7,8

131 reviews over Hotel Globales América in het Nederlands

Prachtige locatie

Fam. Ketelaars, 30-7-2017

Goed hotel met een prachtige ligging. Genoeg ligbedden bij zwembad en in tuin, strand op 2 min. loopafstand. Ligbedden en parasol bij strand moesten helaas gehuurd worden. Alle kamers hadden zeezicht. Eten was goed en afwisselend. Mooi wandelpad langs de kust waarna je via de winkels in het dorp weer terug naar het hotel kon lopen.
Gereisd familie in juli 2017

Mooi hotel met adembenemend uitzicht

Linnie, 22-7-2017

Onze kamer was erg ruim en er was een mooie inloopdouche aanwezig. Waterdruj was goed en het water lekker warm, helaas was na het douchen wel de hele badkamer nat. Wij hadden geen balkon. Let hier dus op bij het boeken. Desondanks hadden we prachtig uitzicht! Het hotel ligt meteen naast het strand waarover de meeste hotelkamers uitkijken. Het zeewater is super helder, azuurblauw en het strand wit.

Het eten is ons erg tegengevallen. Het eten was erg zout, vet en koud.

In het plaatsje zelf kun je gerust een dag winkelen, maar dan heb je de winkels ook wel gezien. Calas de Mallorca is niet heel groot en druk. Je hoeft hier niet naartoe te gaan voor het uitgaansleven. Het hotel heeft eigen animatie en elke avond is er iets te doen voor volwassenen. Zo is er elke dag bingo en begint hierna vaak een show. Hou je er van om vroeg naar bed te gaan, zorg dan voor een kamer die niet te dicht bij het podium ligt.

Gereisd anders in juni 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Lola, 1-7-2017

Globales America is een mooi schoon hotel met een mooi uitzicht! Het eten daarin tegen is een ramp! Ontbijt is nog wel te doen, maar de lunch en diner is gewoon smerig, rijst is hard vlees en vis is vet en zit vol graten. Er zit geen smaak aan het eten. Dit is jammer als je voor All-inclusieve komt en alsnog uit eten moet! Het hotel en de weg naar het strand heeft heel veel (gladde,stijle) trappen waar je echt wel goed voor moet uit kijken met slippers aan!! De hotelkamer is netjes en schoon maar de wc zit tussen een douchewand en de muur gepropt hier kun je bijna niet normaal bij, en ook staat na het douchen je hele badkamer blank van het water door het gebrek aan een douchegordijn/douchedeur. Er is ook Nederlands personeel in het hotel aanwezig en hier mankeerd niks aan! Als je dit hotel boekt hou er dan wel rekening mee dat je nergens bij in de buurt bent en alles met openbaar vervoer moet doen, de omgeving is erg mooi maar saai.
Gereisd met vrienden in juni 2017

F*cking geweldig!!

van Willegen, 13-6-2017

Wat een heerlijk hotel! geboekt via touroperator. Direct aan zee, zeezicht, super leuk en schoon hotel ,eten was altijd goed,warm en gevarieerd!

Winkels op nog geen 10 minuten lopen. Animatie was de hele dag door,schieten,sjoelen,darten,zingen,dansen,..noem maar op!

Zwembaden waren wat klein, maar niet nodig met strand op nog geen 4 minuten lopen.

Gereisd familie in juni 2017

Super!

Mario Grymonprez, 28-5-2017

Alles was tot in de puntjes in orde!

Eerst en vooral, de kamer was zeer netjes en zeer ruim.

Het eten was ook fantastisch, warm en heel gevarieerd.

De service was ook in orde, zeer vriendelijke mensen.

Er waren ook 2 zwembaden en het lag dicht bij het strand.

Er was ook een mogelijkheid later uit te checken als je een late terugvlucht had wat ook een pluspunt is.

De algemene ligging is zeker in orde, dicht bij supermarkten en ook veel restaurantjes en cafés in de buurt!

Het enige wat je kan zien als een minpunt, sommige kamers (zoals de onze) had geen balkon. Dit zijn de voordeelkamers. Dit was soms wel wat vervelend omdat je dan je handdoeken, etc. niet buiten kan hangen laten drogen, maar over het algemeen is dit nog niet zo erg.

In 3 woorden: een super hotel!

We raden dit hotel zeker en vast aan aan iedereen die een rustige vakantie wil maar toch eventueel eventjes wil gaan wandelen!

Gereisd familie in juli 2016

nooit meer

saadia, 25-5-2017

het was heel mooi daar. maar ik was in zomer met mijn zoon daarna toe en ik vond dat afschuwwelijk toen ik op straat liep met mijn zoon.
Gereisd familie in juli 2015

Top vakantie!!

Jade, 13-4-2017

Mei 2016 hier geweest, het was echt een top vakantie. We zijn een jong stel en houden niet van te veel drukte om ons heen. Hier volop rust en een prachtig mooi strandje voor de deur. Wil je toch de drukte opzoeken? Er stopt een bus voor de deur. Erg handig! Personeel en animatie was top. We hadden een probleem met onze transfer naar het vliegveld (kwam niet opdagen). Dit werd echt geweldig opgelost door de receptie. Kortom een prachtige locatie en een top hotel.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig Hotel op een mooi gelegen Locatie

John, 30-10-2016

Heel mooi gelegen met zeer mooi uitzicht over de zee en strand. Alle kamers hebben uitzicht op zee. Ook strand is op 2 minuutjes lopen met prachtig helder water. All inclusive is niet te vergelijken met Turkije maar is gewoon goed. Ontbijt is echt een Engels ontbijt. Niet veel variatie. ( Veel Engelsen). Diner is ook niet erg uitgebreid maar is gewoon goed. Buiten het hotel is het heel mooi qua omgeving en natuur. Zeker de moeite waard om langs het strand een wandeling te maken. Personeel is vriendelijk en heel behulpzaam en service gericht.
Gereisd met partner in oktober 2016

Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Piet, 16-9-2016

We hebben helaas zelf ondervonden dat de negatieve commentaren die je hier leest wel juist zijn.
Gereisd met partner in januari 2016

Kan beter

M.R., 3-8-2016

# Supermooi uitzicht over de baai/zee

# eten/drinken prima

#personeel in de bar/restaurant: vriendelijk en snel

# Bij boeking betaald voor kamer in het hoofdgebouw. Geplaatst in bijgebouw ipv hoofdgebouw. Hier niet mee akkoord gegaan en volgende dag wel in hoofdgebouw kamers gekregen. Jammer, toch een dag ergernis. Receptionist lijkt je in eerste instantie ook niet serieus te nemen en af te willen schepen met kamer in bijgebouw.

# Schoonmaak van de kamers: 2 dagen vieze toiletpot dus maar even gevraagd of deze schoon gemaakt kon worden..., tot 2 x toe geen handdoeken op kamer, ook toiletpapier werd niet aangevuld. Wellicht allemaal toeval of was de fooi niet hoog genoeg voor de schoonmaakster?

Gereisd familie in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Globales América**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales América in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales América zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Globales América scoort een 7.81 uit 10 op basis van 146 reviews.