Aparthotel Marins Playa ***

Zoover award

311 reviews over Aparthotel Marins Playa in het Nederlands

super hotel

Jeanne, 13-10-2017

alles in dit hotel is geweldig.. Prima eten, vriendelijk personeel en alles super schoon. Kamer/appartement ieder dag schoongemaakt. Super.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig! wil eigenlijk nergens anders meer!

Linda, 8-10-2017

Oude review van 1 jaar geleden. Maar vind het toch wel waard om wat over dit hotel te zeggen.

2e keer dat we hier geweest zijn. Er lag bij aankomt al een briefje op tafel met 'welcome back fam. Van den Berg'. Top toch.

We waren er in mei. Had er niet bij nagedacht, de zwembaden waren aan de koude kant. Hier kan het hotel natuurlijk niks aan doen. Hiervoor gingen we in september en was de temperatuur van het zwembad top!

Verder, Zeer nette kamers. Ruim! 3kamer appartement in gebouw 6. 1e keer met klein balkon. Maar nu met een heel groot terras met 2ligbedden. Ideaal voor als onze kleine (8 maanden) sliep. Lekker even relaxen op t terras! Eten in het hotel maar 1 keer gedaan. Voor €15,- konden we aanschuiven. Uitgebreid en goed bereid. Echter, ook niet bijzonder. Cala millor is top voor kinderen! Veel luchtkussens en andere activiteiten voor kids, ouders kunnen genieten van een drankje! En de ober bij de animatie was top (cocktails!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Super vakantie!

Brenda, 20-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Een prima prijs- kwaliteit verhouding.

Mooie ruime nette kamers. Goede en vriendelijke schoonmaaksters. Bij de recepties altijd vriendelijk, zelfs sommige Nederlandssprekend. Eten was echt drie ster waardig: elke avond wel iets dat je lust, niet altijd super zoals in een 5 sterren, maar voor drie sterren goed te doen. Wel raar dat het boven (eten voor 15 jaar en ouder) beter was dan beneden. Mooie zwembaden voor ieder wat wils. Goede locatie zo aan de boulevard en goed te lopen naar het strand.

Wat voor met twee jonge kinderen helemaal top was, is het animatieteam. Wat waren zij enthousiast en wat werken zij hard! Onze dochter was helemaal dol op Maud en Joyce!

Super vakantie!

E, 3-9-2017

We hebben het super leuk gehad in Marins Playa. Zaten in een 3-kamer app in gebouw nummer 6. Dat is me heel erg meegevallen. Is maar een paar min lopen naar het hoofdgebouw. Goed eten! nette appartementen. erg mooi zwembad (wel handdoek leggen helaas) , en super leuke animatie voor onze kinderen. Ook wel fijn dat de mini disco mooi op tijd was 20.30 uur. Is in Spanje ook wel eens later. fietsen huren bij het hotel 8,- per dag. Leuke fietsroute langs de boulevard. Auto ook gehuurd via het hotel. Top vakantie gehad! Gaan waarschijnlijk volgend jaar weer! :)
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch leuk hotel voor kinderen

Familie Bawon, 3-9-2017

Wij zijn net terug van 2 mooie weken. Wij hadden een 2 kamerapp in het hoofdgebouw tegenover het animatieteam. Heel netjes en schoon. Enige was dat het vrij gehorig is. Muziek staat hard savonds tot 22:30/23:00. Iedere dag zodra we gingen ontbijten kwamen ze meteen schoonmaken en hielden rekening met het slaapje van de jongste. Ontbijt en diner was gevarieerd en goed. Ligging is ook fijn dichtbij strand en Cala bona (links) en Cala millor (rechts). 3 dagen auto gehuurd bij de receptie net als fietsen. Allemaal netjes en goed verzorgd. De kinderen hebben mega genoten en het (nl) animatieteam was super voor de kids! Onze dochter was dol op Maud! Aanrader! Enig minpuntje vonden wij de lange transfer. Heen 1,5 uur terug bijna 2 uur. Is 1 uur rijden maar door alle hotels langs te gaan dus veel langer onderweg. Minpuntje van hotel: kamer was niet langer te boeken terwijl we pas 19:20 werden opgehaald. Met een klein kindje vonden we dit toch wel onpraktisch. Andere kamer was ook niet mogelijk

Erg fijn hotel

Tessa, 1-9-2017

Erg fijn hotel, vornamelijk Nederlanders en Duitsers. Ontbijt en avond eten goed en gevarieerd.

Erg leuke zwembaden, handoekje leggen gebeurd, maar te lang niemand gezien wordt er door het hotel wat tegen gedaan. Als wij om 10:00 uur bij het zwembad kwamen hadden we altijd nog een stoel.

Cala Millor is een leuke plaats waar je binnen twee min lopen zit.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Valse start, daarna een fijne vakantie gehad

Jaap, 31-8-2017

Eerste dag hadden ze ons in een veel te kleine kamer gezet. ivm een overboeking. een dag later konden we naar een grotere kamer met zwembad zicht.(wat we geboekt hadden) we hadden vernomen van meerdere andere gasten dat hun dit ook over komen was. Niet echt netjes!!! De kamer was schoon en werd iedere dag schoongemaakt. De muziek stond s´avond erg hard. De shows duren tot 22:30-23:30. zelfs binnen was de muziek nog te horen. Eten en drinken is goed.

Kamers in het hoofdgebouw zijn heel gehorig. je kan de buurman horen praten.

Handdoekje leggen al vanaf 7 uur. Wij vinden het fijn om wat vaker op de boulevard te eten, dus wij kunnen over de kwaliteit van het eten weinig zeggen. Voor kinderen is het complex heel leuk, vooral door een hele leuke kids club met leuke activiteiten en natuurlijk fijne kindervriendelijke zwembaden.

Geweldige 2 weken!

Lin, 31-8-2017

Wij hadden via het reisbureau een 3 kamer appartement geboekt en wisten al dat deze wat verder weg lag van alle faciliteiten. Toen wij aankwamen bleek deze kamer niet beschikbaar en kregen we voor 1 nacht een 2-kamer apartement. Deze bevond zich ook in gebouw 6. Het gebouw lag inderdaad best een eindje lopen en 2 straten oversteken, dus wij vroegen of er de volgende dag wellicht een kamer vrij was dichterbij het zwembad. Gelukkig was er nog 1 familiesuite vrij en deze bevond zich in gebouw 2 met uitzicht op het zwembad! Een prachtige kamer met koelkast en magnetron, zonder kookfaciliteiten. De volgende dag verhuisd en een geweldige 2 weken ervaren. De zwembaden zijn heerlijk, het restaurant goed eten (wij hebben lunch en diner af en toe genuttigd daar) en een dik compliment voor het entertainment en de kidsclub! Onze kinderen van 5 en 7 stonden om 10,00 al voor de deur, omdat ze graag wilen meedoen met alle activiteiten! Een grote supermarkt op het terrein zelf met normale prijzen en verse

broodjes! Kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Lopen naar de boulevard is 5 minuten, 5 minuten verder is het strand. Eten kan goed in de vele restaurantjes. Wij zijn 1 keer vanuit het centrum met een treintje naar Sa Coma geweest, prachtig strand daar en een leuke ervaring. Ook hebben we 3 dagen een auto gehuurd (gewoon via receptie €50 p/d) en naar het gebergte geweest, strandjes en het Aquapark. Het Aquapark (Aqualand) vonden wij een verschrikking. Te druk, te duur en enorm commercieel, overal moest voor bijbetaald worden.

Het zwembad bij het hotel was heerlijk, met een leuk piratenschip met glijbaantjes voor de kleinere kinderen (al vond onze oudste van 7 het ook best leuk)

Al met al dus een prima vakantie, de kids hebben het heerlijk gehad en wij dus ook! Tip: de familiesuites zijn alleen via het hotel zelf te boeken, volgende keer zouden wij dus los hotel en vlucht boeken).

Super hotel

Sjoukje, 25-8-2017

Prachtig complex, bestaat uit meerdere gebouwen, wij hadden een mooi ruim 2 kamer appartement op de begane grond met groot terras. Heerlijk ontbijt, geweldig animatie team, mooi zwembad, vriendelijk personeel! Aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi hotel, zeker met kinderen.

Annet, 25-8-2017

Het hotel ligt op een prima locatie, vlak bij de boulevard. Voor het zandstrand moet je ongeveer 5 minuten lopen.

Wij hadden een gezinssuite met 5 personen. De suite was voor ons ruim genoeg. Balkon was groot genoeg om met zijn vijven buiten te zitten.

De kamer was schoon en werd ook iedere dag schoongemaakt.

Het animatie team is overdag zichtbaar aanwezig. Onze kinderen hebben zich hier goed vermaakt. De minidisco begint 's avonds om 20:30 (voor onze kinderen aan de late kant) De muziek stond 's avonds erg hard de shows duren tot 22:30-23:00 zelfs binnen was de muziek nog te horen dan.

Eten en drinken is goed. Ontbijt is uitgebreid met div. broodsoorten, verschillende bereidingen van ei, koffie thee, melk, sap etc.

Avondeten is niets bijzonders, maar wel warm en afwisselend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marins Playa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Marins Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Marins Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Marins Playa scoort een 8.93 uit 10 op basis van 328 reviews.