Hotel Globales Samoa ***

7,6

22 reviews over Hotel Globales Samoa in het Nederlands

Super hotel

Jan en Janny, 24-5-2017

Goede bedden, schoon en fantastisch eten, niet onbelangrijk erg vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in mei 2017

Goed hotel voor een leuke prijs

Stacey, 22-9-2016

Goed hotel, erg schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastisch animatieteam voor jong en oud.
Gereisd met vrienden in september 2016

Mwah

P van oirschot, 25-8-2016

Hotel heeft een een gunstige ligging, straat voor het hotel

Heeft een klein centrum met winkels etc. En achter het hotel ligt het strand op ca. 200 meter.

Animatie is volop aanwezig, ook midgetgolf, tennis etc.

Kamers hebben veel achterstallig onderhoud en slechte bedden.

Maar het allerslechtste is toch echt het eten, alles is lauw ongeacht of het warm of koud moet zijn, weinig variatie en alles is gortdroog of extreem vet.

Geen aanrader en ook niet, "je krijgt waar je voor betaald" in deze prijsklasse zijn alle hotels die wij ooit bezocht hebben beter.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Fantastische vakantie gehad

Bianca, 18-7-2016

Wij verbleven 7 nachten in hotel Samoa.

Prima hotel.

Vriendelijk personeel en goede service.

Het eten smaakte goed.

Alleen bleef het eten in de serveerbakken helaas niet zo lang warm.

Maar er wordt regelmatig aangevuld.

De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is na onze mening goed.

De openbare ruimtes worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt.

Eveneens het zwembad + omgeving van het zwembad. De kamers zijn eenvoudig ingericht maar schoon. Alles is aanwezig; een haar föhn, tv, douche/bad en dagelijks worden er voldoende schone handdoeken geleverd.

Indien nodig kan je op verzoek ook nog extra shampoo en bad/douch gel krijgen.

Mocht je zelf iets vergeten zijn heb je tegenover het hotel twee kleine super marktjes en vele souvenirs shops.

Ook restaurants, en een bar en voor de kinderen veel speelgelegenheden (dit is eigenlijk wel door heel Mallorca) kleine kartbaantjes, trampolines, glijbanen.

Openbaar vervoer is prima. Er is een bushalte voor het hotel.

Elke dag werd door een enthousiast animatie team voor jong en oud verschillende activiteiten en optredens georganiseerd. De activiteiten overdag waren veelal terugkerende activiteiten zoals; waterpolo voor kinderen en volwassenen, aqua gym, stretchten, kleur, sjoel en dart wedstrijden. Begin de avond mini disco en een half uurtje bingo. Gevolgd door verschillende dans/muziek optredens tot circa 23.00/23.30 uur.

Ik kan het toch niet laten om onze verbazing uit te spreken over sommige mede vakantiegasten in het hotel.

Soms lijkt met een vakantie al het fatsoen te verdwijnen.

Erg jammer.

Dan lees ik in sommige reviews dat het personeel niet vriendelijk is, maar wij vonden ze tijdens ons verblijf juist heel vriendelijk, behulpzaam en erg geduldig.

Ik neem mijn petje voor ze af, als je ziet met wat voor gasten zij soms te maken krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

gewoon goed

henk v wetten, 23-5-2016

goed en leuk hotel met vriendelijk personeel en goed eten,verwacht ook geen hoogstandjes voor deze prijs.Je krijgt gewoon waar voor je geld.Kan inderdaad hier en daar een likje verf gebruiken,maar iedereen doet zijn best.kamers en openbare ruimtes worden goed schoongemaakt,en er is altijd wel iets te doen.maarja er zullen altijd wel mensen die overal opmerkingen op hebben,maar die moeten iets meer uitgeven aan een 5 sterren hotel.
Gereisd met partner in mei 2016

in één woord...echt slecht

peter, 8-5-2016

het hotel is zeer gedateerd, en het personeel is zeer onvriendelijk en het eten is slecht....geen drie sterren waard.
Gereisd met partner in april 2016

Vreselijk om je voor te stellen!

Kimberley, 2-5-2016

Bij aankomst heel slecht ontvangen, we moesten tempo maken omdat ze snel door wouden werken. We kwamen savonds laat aan en hadden wel trek en dorst, we hadden All-in dus we dachten dat het kon. Vergeet het maar, het water is chloor & het eten was al bruin. ( beetje sla en brood wat hard was ). We hadden erg krakende bedden, met bedzeilen wat kabaal maakt. Ook hadden we geen afstandbediening voor de tv. In de badkamer zit een schacht wat veel geluid doorliet, en waar je de lucht door kon zien. Ook kun je onder je deur kijken, dus het was erg geluidig. We hebben bijna geen 1 nacht door kunnen slapen door dronken mensen. Ook het eten is erg slecht! Elke ochtend, middag & avond hetzelfde. Ook was het lauw en niet lekker. De bar en bij de bbq was vies, niet goed schoongemaakt, overal lag eten. Busvervoer was niet mogelijk en de winkels waren niet open. Het hotel verdient een 1 ster. Geen moeite waard om erheen te gaan!!!!
Gereisd met partner in april 2016

Super vakantie

Tiffany, 2-5-2016

Wij hebben met het hele gezin een fantastische vakantie gehad. In de buurt kun je heerlijk even weg te eten, hotel is goed, personeel erg aardig, super mooi strand waar js lekker kunt snorkelen. Echt een leuke vakantie gehad. Wel waren wij het enige Nederlandse gezin in heel het hotel, heel veel Engelsen, maar dat maakt het niet minder gezellig.
Gereisd met vrienden in juli 2015

leuk hotel

G, 1-9-2015

Dit is een hotel met veel trappen.. dus geen hotel voor mensen

die slecht ter been zijn.

Gereisd anders in juli 2015

mooie vakantie

melissa, 10-8-2015

Hartstikke mooie en leuke vakantie gehad. Personeel was aardig, leuke animatie voor kinderen en savonds voor volwassenen. Eten was opzicht gevarieerd genoeg, ,alleen werd er nergens aangegeven wat de temperatuur was. Sla en groenten lagen echt volop in de warmte de hele dag. Kamers waren schoon genoeg. Wel hele gehorige kamers. Maar al met al niet veel op aan te merken. Prachtig zwembad en geweldig mooi strand. Waar je vissen kunt zien als je snorkelt.
Gereisd met vrienden in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Globales Samoa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Samoa in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Samoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globales Samoa scoort een 7.61 uit 10 op basis van 38 reviews.