Hotel Baviera

3 reviews over Hotel Baviera in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

patrick_rosiers
20-8-2015
  • ligging, net buiten het drukke centrum, toch kortbij de haven
  • gratis parkeren in de buurt
  • zalig zwembad, klein maar fijn met natuurlijke schaduw
  • ruim en uitgebreid ontbijtbuffet van goede kwaliteit
  • lawaai van (Duitse ) nachtfuivers
  • betalend ( duur ) WIFI
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Promenade & strand vlakbij. Voortreffelijk eten: altijd keuze tussen vlees/vis. Kamers zijn wel gehorig. Duits is de standaard. Stadje is prachtig gelegen, omgeving is relaxed en fraai. Prijs/kwaliteit is uitmuntend

Gereisd met partner in april 2011
2007

Dit is een prima 3 sterren hotel midden in het centum en toch vlak bij het strand. Er zijn voor het merendeel alleen maar duitse toeristen maar dat vinden wij geen probleem. Wel verbleven er veel jongeren in deze tijd in het hotel die niet altijd even rustig hun bed in de vroege morgen opzoeken. Maar dit was voor on geen probleem. De kamers waren heel ruim en werden prima gepoetst iedere dag. Ook nieuwe handoeken geen probleem. Het eten was voor de gemiddelde eter oké. Er was s'avonds een buffet waar voor iedereen altijd iets tussen zat. Wij hebben een hele fijne vakantie in dit hotel gehad.

Gereisd met partner in juni 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Baviera voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

• AdresLeonor Servera, 22 7590(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baviera in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.