Hotel Vista Blava ***

6,9

179 reviews over Hotel Vista Blava in het Nederlands

Zeer goed

familie van Kessel, 1-6-2017

Dit Hotel was voor ons echt goed!!! Het hotel ziet er netjes uit overal!! het eten is goed niet echt veel keus maar!!! daar is de prijs ook naar het personeel is best vriendelijk!!!! en Ana van de receptie is heel aardig!!!! lief!!!! vrouwtje de ligging is perfect!!!! wij hebben ons hier super vermaakt wij komen zeker terug!!! goed genoten in Cala Millor top!!!!! Wie over dit hotel zeurt!! die kunnen dan beter naar de Hilton gaan toch!!!! wij komen hier zeker!!!!! terug!!!!!! Recuerdos de Hollanda
Gereisd met vrienden in mei 2017

Wij gaan hier niet meer heen!,,,v

Zonnetje, 14-6-2016

Vista blava is hard achteruit gegaan in twee jaar.boek geen airco. Je betaald er veel voor en het wordt vanuit een centraal punt geregeld.wij hebben er van 1 juni tm 9 juni gezeten.heel slecht geslapen.kamertemperatuur konden we niet lager krijgen dan 20 gr. Twee maal klacht in geediend.technische man erg onvriendelijk. De laatste nacht toen wij om 04.00 uur moesten opstaan voor vertrek was de airco lager gezet. Eten vaak koud en niet veel keus. Prijs kwaliteit klopt niet meer met elkaar.

Zonnetje met partner

Gereisd met partner in juni 2016

zeer eenvoudig

m.Hiemstra, 27-9-2015

schoon hotel maar erg kleine kamers en douchruimte.Ontbijt is redelijk maar avondeten erg beperkt en niet smaakvol.Zeer veel Duitsers dus alles op de Duitsers gericht ook entertainment
Gereisd met partner in september 2015

Groot drama

Ingrid, 16-9-2015

Wat een saai hotel. Totaal geen sfeer !! Vieze kamer. Lekkend toilet. Sommige personeelsleden vriendelijk maar dame bij de receptie totaal niet geinteresseerd en erg onvriendelijk.De ober achter de bar vaak afwezig waardoor je iemand moest gaan zoeken die je een drankje kon inschenken. Het eten was erg sumier en eenzijdig. Elke dag hetzelfde. In het restaurant werkt een ober die enorm stonk. Wij waren niet de einige die het roken. We zijn al een aantal keren in cala Millor geweest wat overigens een erg leuk plaatsje is. We wilden dit keer een hotel in het centrum.
Gereisd met partner in september 2015

hier kom ik nooit meer

Manon De Schrevel, 22-9-2014

Het hotel is geen 3 sterren waardig, onderhoud is matig, het eten is zeer vettig en hetzelfde. het zwembad is te klein voor alle gasten en er zijn geen regels, de animatie is hetzelfde en er wordt ook exact hetzelfde gezongen. De medewerkers zijn heel vriendelijk maar kunnen weinig engels er wordt meestal geantwoord in het duist of spaans. de frisdrank die je krijgt is aangelengde frisdrank waarbij regelmatig de siroop bijna op is. je kunt ook zo tussendoor niets te eten halen zelfs niet tegen betaling bij de bar.
Gereisd met partner in september 2014

Heerlijke plek

jvgeldere, 2-9-2014

Terug van 10 dagen Mallorca hotel Vista Blava met zoon van 15 .

Super schoon hotel, Hele gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel, vooral achter de bar, receptie en in de eetzaal ( steeds worden vuile borden/glazen gelijk weggehaald)

Kamer super schoon, elke dag andere handdoeken

Het enige kleine nadeel is dat het eten te kleinschalig is, de smaak is voortreffelijk alleen zou er meer bij kunnen, Ook missen we de middag snack wat we bij andere ALL IN hotels hadden maar vlakbij gelegen zijn leuke restaurantjes waar je wat anders kunt gaan eten.

Verder een echte aanrader, de locatie is Super!!!!

Gereisd zakelijk in augustus 2014

Goede accomodatie

Gerard Rijpert, 7-5-2014

Vandaag teruggekomen van 8 dagen Mallorca met een groep van 6 volwassenen en 2 kinderen .

Bij aankomst in het hotel al direct goed contact met de leiding van het hotel.

Met Duits of Engels kun je uitstekend communiceren.

In het hotel is de hele nacht de receptie bezet.

Heel het personeel is vriendelijk en behulpzaam en zijn niet te beroerd om iets extra's te doen.

De kamers zijn ruim van opzet en wat belangrijk is schoon.

Veel mensen klagen vaak over het eten.

Het eten in buffetvorm is niet heel uitgebreid en ook niet te veel variatie maar goed bereid.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

all icl is het niet waard

R.E., 27-1-2014

hotel is net geschilderd(denk door een blinde)

wordt wel schoon gehouden door personeel maar je kunt er niet veel van maken als het oud en gebrekkig is.

Eten is zo;n opeen stapeling van het zelfde en het zelfde dat je na 3 dagen denk alsof je er al weken aan het eten bent.

drank gemaakt van poeder achter de bar is maar 1 persoon die ook alles moet schoon houden en op ruimen dat ze geen tijd hebben om fatsoenlijk je te woord te staan. er zijn weinig personeel leden die je verstaan(achter de receptie) Dat er een lift is heb ik geweten 3 x vast gezeten, uit de lift gekomen kijk uit voor de natte vloer erg glad, keycard sleutels werken wel of niet dus als je haast heb niet en als je alle tijd van de wereld heb dan misschien wel.

Ga niet af op de prijs is het niet waard de naam was 2 jaar hiervoor anders maar de mensen achter het hotel hebben het concept nog steeds niet begrepen.

Gereisd met partner in augustus 2013

Matig, geen all inclusive boeken!

Anne, 22-9-2013

We boeken vaker een hotel in deze categorie, maar dit hotel viel wel erg tegen!

Pluspunten: hotel en de kamers waren schoon en redelijk vriendelijk personeel. En op loopafstand van centrum en strand.

Minpunten: eten erg slecht, veel uitgedroogd eten ven de avond ervoor. Geen variatie, vieze borden en tafelkleden, de broodjes 's-morgens waren absoluut niet vers! All-inclusive is maar tot 22:00 uur, geen snacks tussendoor, matige wijn en andere dranken... Echt geen aanrader!!!

Bedjes bij het zwembad vies en doorgezakt...

Gereisd met partner in september 2013

Prima hotel!

Sandra, 14-7-2013

Op zoover zoveel negatieve berichten, wij komen net terug van een heerlijke vakantie in een prima hotel! Prima schone kamer, elke dag drie keer een heerlijk buffet. Personeel is aardig en behulpzaam. Op loopafstand van winkeltjes,terassen en strand.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vista Blava bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vista Blava in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vista Blava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vista Blava scoort een 6.87 uit 10 op basis van 194 reviews.