7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palia Maria Eugenia*** bij :

38 reviews over Hotel Palia Maria Eugenia in het Nederlands

super fijn hotel

johanna, 11-2-2017

Mooie goed verzorgde hotelkamer. Schitterende ligging pal aan zee. Gelegen op een rots. 3 zwembaden. 2 zwembaden alleen voor volwassenen. Heerlijk rustig zonder gekrijs en drukte van kinderen. Die mogen naar het grote bad. Voldoende ligbedden en vriendelijke animatie. Bediening gaat regelmatig met hapjes rond. Heel attent! Wel aanrader om een auto te huren want Mallorca is fantastisch mooi en afwisselend. Zonder auto wordt het snel saai. Eten door live Cooking goed. Toetjes geweldig. Kortom, een heel fijn hotel om naar toe te gaan!
Gereisd met partner in mei 2016

Prima vakantie gehad

Erik, 11-9-2016

Wij hebben een prima tijd gehad in dit fantastisch gelegen hotel . Kamer met zeezicht was top !!

Strand op 10 min. lopen via een prachtig wandelpad langs de zee met blauw helder water.

Diner was voor ons dik in orde , al mochten sommige gerechten iets warmer worden gehouden.

Ontbijt en lunch meer dan goed !

De slechte recencies op zoover zijn in onze ogen zwaar overtrokken.

Wij hebben in ieder geval van een fijne vakantie mogen genieten !!

Gereisd met partner in september 2016

Top vakantie gehad (ondanks het slechte eten)

Shanna, 6-9-2016

Ik ben samen met een vriendin geweest afgelopen zomervakantie (juli) voor 8 dagen. Toen we aankwamen stonden we echt versteld hoe mooi alles eruit zag. 1 groot zwembad waar je veel kinderen zagen 2 wat kleine rustige baden. Daar waren wij elke dag te vinden, hier had je een super mooi uitzicht over de zee. Er was een mooie baai in de buurt op 10 minuutjes loopafstand. Super gaaf allemaal. De hotelkamer was ook top. Werd netjes elke dag verschoont en opgeruimd. (zelfs het balkon waar wij elke dag een ontzettende troep achterlieten met eten en vieze borden) Het enige wat niet goed was, was het eten. Mijn vriendin en ik zijn allebei 1 avond ziek geweest(en dit was niet van de alcohol). Alles was lauw en de meeste groente en fruit waren niet vers... Heel jammer. Verder echt een toffe week gehad.. En oja, de animatie is erg leuk elke avond. Dit hotel is zeker een aanrader. Alleen niet All-Inclusive....
Gereisd met vrienden in juli 2016

NOOIT MEER! !

jolanda, 3-8-2016

Kamers prima, service receptie, zwembaden niets op aan te merken. Overwegend Fransen, dit wisten we van tevoren, maar wat een arrogant volk is dit. Jammer dat je nat het hotel binnen mag zodat mensen kunnen uitglijden over de dan natte vloer. Het toppunt was wel het super slechte eten, het enige wat warm was was de pizza en showcooking, het andere ( rijst, pasta en patat, ander vlees ) was lauw of koud. Als je hier wat van zei kreeg je te horen dat je het warm kon maken in de magnetron. Sorry maar echt te gek voor woorden. Klagen hielp niet. En ik ben best wel wat gewend. Omgeving mooi. Mallorca is een mooi eiland. Cales de Mallorca is rustig je komt echt relaxed terug van vakantie. Maar hotel is echt voor het eten geen aanrader. O ja kamers heel mooi gerenoveerd maar erg gehorig
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische all inclusive vakantie

Akkerman, 26-7-2016

Het hotel ligt op een rots waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de zee grensend aan twee kleine zwembaden (niet geschikt voor kleine kinderen, diepte 1,30) met gratis ligbedden en parasols. Het grote zwembad is wel geschikt voor kleine kinderen en heeft verschillende speel attributen met bijvoorbeeld een glijbaan (dit zie je niet op de foto's van de aanbieders). Pal voor het hotel bevinden zich eenzelfde soort type toeristen winkeltjes en diverse bars/restaurants. Wij misten dan eigenlijk een soort boulevard op deze plek. De kamers zijn recent vernieuwd en zien er zeer goed uit voor een 4 sterren hotel. Het eten was prima met keuze uit diverse buffetten. Sommige dagen was er een speciaal thema zoals mexicaans of spaans waardoor het een leuke afwisseling was. Vriendelijk personeel die zelfs hapjes kwamen brengen bij de ligbedden gelegen aan de zee. Twee kleine baaien op 10 minuten loopafstand gelegen. Heel veel verschillende soorten animatie aanwezig.

Wij hebben er een top tijd gehad en het hotel is zeker aan te raden!

Gereisd familie in juli 2016

NOOIT MEER

Denise, 30-6-2016

Wij hebben daar 12 dagen verbleven ,en 12 dagen nooit iets lekker warm gegeten er staan wel micro ovens daar kan je het eten warm maken.Pasta koud,frieten koud,er staan rijen voor aan te schuiven voor de het bakken van een stukje vlees,die lijken op schoenzolen .Te weinig zeteltjes aan het zwembad,enz.enz.

Dit is zeker geen 4 sterren hotel,eender 2,5 sterren voor de vernieuwde kamers.

En zeker niet voor de vriendelijkheid.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Nooit meer

Denise, 30-6-2016

kamers waren goed en vernieuwd.Op de kamer kan je een koffietje maken ,maar de zakjes worden nooit bijgevuld,als je er dan zelf voor gaat zoeken en ze zien dat er meer dan 3 zakjes liggen pakken ze er 2 terug weg,door de kuisvrouw.,eten koud,je kon het wel opwarmen in de micro,brood uitgedroogd, geen smaak ik het eten, 12 dagen pasta pizza en frieten gegeten,De tapas in kleine potjes ,en nog allerlei andere voeding worden s'avonds van de koeling bovenop het dak van de koeling gezet tot s'anderendaags.je komt in een refter terecht zowel binnen als buiten op het terras van het restaurant.En tasje koffie niet te verkrijgen na het eten in het restaurant,daar moest je voor naar een anderen soort refter en moest je de koffie nemen aan een machine in isimobekertjes .s'avonds kon je niet gezellig in het hotel zitten op een terrasje,3 sets longe zeteltjes,voor de rest een stuk of 6 plastieke stoelen met idem tafeltjes.nooit iemand van de security gezien,iedereen kan binnen en buiten lopen,vooral s'nachts zelf gezien balieman liep s'nacht de straat over naar de bar.De rand van het zwemband zag groen en de steentjes kwamen los en werden gewoon op de rand gegooid.Veel te weinig plaats aan het zwembad,je kan wel naar het strand verderop en je kan stoetjes en parasol huren wel 12,40 euro voor 1 dag voor 2 personen .Kluis in het hotel 37 euro waar je 10 euro van terug krijgt voor 12 dagen.

hotel gericht op Véél Lawaaierige Engelsen

Dit is zeker geen 4 sterren hotel

Gereisd met vrienden in juni 2016

Prachtige ligging en zwembaden

Eva A., 7-6-2016

Het hotel ligt aan zee en de kamers met zeezicht hebben geweldig uitzicht. Nette gerenoveerde kamers, allen met balkon, met nieuwe badkamer met regendouche. Er is 1 groot zwembad (25 meter) en twee kleine zwembaden met zicht op zee, echt heerlijk relaxed liggen. Voldoende ligbedden. Mocht je aan het strand willen liggen dan is er op 5 min lopen een mooie baai met lichtblauw water. Twee bedjes + parasol te huur voor circa 12,-. Baai is te bereiken via aangelegd pad langs zee, mooi voor wandeling.

Eten in hotel is op zich prima. Ontbijt en lunch zijn goed voor elkaar, vooral lekkere pizza's tijdens de lunch en fijne saladebar. Diner is ook prima maar wij vonden het niet allemaal even smaakvol (veel frituur en smakeloos vlees/vis) en we hebben na twee avonden besloten elders te dineren. In de dorpjes in de omgeving o.a. Porto Cristo en Porto Colom zijn leuke restaurants te vinden aan de haven mocht je variatie willen.

Het dorp stelt niets voor, het lijkt meer op een slaperige woonwijk en er is geen oud centrum. Als je voor dit hotel kiest, dan kies je echt voor de ligging aan zee en niet voor het dorp. Er is tegenover het hotel een soort shopping centre met allemaal winkels die dezelfde souvenirprullaria verkopen. Er zitten ook restaurants in dit centrum maar allemaal gericht op Engelsen, in ieder restaurant hangt een TV met Engels voetbal.

Hotel is gericht op Fransen, het is een franstalige hotelketen. De animatie is ook Frans. Er wordt veel georganiseerd.

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi hotel, prachtig uitzicht, heerlijk eten.

ciska, 22-5-2016

Het hotel is mooi, goed schoon en verzorgd.

Het eten is top, gevarieerd en sommige dingen voor je neus vers bereid.

Veel keus (zowel bij ontbijt, lunch, diner) en altijd netjes/ schone opmaak.

Bieding werkt hard en altijd met een lach.

ligbedden genoeg en prachtig uitzicht.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk en gezellig hotel met top animatie!

Jordi, 12-5-2016

Dit 3 sterren hotel (4 sterren conform Nederland) staat gegarandeerd voor een heerlijke vakantie.

Ligging: prachtige ligging direct aan zee boven op een rots! Het buitenterrein rondom het hotel is ruim opgezet met verschillende niveaus en een speelse indeling. Dit geeft een ''vrij'' gevoel. Het uitzicht vanaf de ligbedjes over zee is fenomenaal. Zelden zo'n mooie ''hoteltuin'' gezien. Het lekker zand strand is ca. 10 min lopen maar zeer goed bereikbaar via een mooie aangelegde boulevard langs de rotsen (je hoeft dus niet via de straat naar het strand). Tegen betaling kunnen daar ligbedjes gehuurd worden. In de directe omgeving is weinig te beleven: er is 1 leuke bar/discotheek aanwezig en enkele winkeltjes. Mocht je meer willen zien moet er een taxi of auto gehuurd worden. Groepen jongeren hebben hier weinig te zoeken. Je kan wel eindeloos wandelen over de rotsen van baai naar baai (wel goed ter been zijn). Vanaf het strand vertrekt ook een rondvaartboot.

De animatiegroep is geweldig! Vol energie en met een glimlach vermaken deze leuke jonge meiden en jongens de gasten (van jong tot oud) op allerlei leuke manieren. Na het avond eten zijn er door dezelfde groep leuke (interactieve) optredens beginnend voor de kleintjes en eindigend voor iedereen (bijvoorbeeld cabaret optreden en Grease voorstelling). Muziek, dans, lach en entertainment staat voorop. Ook tijdens het verblijf en eten maken ze oprecht een praatje met iedereen of alles naar wens is. Echt een meerwaarde van dit hotel!

Het eten was zeer uitgebreid en variabel. Erg lekker. Je moet het eten niet te lang laten staan want dan is het koud. Als je niet direct om half 8 bij de deur van de eetzaal stond kan je niet gelijk eten want dan zijn er te weinig tafels beschikbaar en is het wachten tot er tafels beschikbaar zijn (dit is denk ik niet als er ook buiten gegeten kan worden).

De ruime kamers nog niet zo lang geleden erg mooi gerenoveerd, heerlijk bedden (op ruzie met de dekens na). Ben je boven de 1.90 dan pas je helaas niet onder de lekkere regendouche. Zelfs vanaf de 1e verdieping een prima uitzicht!

De zwembaden zijn heerlijk, groot en diep (2.90m!). Voor de kinderen is er pas een half waterpretpark in en om het zwembad gebouwd. Erg leuk! Aan de rand van hotel liggen twee heerlijk baden waar je prachtig uitzicht hebt over de Middellandse Zee.

Ik zou hier zo weer naar terug willen keren! Liefst dit jaar nog!

Gereisd met vrienden in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palia Maria Eugenia in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palia Maria Eugenia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palia Maria Eugenia scoort een 7.2 uit 10 op basis van 46 reviews.