla (2)
Hotels in Can Pastilla (22)
Aparthotels in Can Pastilla (3)
Hostels in Can Pastilla (1)
Scoort goed op
Aanbieders
Booking.com (24)
trivago (21)
Traveltroef.nl (19)
Boek direct bij Zoover (17)
Hotels.com (15)

0,9 km tot centrum
Fantastisch Hotel!beste van Can Pastilla
8,5
0,6 km tot centrum
Mooi hotel met veel luxerustig gelegen mooi en goed hotel
7,4
263 beoordelingen
goed,super,gaafPrima hotel!
8,4
22 beoordelingen
0,5 km tot centrum
AanraderPrima hotel met goede ligging
44 beoordelingen
0,5 km tot centrum
Een goed hotel!Heerlijk rustig hotel,
8,1
68 beoordelingen
nooit meerGeweldig genoten!
8,1
7 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Nooit meer een kamer met zeezichtErg goed, voor herhaling vatbaar. een aanrader
8,5
goedGoede keuze voor Can Pastilla
63 beoordelingen
0,7 km tot centrum
Dit nooit meervoor ons niet meer
7,7
0,1 km tot centrum
goed hotelWat zal ik erover zeggen...
7,3
24 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Prima hotelPrima!
10 beoordelingen
0,5 km tot centrum
Zeer goed hotel.Wel te doen
5 beoordelingen
1,4 km tot centrum
Prima prijs kwaliteit verhouding
17 beoordelingen
0,2 km tot centrum
prima prijs/kwaliteitPrijs kwaliteit zeer goed.
 1 2

Can Pastilla scoort een 8,0 uit 10, op basis van 154 beoordelingen
Wordt Can Pastilla je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Can Pastilla. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Can Pastilla. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Can Pastilla. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 22 Hotels, 3 Aparthotels en 1 Hostel in Can Pastilla. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 168 vakantiefoto's van Can Pastilla. Je kunt 4 video's van Can Pastilla bekijken. Lees de 154 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Can Pastilla. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Can Pastilla. Bekijk ook andere accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca.