Aparthotel Tropicana ****

Aparthotel Tropicana
Tropicana

61 reviews over Aparthotel Tropicana in het Nederlands

aangenaam verrast door kwaliteit + vriendelijkheid

Pieter, 7-5-2017

na 15 jaar de voorjaarsvakantie in Turkije te hebben doorgebracht op goed geluk voor Mallorca gekozen en dit pakte erg goed uit.

het hotel heeft veel Duitse gasten met Nederlanders en Vlamingen. alles is ongelofelijk netjes, inclusief de ruime gerenoveerde kamers. wij boekten all inclusive en het eten was top. de vriendelijkheid en service was perfect. minpuntjes: je loopt 10 minuten naar het strand, geen WIFI op de kamer en eind april was het nog net te fris. 3 dagen iets te koud weer gehad. halverwege hotel en strand bevind zich een winkel / bar straat met ± 200 winkels. 5 minuten vanaf het hotel wat trouwens in 5 blokken is opgebouwd. wat een verademing dat de winkeliers en bar eigenaars niet zo opdringerig zijn als de Turkse schreeuwers. je kunt rustig snuffelen zonder besprongen te worden. voor de huur van een (niet verplicht maar wel zo lekker) strandbed betaalden we €4,- per bed en €3,- per parasol. met gratis WIFI op het strand!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Gemoedelijk

Gezin met 2 dochters, 10-8-2016

Wij (gezin met dochters 14 en 12 jaar) zaten in gebouw 3, 4e etage. Lift aanwezig, net groot genoeg voor 4 personen. Kamer voldoende groot met niet al te groot balkon met 2 stoelen. Slaapbank voor kinderen met zeer slecht matras. Door op matras en onder de matrashoes de dikke dekens te leggen probleem opgelost. Airco werkt maar koelt matig. Airco minder goed te merken in slaapkamer. Zeer nette (vrij nieuwe) badkamer.

Pluspunten

+ eten smaakvol

+ grootste deel personeel zeer vriendelijk

+ bij late aankomst kun je nog eten krijgen (wij om 23:30 uur)

+ bij vroeg vertrek ontbijt beschikbaar

+ afstand naar strand ca. 6 minuten rustig lopen

+ afstand naar winkelstraat (ca. 200 winkels) ca. 5 min. lopen

+ geen 'handdoekje leggen' vroeg in de ochtend (voldoende bedden aanwezig)

+ tuin met voldoende schaduwplekken waar je kunt liggen

Minpunten

- zwembaden klein en niet aantrekkelijk

- Duits hotel dus voornamelijk gericht op Duitsers (was bij ons bekend en geen probleem)

- animatie kwalitatief matig

- wifi wisselend van kwaliteit

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

middelmatig

Seghers., 3-8-2016

Wij zijn sinds 2/08/2016 terug na een weekje Tropicana.

eerst en vooral het eten was SUPER, heel uitgebreid het was wauw!

De kamers waren ook top, heel erg ruim.

Wij zijn hier jammer genoeg teleurgesteld namelijk:

- mensen met een beperking en /of oudere is het niet bepaald aangepast vermits het hotel in 4 gebouwen is: er is maar 1 bar en 2 zwembaden weg van elkaar...

- animatie voor kinderen was weer top, voor volwassenen eerder weinig enkel waterpolo , dit werd niet gevraagd aan de Belgen om mee te doen, was er dan al animatie s'avonds was dit puur duits gericht wat trouwens heel het hotel is!!!!!!

- Persoon van Neckermann heel moeilijk bereikbaar omwille van maar 2 mensen voor alle Belgische toeristen

- het strand en de winkels waren ver

CONCLUSIE : voor ons was dit weekje Mallorca in dit hotel geen aanrader

Gereisd met partner in juli 2016

Leuke vakantie

To, 29-7-2016

Mooi rustig hotel wel veel Duitstaligen maar animatie doet zijn uiterste best voor alle kinderen . Kinderen hebben enorm genoten. En de ouders ook :) een aanrader voor gezinnen want kamers zijn heel ruim. Ook de prijs was ok . 2500 Euro voor weekje all in
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijk lekker eten!

Anja, 27-7-2016

Mooie, verzorgde kamers. Zetelbed ligt niet echt comfortabel. Zwembaden zijn aan de kleine kant, maar proper. Geen handdoekje leggen, meer dan voldoende bedden ter beschikking. Lekker eten, elke dag iets anders, maar restaurant is niet zo gezellig. ( ligt op -1, geen daglicht en slechts beperkt aantal tafeltjes buiten) Het hotel ligt op wandelafstand van de gezellige promenade, met de vele winkeltjes en restaurants. Prijs/kwaliteit meer dan oké.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Verre van slecht, niet Super

mylan van espen, 7-6-2015

Het hotel en alles was goed, geen vijf sterren en dat zie je er ook aan. je komt in een Duitstalige omgeving en dat merk je overal. zowel het personeel als de animatie is volledig Duits. toch knap dat bv de receptie verschillende talen spreken. Ook was er een animator uit België die zijn best deed om alle gasten aan te spreken in verschillende talen. hij was de enige die dit probeerde! het was een supervakantie voor ons gezin en we denken eraan om zeker nog eens terug te komen. het eten was lekker, mooie omgeving en veel plezier gehad met het barteam.
    Gereisd met jonge kinderen in april 2015

lekker eten

k_en_p, 27-7-2013

het appart hotel tropicana was mooi verzorgd,zeer lekker eten. Zeer vriendelijk personeel,mooie kamers,maar als min punt zeer kleine zwembaden. Het animatie taem was een grote zero,alleen de duitsers tellen mee,er word aan de andere niks gevraagd. Ik vindt dit zeer spijtig dat er zo veel duitsers zijn. wel leuk dat de winkeltjes niet ver af zijn
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

geweldig

Philips Theo, 17-7-2013

het hotel is netjes en verzorgd,het uitzicht was op de binnenplaats van het zwembad.het hotel lag op 10 min. van het strand,het personeel was super vriendelijk en aardig.het animatieteam is ook super en vooral MALOU was geweldig.ook karim en sven deden het leuk met de kinderen.

voor de kinderen was er een gevarieerd progamma.en voor alle leeftijden.s'avonds waren er leuke shows die het team opvoerde,veel gelachen.alles bij elkaar een leuke vakantie gehad jammer dat het voorbij was.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Niet goed, niet slecht

guye, 14-5-2013

Tropicana Hotel is best OK maar zeker geen uitschieter. We boekten all-In en dat zouden we zeker nooit meer doen. Het ontbijtbuffet en avondbuffet waren zeker in orde (wel wat weinig variatie savonds), maar het middagbuffet is vrij pover. De namiddagsnacks ronduit belachelijk: enkel individueel verpakte droge koekjes, niks warms! Frisdrank in zelfbediening aan automaten, dat is best handig maar bvb de cocktails komen ook uit een machine en sommige dagen was het niet veel meer dan koud water! bovendien was het barpersoneel zeer nors, het personeel in het restaurant echter was altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Aan de receptie kan je maar best Duits spreken, Engels of Frans is er quasi onbestaande.

dit hotel en Cala Millor in het algemeen zijn sowieso precies een Duitse enclave, zonder enige basiskennis van het Duits kom je nergens.

Cala Millor is wel zeer leuk als bestemming, dus: kies beter een ander hotel in Cala Millor of boek halfpension in Tropicana

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Prima vakantie!

Peter Lormans, 3-5-2013

We waren gelegen in het appartementencomplex van het hotel, genaamd Tropicana Trebol, gelegen op 50 mtr lopen van het hotel aan de overkant van een rustige straat. Het eenvoudige maar schone appartement was goed. We hadden het geluk om een van de appartementen te hebben op de benedenverdieping lagen en konden over ons balkon naar het aangrenzende kleine zwembad gaan. Het hotel is volledig Duits gericht maar dat was voor ons Limburgers geen enkel probleem. Ook animatie was dus in Duits. Boulevard was op 10 minuten lopen vanaf hotel. Opvallend vonden wij dat de prijzen in Cala Millor over het algemeen prima te doen waren (mits je je ogen goed de kost geeft) en dat Cala Millor een echte familie-badplaats is. Al met al perfect bevallen!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Tropicana bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Tropicana in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Tropicana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Tropicana scoort een 7.99 uit 10 op basis van 63 reviews.