Hotel Allsun Hotel Illot Park ****

8,3

18 reviews over Hotel Allsun Hotel Illot Park in het Nederlands

mooi hotel.

devon, 4-8-2017

Illot park is echt een mooi hotel! Wij waren hier in mei en hebben hier ons goed vermaakt. Wel was het jammer dat het binnen zwembad dicht was aangezien het water van de buiten baden niet echt warm was in mei. Hotel is zelf nog niet zolang geleden gerenoveerd en ziet er zeker goed uit. Resturant was helemaal niks op aan te merken gewoon goed!.. cala radjada is echt een van de mooiste gebieden in mallorca waar je lekker goed kunt wandelen en kan genieten van het uitzicht.

Zeker een hotel die wij nog eens zouden bieken

Gereisd met partner in mei 2017

Leuk hotel maar niet voor Nederlanders

Bjorn, 23-7-2017

7 dagen met mijn vriendin hier geweest. Het hotel is volledig op Duitsers ingesteld. Keuze qua eten is matig en niet altijd warm. Animatie (behalve kids club) is zeer matig. Overdag is er bijna niks te doen.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel, maar voor ons wel wat irritaties

Elly en Peter, 15-6-2016

Dit is in zijn soort volgens ons een van de betere hotels. Prima kamers, goede zwembaden, netjes en schoon. De uitvoering van de All-inclusive formule is een van de betere die we hebben meegemaakt, met goed eten, ruime keus en over het algemeen gewoon lekker. Ontbijt, ontbijt voor langslapers, koffie en koek, lunch, een hapje 's-middags, etc.etc.etc en dit alles met zeer ruime openingstijden. Kortom, voor de liefhebbers van dit soort concepten een regelrechte aanrader.

Echter...... je moet geen hekel aan Duitsers hebben want 99,8% van de gasten is Duits. Voor ons geen enkel probleem want het zijn vriendelijke en nette mensen die zich erg correct gedragen. Geen Russische of Britse all-inclusive praktijken dus.

Wat voor ons wel bezwaarlijk was is de grote hoeveelheid (zeer) kleine kinderen met het daarbij horende gekrijs. De gehele dag door oorverdovend gekrijs. Wij zijn echt niet van die strontvervelende zeurdozen, maar dit was voor ons toch echt te gek. Ik heb gekscherend tijdens ons verblijf al eens opgemerkt dat de Duitse medemens hun reputatie van het hebben van een grote b*k reeds met de paplepel krijgt ingegoten.....

Verder kregen we een kamer boven het restaurant, wat de (nacht)rust niet ten goede kwam. We vinden het prettig om toch wel tot een uur of 9 te slapen, maar vanaf half 7 werden luid en duidelijk de voorbereidingen voor het ontbijt gestart en vanaf 8 uur ging het ontbijtbuffet open en werd het onder onze kamer gelegen terras bevolkt, wat ook duidelijk hoorbaar was.

Ook is het verkeer wat voorbij komt (de straat is redelijk rustig) erg goed hoorbaar en één keer werden we midden in de nacht wakker toen de vuilnisman met veel kabaal de containers kwam legen.

Kortom, en prima hotel met nette, voornamelijk Duitse gasten en een prima all-inclusive formule. Ideaal met kleine kinderen want dan vind je waarschijnlijk het gekrijs over het algemeen wat minder bezwaarlijk. Kijk bij het accepteren van de kamer goed uit waar je neergezet wordt. Boven het restaurant is niet aan te bevelen en ook niet aan de wegkant gaan zitten. Niet accepteren als de nachtrust je lief is. Beter is het om een kamer rechts van de receptie aan de tuinkant te vragen.

Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Illot Park bij:

Redelijk goed hotel, alleen het ontbijt...met....

anneke zandvoort, 31-10-2014

Wij zijn hier van 11 - 18 okt. 2014 geweest. Voor 4 sterren hotel is

het appartement (niet erg royaal) voor 3 personen. 2 zwembaden

wat aan de kleine kant. Warme eten is prima. Ook keuze genoeg.,

maar Ontbijt is erg. Aangezien het hotel in een zeer groene omgeving

ligt, zijn er heel veel vliegen (vliegjes), deze zitten op het brood, op de kaas. op de meloen enz.... echt vreselijk. Men heeft Niets afgedekt.

Dit vinden we niet kunnen en hebben dit tot nu toe nog nooit eerder meegemaakt. Je kunt er wat van oplopen. Bij het warme eten uiteraard iets minder last hiervan, maar op de koude gerechten hierbij, dus wel weer vliegjes. Ze doen er heel lakoniek over, maar alleen hierom zouden

we het hotel dus niet meer kiezen.

Positief is dat dit deel van mallorca bijzonder mooi is. Maar dan toch

ander hotel selecteren raden we u aan.

Gereisd met partner in oktober 2014

Heerlijke week gehad

MarjaNL, 22-9-2014

Wij hebben een heerlijke week gehad in. "Hotel L'Illot Park. Als je gaat, boek dan wel de junior Suite. Deze kamers zijn echt top. Helemaal nieuw, groot, modern ingericht. De andere kamers zijn in vergelijking echt muf en verouderd.

Als je van Duitsers houdt, kun je hier je hart ophalen. Alles is gericht op Duitsers. De hele omgeving t/m het entertainment in het hotel.

Wij hebben 2 stranden bezocht. helaas niet vlakbij, maar ongeveer 20 minuten lopen. Allebei zeker de moeite waard.

Bij het zwembad kon je ook heerlijk relaxen. Er stonden zelfs een soort "matrassen" en daar was meestal wel ruimtee.

Gereisd met partner in juni 2014

Goed in zijn soort maar niet voor ons!

Frank, 18-9-2014

Kort samen gevat: "veul voor relatief weinig". Wij hadden voor een week geboekt en kregen een perfecte "Junior Suite". Perfect bed, moderne mooie inrichting, prachtige badkamer (geen handdoek op hangmogelijkheid en neem desgewenst je washandje zelf maar mee). Kamer is helaas dan weer wel heel erg gehorig. De all-inclusive formule geeft veel voor weinig. Het eten van ontbijt tot diner geeft daardoor wel een beetje een gaarkeuken idee. Koffie wordt hier tot in het hart van de koffieboon beledigd. Fruitsapjes bij het ontbijt bestaan uit regelrechte ranja van de allerzoetste mix. Het restaurant zelf heeft totaal geen sfeer, maar meer het idee van een kantine. Het buitenterras ligt tegen de straat aan waar auto's en touringcars frequent langsrijden. De bediening van receptie tot restaurant is overigens alleraardigst. Het geheel was niet onze cup of tea maar dat zegt meer over ons dan het hotel. Wij zijn na twee dagen dan ook maar vertrokken naar het lieflijker,prachtig mooie westelijke deel
Gereisd met partner in september 2014

Prima!

Esther, 26-7-2014

Een prima hotel met mooie ruime kamers. Ook de kitchenette op de kamer is heel handig als je met een baby op vakantie gaat voor het maken van flesvoeding. Eten was dik in orde, en het personeel super vriendelijk en heel lief voor de kleintjes. Veel duitsers, weinig nederlanders maar dat heeft onze vakantie niet negatief beinvloed. Strand is een eindje lopen maar is Zeker te doen. Centrum van cala ratjada is klein maar erg gezellig.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Super hotel, Echt genoten!

Hilde, 22-7-2014

Wij waren naar Illot park geweest als huwelijksreis met mijn man en zoontje van 10 maandjes, super netjes de kamers werden elke dag schoongemaakt. Ook heel kindvriendelijk het personeel tegen ons zoontje.

Het eten was super geregeld 3 keer per dag buffet met van alles wat.

Was ook lekker eten, bij de bar s'avonds was het erg gezellig.

Ook rondom het zwembad word netjes opgeruimd elke keer.

Het was niet te druk, gewoon fijn en gezellig!

Als we rondliepen door het dorpje stonden er veel vervallen hotels en die waren totaal niet te vergelijken met ons hotel.

Echt genieten!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prettig hotel!

Aline, 18-5-2014

Prachtig gerenoveerd hotel met zeer prettige sfeer.

We hebben hier heerlijk gegeten. Prettig is, dat er een rustig zwembad is en een wat levendiger bad. Prachtige juniorsuites!

Gereisd met vrienden in april 2014

Hele mooie hotelkamers

Mariette, 14-5-2014

Vooral de kamers zijn erg mooi ingericht. Uitzicht achter het bed op een mooie foto van de tuin van het hotel met boomen. Speciaal en sfeervol.
Gereisd met vrienden in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Allsun Hotel Illot Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allsun Hotel Illot Park in Cala Ratjada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allsun Hotel Illot Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Allsun Hotel Illot Park scoort een 8.33 uit 10 op basis van 18 reviews.