Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca ***

Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca
Club Hotel Tropicana Mallorca
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Hotel Tropicana Mallorca bij:

36 reviews over Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca in het Nederlands

Riu maar net niet !!!!

Apeldoorterriet, 13-8-2013

Wij zijn hier in 2005 geweest en al in heel veel Riu resorts te zijn geweest vonden wij dit minste waar we ooit zijn geweest.

Huisjes erg klein heel veel last van mieren en kakkerlakken.Het eten was goed en ook voldoende maar ook wel eens beter gezien bij Riu.

Het strand is erg smerig met veel rotzooi en sigarettenpeuken.

Het is een Riu resort maar niet Rui waardig in onze ogen.

Gereisd met partner in juli 2005

Fantastische plek!

Margo Bosch, 28-7-2013

Hotel RIU Tropicana*** in Calas de Mallorca is een mooie plek. Fantastisch gelegen aan het stukje strand Rustgevende plek, veel ruimte tussen de huisjes. Het personeel is heel vriendelijk, het animatieteam doet heel goed hun werk, en de avondshows zijn heel goed voorbereid. de prijs is goed voor hetgeen dat we te zien krijgen. Er is heel veel keuze tussen het middag- en avondeten, het ochtend eten is uitgebreid genoeg. De werkers werken hard genoeg. De kamers zijn goed, ze zijn standaard gebouwd, ze worden elke dag gekuist. Er is heel veel animatie, voor de kinderen maar ook voor de volwassenen.
Gereisd anders in juli 2013

wij gaan nietmeer terug

denisefloren, 29-6-2013

Dit hadden we niet verwacht.Het hotel is precies gemaakt voor kleine mensen.De kamer die we hadden was misschien 4 op 4,je kon elkaar niet passeren en ook niet met twee in de badkamer,wij lagen ongeveer op 800 meter van de receptie en het restaurant.In de verre omgeving is niks te zien.Er komt zelfs geen lijnbus aan het hotel daarvoor moest je zeker één uur over de rotsen klimmen.Zelfs geen shuttelbusje van het hotel,dus je kan nergens naartoe.
Gereisd met partner in juni 2013

Precies zijn sterren waardig

Petra, 17-6-2013

Net terug van 14 dgn in dit hotel.

Het geheel doet aan als een bungalowpark. Zorg dat je een kamer tot nummer 100 krijgt anders zijn de afstanden bijna niet te lopen. Er rijdt wel een shuttle busje over het park.

Kamer is eenvoudig maar netjes en de badkamer beschikt over een ruime douche met een heerlijk waterdruk en temperatuur!

Wij hadden gelukkig gedurende de gehele vakantie een auto. Het stadje wat je lopend via de rotsen op 20 minuten kunt bereiken stelt echt niks voor.

Dit hotel heeft een eigen strand welke in het echt kleiner is dan de foto´s doen vermoeden.

Het ontbijt is goed maar helaas ook vaak dat de broodjes niet super vers waren. Keus in beleg was er genoeg. Lunchen hebben wij buiten de deur gedaan. Diner is voldoende. Wij vonden er weinig keus en variatie in maar wij zijn Iberostar gewent en dan is dit een stapje terug doen.

Personeel is allemaal vriendelijk . Als je vragen hebt, mail me gerust!

Gereisd met partner in juni 2013

Tegenvallende kamer

Ann, 11-5-2011

Toen we de foto's in de reisbrochure zagen waren we helemaal verkocht.

Het was een serieuze tegenvaller toen we naar onze kamer gebracht werden. Helemaal achteraan in het park (verder kon niet), was een klein appartementsgebouw, waar we op de bovenste verdieping sliepen. Er was wel airco, maar die maakte ontzettend veel lawaai.

Het park was mooi, ook om in te wandelen en het eten was super.

Toen wij hier waren, was het nog geen All Inn.

Gereisd met partner in juli 1997

Heerlijke accomodatie

MARION, 9-9-2010

Mooie tuin met hotelkamers in de vorm van appartementen opgezet.

Geweldige service,eten en strand/zwembad.

Auto is prettig,30 Min Cala D'or,Porto Cristo en een uurtje (zeker geen 2) Palma !!!

Al met al zeer prettig!!

Gereisd met partner in september 2010

Mooi hotel op de verkeerde plek van het eiland

Bas, 7-10-2009

Mooi hotel, 1 hoofdgebouw met restaurant, receptie, animatieteam, grote zaal. Diverse bijgebouwen met daarin de kamers. Mooie grote kamer, kleine badkamer met wastafel, bad en toilet. Fijne bedden, echter geen airco, waardoor slapeloze nachten. Mooie wandelomgeving, echter weinig te beleven als je meer wilt zien. Op dik 2 uur rijden van Palma. Daarom qua ligging niet ideaal. Na een week hadden wij het wel gezien.

Hotel ligt pal aan het strand, dus voor de zonaanbidder ideaal. Geen strandtype, dan is dit hotel geen aanrader.

Gereisd met partner in januari 2007

prima vakantieadres!

Fam Kok, 27-7-2009

Hele ontspannen vakantie gehad. Complex is groot, maar wij hadden het geluk een kamer bij het zwembad, receptie en restaurant te hebben! Dit zou ik zeker als voorkeur opgeven. Verder is het complex wat verouderd en op sommige dingen aan vernieuwing toe. Maar de service is echt RIU en vooral het animatieteam en het personeel verdienen een pluim! Op een klein half uurtje rijden ligt Cala d'or, enige badplaats. Calas de Mallorca vonden wij niet zo, beetje vergane glorie! Eten is echt prima, zeker voor een 3-sterren hotel!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

fantastisch

Mieke, 30-5-2009

na 5 dagen Playa de Palma een verademing

prachtig gelegen. Heerlijk rustig. Kamers werden goed schoon gehouden. Ietwat verouderd complex maar het personeel en animatieteam is echt perfect. Eten prima, voldoende keus voor iedereen wel wat. Nadeel dat mensen ligbedden bezet houden direct aan het zwembad, maar op deligweides erom heen voldoende ligbedden. Aanrader huur een auto als je uitstapjes wil maken.

Gereisd met partner in mei 2009

zeer geslaagd voor een eertse reis

Tessa, 26-8-2008

het was onze eertse keer samen reis en ook de eerste keer naar mallorca.

En volgens onze mening was dit hotel echt de moeite waard,de bediening was er erg goed ,de animatie ook.wat een nadeel is voor oudere is de afstand van de huisjes.wat er ook een nadeel was is dat je moest betalen voor het strand(10.5 euro).van het eten konden we niet klagen maar wat je zeker niet mag vergeten is een tafel resereveren anders sta je mooi voor schut.de animatie was echt in alle talen,zelfs een klein beetje nederlands.de kamer van ons was dus nog ver gelagen maar dat was geen bezwaar omdat we alletwee nog zo jong zijn maar in de kamer heb je wel maar een ventilator die je kamer wel voldoende fris houdt maar ook wel voldoenede lawaai zorgt 's nachts.ook hadden veel huisjes een buitenlicht en de onze niet maar dat was misschien toevallig.

ik raad het zeker aan aan jonge koppels

Gereisd met partner in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca in Calas de Mallorca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Hotel Tropicana Mallorca scoort een 7.19 uit 10 op basis van 40 reviews.