Hotel Marina Park Playa ***

Marina Park Playa

8 reviews over Hotel Marina Park Playa in het Nederlands

heerlijk

de familie uit limburg, 9-5-2009

wij zijn pas terug van cala millor en we hebben een schitterende vakntie gehad het eten was perfect variatie genoeg en het animatieieam was goed de ligging is perfect wij hadden redelijk weer de kinderen hebben kunnen zwemmen en zijn in de zee geweest al met al een hele goede vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

Janzen, 13-9-2007

Het eten was extreem smerig: vet, doorgekookt, eenzijdig, armoedig. Soms echt ronduit vies. Het zwembad was zeer koud, zoon had blauwe lippen, dus eruit gehaald. Miniclub door hele enthousiaste mensen geleid, heel leuk voor kinderen. ´S avonds de minidisco helaas aan het zwembad dus steeds doods-angtsen met kleine kinderen ivm in water vallen. Niet echt ontspannen dus...trappen overal dus niet buggy vriendelijk.Prima ligging aan de zee, en dorpje. Complimenten voor de animatie.

De kamer was ok, niks bijzonders. Het balkon heeft wel leuk uitzicht vanaf 4 hoog (zee).

Verder zijn de gordijnen zeer royaal bespoten, wat de sfeer ten goede komt.

Leuke vakantie gehad, maar het was goed zo.

Gereisd familie in september 2007

fam. Mulder, Almelo,, 7-8-2007

helemaal geweldige vakantie

ligging perfect, eten super, schoon

appartement.

Kortom: voor iedereen aan te bevelen die

een goeie vakntie wil hebben

Gereisd familie in juli 2007

fam. v. Huizen, 2-10-2006

We waren in Aug. met 3 kids(9-7-5). Het hotel ligt iets buiten het centrum waardoor je ongeveer 10min. moet lopen naar de"kalverstraat"van cala millor. hotel ligt direct aan het strand, trapje af en je bent er. eten/drinken:prima, personeel:vriendelijk. animatie:goed. zowel de kids als wij hebben genoten
Gereisd familie in augustus 2006

Wiebe..., 22-5-2006

Ik heb een geweldige vakantie gehad. Ik kan niet anders zeggen. Ik ben 14 jaar maar ik heb echt geweldig kunnen relaxen daar. En dat was ook onze bedoeling. Lekker zonnen, chillen en eten. Af en toe sporten was ook mogelijk. En de zee zo lekker dichtbij en een geweldig uitzicht vanaf het balkon!!!...
Gereisd anders in mei 2006

Fam.Kooiker, 13-5-2006

Wij zijn in de meivakantie naar Marina Park Playa geweest. De kamer was mooi groot en schoon, het eten vonden wij ook goed, onze zoon heeft vooral genoten van het dessert, keuze genoeg vonden wij. Het zwembad lag inderdaad in de schaduw en daar wij niet heel warm weer hadden konden we niet in het zwembad. Het hotel lag direkt aan het strand, je kon zo via een trapje het strand op. Mooie omgeving en ook in Cala Millor zelf vonden we het heel schoon.

Er waren voornamelijk Duitse gasten en geen kinderen die dezelfde leeftijd hadden als die van ons, wij waren met drie kinderen van 9, 7 en 4. Toch vonden de kinderen het ook een heel mooie vakantie.

Kortom, voor ons was het geslaagd.

Gereisd anders in mei 2006

mieke, 23-10-2005

Hallo Gerrit,zijn er in mei geweest.kamers prachtig,balkon heel groot,service perfect,wijn en cocktails aangelengt met water dus super slecht.het eten is allemaal koud,zacht en week.dessert houd niets in.zwembad is ijskoud .je kunt er van 11 tot 3 zonnen dan is het afgelopen.aan zee is het dan prachtig,wij waren de enige nederlanders.Als ik je kan aanraden neem een Hypo hotel daar heb een grote keus aan eten,zelf uitgezocht vlees word waar je bij bent gebakken.Er zijn 5 soorten schepijs en alle soorten vers fruit voor de zelfde prijs. doe hier je voordeel mee. groetjes Mieke
Gereisd anders in oktober 2005

Gerrit Kuipers, 22-8-2005

Wij zijn van plan om deze accommedatie in 2006 te bezoeken. Op basis van beoordelingen op andere (Duitse) sites, hebben wij hier dan ook een beoordeling gegeven. Geen eigen beoordeling dus. Het hotel schijnt een zeer goede service te leveren. Kamers zijn zeer ruim (58 m2)en bieden plaats aan 5-6 personen. Hoofdzakelijk Duitse gasten (Alltours). Ligging helemaal aan het einde van het strand en zeer rustig. Centrum op 1km en strand op 100 meter. Totaal 72 kamers. Enige minpunt is het zwembad, dat in de namiddag in de schaduw zou liggen. Verzorging op basis van All Inclusive. Ideaal voor gezinnen met kinderen. Groot balkon. Uitzicht op zee.
Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Park Playa in Cala Millor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Park Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Park Playa scoort een 8 uit 10 op basis van 10 reviews.