Hotel Es Vinet Club ***

Es Vinet Club
8,5

2 reviews over Hotel Es Vinet Club in het Nederlands

Tom en Maaike, 29-8-2007

Onze indruk van het hotel is erg positief. Het hotel is schoon, inclusief de kamers. Het zwembad is groot en er zijn genoeg ligbedden te verkrijgen. Het personeel is vriendelijk en ijverig.

De drank is de gehele dag gratis te verkrijgen (tot 23.00 uur) van fris tot lekkere cocktails! Het enige wat ons tegen viel is het eten (m.u.v. het ontbijt, top!). Er is weinig afwisseling. Vandaar dat we ook enkele malen hebben gedineerd in het centrum, wat prima te doen is! Het centrum is vrij groot en er zijn leuke eet- en uitgaansgelegenheden, neem ook een kijkje in de haven! Er wordt alleen overal Spaans of Duits gepraat. Er lopen eigenlijk vrijwel alleen Duitsers rond.

Het strand is ook een aanrader! Ongeveer 5 a 10 minuutjes lopen vanaf het hotel!

Zeer leuke vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

manon, 10-8-2007

Van 03/08/2007 tot 10/08/2007 hebben wij in dit hotel verbleven. Vriendelijk hardwerkend personeel en alles goed georganiseerd! De zwembaden waren ook heel schoon. Hele dag door drinken en eten wat je wou. Elke avond werd er een animatie programma voor jong en oud! het centrum en strand is op loop afstand, we hebben met 1 woord een geweldige vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Es Vinet Club in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Es Vinet Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Es Vinet Club scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.