Bed and Breakfast BnB Mallorca

9,6

6 reviews over Bed and Breakfast BnB Mallorca in het Nederlands

My home away from home

Jessy, 15-8-2017

Heerlijke plek om goed tot rust te komen. Kindvriendelijk en niet tussen al het feestend volk. Ideaal voor mij als gezinsvakantie. Mooie omgeving met alles binnen bereik. Goed bed en een nog beter ontbijt. Lekker elke ochtend vers brood en fruit en goeie koffie voor de liefhebber! Ik ben er met mijn gezin 11 dagen geweest en had eigenlijk nog wel een weekje langer willen blijven. Gastheer en vrouw zorgen dat je niks tekort komt, kortom een topvakantie! Bedankt toppers
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aan iedereen aan te bevelen

Stefanie, 14-8-2017

De bnb ligt een klein beetje van de bewoonde wereld zodat je geen last hebt van alle feestlui. Gelukkig is Mallorca niet heel groot en alles is makkelijk te bereiken binnen een half uurtje rijden. Zwembad is ontzettend schoon en de gastheer en -vrouw zijn zeer vriendelijk. Wij waren met ons zoontje van 1,5 waar ze een glijbaan en schommel voor neerzetten. Ontbijt is heerlijk, verse broodjes en fruit. Daarnaast kun je over het grote landgoed lopen en fruit plukken. Prima plekje voor stelletjes en gezinnetjes. Niet voor keiharde feestgangers. Bedden slapen heerlijk en je hebt je eigen badkamer. Veel privacy en zon. Ik zeg gaan!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heeeeerlijk verblijf!

Eef de Jonge, 1-8-2017

Ontzettend lieve gast- vrouw en -heer. Mijn familie en ik hebben een hele fijne tijd gehad met elke ochtend een zeer goed ontbijt. Ook konden we fijn gebruik maken van het mega zwembad en staan daar genoeg lekkere bedjes omheen. Alex en Claudia zijn super!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie bed and breakfast

Saskia boot, 12-7-2017

Mooie plek

Rustige omgeving

Aardige gastheer en gastvrouw

Met een huurauto ben je zo op alle mooie plekjes die Mallorca te bieden heeft

Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig

Eline Doggen, 2-5-2017

Het is een rustige en mooie locatie voor vakantie. Ik ben hier met mijn vriend naar toe gegaan in april en heb hier lekker kunnen relaxen. Het is dichtbij de mooie stad Alcudia, waar we samen lekker hebben kunnen eten aan de haven. De gastheer en vrouw zijn 2 ontzettend lieve en leuke mensen. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in april 2017

Mooie rustige plek om te ontspannen

Phil, 27-2-2017

B&B Mallorca is een geweldig mooie finca op een prachtige locatie!

De accommodatie was uitstekend, zeer ruim, comfortabel en brandschoon. Alle kamers hebben een eigen stijl en zijn met veel liefde voor details ingericht.

Claudia en Alex zijn super lieve en relaxte eigenaren en doen alles om het je naar de zin te maken.

Een perfecte plek om Mallorca te ontdekken, waarbij je wel een auto nodig hebt.

In de buurt zitten allemaal geweldige restaurants met typische gerechten uit de streek.

Een paradijs als je rust zoekt.

Gereisd alleenreizend in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast BnB Mallorca in Campanet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast BnB Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast BnB Mallorca scoort een 9.59 uit 10 op basis van 12 reviews.