Beoordelingen Aparthotel Tropicana****

Tropicana****
57 beoordelingen
Beoordelingen Aparthotel Tropicana****
C/. Flor s/n, E-7560, Cala Millor

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropicana**** in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropicana**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Aparthotel Tropicana scoort een 8,2 uit 10, op basis van 57 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropicana**** in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropicana****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Aparthotel Tropicana**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 53 vakantiefoto's van Aparthotel Tropicana**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Spanje. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Mallorca. Vergelijk Aparthotel Tropicana**** met andere accommodaties in Cala Millor.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

52 beoordelingen over Tropicana****

57 beoordelingen
8,4
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Juli 2013
"Lekker eten"vertalen
k_en_p
10,0
10,0
8,0

27-07-2013 het appart hotel tropicana was mooi verzorgd,zeer lekker eten. Zeer vriendelijk personeel,mooie kamers,maar als min punt zeer kleine zwembaden. Het animatie taem was een grote zero,alleen de duitsers tellen mee,er word aan de andere niks gevraagd. Ik vindt dit zeer spijtig dat er zo veel duitsers zijn. wel leuk dat de winkeltjes niet ver af zijn

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Geweldig"vertalen
Philips Theo
9,0

17-07-2013 het hotel is netjes en verzorgd,het uitzicht was op de binnenplaats van het zwembad.het hotel lag op 10 min. van het strand,het personeel was super vriendelijk en aardig.het animatieteam is ook super en vooral MALOU was geweldig.ook karim en sven deden het leuk met de kinderen.
voor de kinderen was er een gevarieerd progamma.en voor alle leeftijden.s'avonds waren er leuke shows die het team opvoerde,veel gelachen.alles bij elkaar een leuke vakantie gehad jammer dat het voorbij was.

Met oudere kinderen, Juli 2012
"Prima vakantie!"vertalen
Peter Lormans
8,0

03-05-2013 We waren gelegen in het appartementencomplex van het hotel, genaamd Tropicana Trebol, gelegen op 50 mtr lopen van het hotel aan de overkant van een rustige straat. Het eenvoudige maar schone appartement was goed. We hadden het geluk om een van de appartementen te hebben op de benedenverdieping lagen en konden over ons balkon naar het aangrenzende kleine zwembad gaan. Het hotel is volledig Duits gericht maar dat was voor ons Limburgers geen enkel probleem. Ook animatie was dus in Duits. Boulevard was op 10 minuten lopen vanaf hotel. Opvallend vonden wij dat de prijzen in Cala Millor over het algemeen prima te doen waren (mits je je ogen goed de kost geeft) en dat Cala Millor een echte familie-badplaats is. Al met al perfect bevallen!

Met partner, 2012
"Erg mooi hotel"vertalen
sleypenmouwen
9,0

05-05-2012 Erg mooi hotel, grote kamers, met paar minuten lopen ben je op de boulevard en op het strand. Personeel is zeer vriendelijk, hotel en dorp wel duits gericht, maar zeker niet vervelend. Eten is prima. kortom; aanrader!!!

Met partner, 2011
"Welkom in Duitsland!"vertalen
Van België
5,0

29-08-2011 Als je het niet weet op voorhand, waarschuw ik jullie maar meteen: wees erop voorbereid dat je in een Duits getto aanbelandt. Animatie helemaal in het Duits: op het moment dat wij geweest zijn waren ze met 7 (!) animators. Schrijnend is dat men je komt vragen om mee te doen en als je dan zegt 'ik spreek geen Duits' hoeft het voor hen ook niet meer. Het personeel is vriendelijk maar buiten één iemand aan de receptie moet je niet hopen op een conversatie in het Engels. Tijdens onze reis was er nog een Vlaamse met drie kinderen die al na 2 dagen terug naar huis wilden.
Het eten is redelijk, niet meer, niet minder. Kamers worden goed gepoetst. Oh ja op tv zijn er 10 duitse zenders en BBC2 en verder: sneeuw. Afstand tot het strand is doenbaar, maar ook daar is het vrij druk. Er zijn 'vrije' zones, maar daarbuiten betaal je 4 euro / dag / persoon voor een ligstoel.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Fantastische plek"vertalen
Jarno
9,0

03-01-2012 Apart hotel Tropicana is een super hotel maar ja als je geen Duits kunt is dat daar een probleem maar dat is op alle plekken in mallorca misschien in een paar hotelen wel een nederlandse animator. Maar ze wisselen om het jaar met animateuren dus je moet geluk hebben dat je een nederlandse animator tussen zit. Maar voor de rest is het eten er goed en lekker. De kamers zitten wel in aparte blokken. Goede animatie en elke avond entertainend behalve op zondag dan hebben ze meestal vrij. Tussen elke 2 blokken zit een zwembad en er zijn 4 blokken. Je moet wel naar een bepaald zwembad gaan van die 2 om bij de bar en het zwembad te zitten wat bij het andere zwembad is alleen een pooltafel. Maar op de kamers staan twee bedden en een bank Als je met 4 personen bent moet je die bank uitklappen en als je daar op gaat liggen voel je letterlijk de veering dat is niet zo fijn. Maar kortom samen gevat het is best een goed hotel wel niet dicht bij de zee.

Met jonge kinderen, Juli 2011
"Erg genoten"vertalen
nick
8,0

25-01-2012 eten was goed, mooi dicht bij het strand en de winkelstraat.

Met oudere kinderen, Juli 2011
"Geweldig hotel"vertalen
Brigitte
8,0

07-08-2011 Net terug,alles was goed, eten heerlijk op zaterdag spaanse avond met grote schalen scampi's en hele zalm. Bij ontbijt lekkere champagne,prachtige tuin met 2 zwembaden nooit bedderace altijd plaats ook al kwam je pas om 1500 uur,alles super schoon, Een tip boek via duitse organisatie, scheelde ons 2000 euro. goedkoper ivm. super kinderkortingen waren met 2 kinderen van 10 en 14 jaar die via nederland geen kinderkorting meer kregen.Het enige minpuntje is dat de animatie geen woord nederlands kunnen. Maar verder alles geweldig en op een uitstekende locatie lekker rusig en op loopafstand van het gezellige centrum.

Met oudere kinderen, 2011
"Het hotel is oké maar niet voor herhaling vatbaar"vertalen
Mimi
8,0

23-05-2011 We hebben met onze tienerdochter hier een week gezeten en dat was lang zat.
Het hotel is oké de kamers netjes en modern ingericht, we hadden zelfs een flatscreen. De koelkast is ideaal en de badkamer erg ruim. De bedden waren niet zo geweldig maar we kregen gelijk nieuwe matrassen. Het eten was redelijk, ruime keus, maar veel uit de frituur. De lift is erg klein en vaak kapot. Hotel Tropicana bestaat uit een hoofdgebouw en drie bijgebouwen, gescheiden door een straat. Er zijn drie zwembaden maar er was maar één bar. Dus zat je bij het zwembad aan de andere kant van de weg dan moest je een eindje lopen met je consumpties. Door deze verdeling was het niet zo gezellig, er is verdeeldheid. Het centrum en strand vonden wij te ver weg. De animatie was redelijk maar niets voor onze tienerdochter. Wij gaan twee keer per jaar op vakantie waarvan één keer altijd naar Mallorca, omdat we de korte vliegtijd fijn vinden en het eiland prachtig, maar wij vinden dit hotel niet voor herhaling vatbaar.

Met partner, Sept. 2010
"Wij komen hier niet terug"vertalen
Gerard
7,0

27-10-2010 Zijn afgegaan om de hoge beoordeling in Zoover van 8.5. We kiezen altijd iets rond dit beoordeling cijfer! Dit hotel is volgens ons geen 8.5 waard als ik dit vergelijk met andere AI hotels waar we in vertoeft hebben, een cijfer rond de 7,5 zou beter passen.Eten is redelijk, veel uit de frituur zijn duidelijk beter gewend! Ligging 5 minuten lopen naar het strand, hotel zelf heeft geen uitstraling. Kamers super schoon groot en goed ingericht. Vanwege de tijd in het jaar (en de grote kamers) waren er bijna uitsluitend ouders met kinderen onder de 4 jaar Persoonlijk houden wij van meer rust en was onze keuze daarom ook niet doordacht om voor dit hotel te kiezen.

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?